سه شنبه ۲۳ آذر ۹۵ ۱۶:۵۱
نويسنده : محمدی نژاد

آموزش تعریف کاربر و رمز برای دانش آموزان در سامانه همگام

همگام

تعریف کاربر و رمز سامانه همگام

پس از وارد شدن به همگام

1- گزینه مدیریت کاربران را انتخاب کنید

2- در این مرحله از 2طریق می توانید برای دانش آموز رمز تعریف کنید با انتخاب گزینه ویرایش می توانید طبق تصویر زیر برای یک دانش خاص رمز تعریف کنید

و یا با انتخاب گزینه دریافت لیست کاربران رمز همه دانش آموزان را یکجا چاپ کنید

 

 

 

 

 

 

 



.

...................................

مطالب مرتبط:

مدیریت توزیع شیر مدارس در سامانه همگام

                هدایت تحصیلی در همگام





جست و جوی مطالب مربوط به hamgam.medu.ir, سامانه دانش آموزی, همگام,
تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۱۵)

  1. fatemeh

     خیلی متاسفم از همچین جامعه و تمام مسولان که مردم ملت را بدبخت کردن . اونم این بیماری امده بازم اهمیت نمیدن هیچی براشون مهم نیست حرفامون هم پیششون بی ارزشه . مجبوریم امتحان بدیم چون چاره ایی نیست ولی خدا بالاست روی تمام این کارتون مسولید وباید جواب پس بدید

    • محمدی نژاد
      کاش این همه که انتقاد میکنیم و بقیه رو مدام به خدا واگذار می کنیم یکم هم به کارای خودمون دقت کنیم شاید یکی هم ما رو به خدا واگذار میکنه. حدس میزنم منظورتون امتحانات نهایی باشه الان چون بیماری هست نباید امتجان بدید؟ لابد فردا هم همه خواهیم گفت چون بیماری هست کنکور این وسط چیه؛ پس فرداش هم میگیم چون بیماری هست به همه باید کیلویی دیپلم بدیم روز بعدش خواهیم گفت چون بیماری هست همه بدون رتبه بروند پزشکی ، اصلا چرا به ازای هر کنکوری یک صندلی تو دانشگاه پزشکی نمیزارن؟ و الی آخر.......... تازه من مطئنم حتی اگر همه این شرایط باب میل ماها هم باشه باز آخرسر اعتراض خواهیم کرد اون موقع هم خواهیم گفت چرا همه جا پر ازمطب دکترهای کیلوییه .اون موقع هست که باز همه مسئولین رو که باعث اون وضعیت شدن به خدا واگذار خواهیم کرد.
  2. ابوالفضل

    چگونه سایت همگام  ثبت نام کرد

  3. مریم

    من آزمون یک رو حل کردم ولی بعد ازاینکه ثبت کردم و اومدم بیرون دیگه واسم بالا نیاورد 

    • محمدی نژاد
      به دلیل ترافیک سایت می باشد در زمان دیگری مراجعه کنید حل میشه
  4. فاطمه شاهمردی
    فاطمه شاهمردی ۱۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۲:۴۶
    من ازمون هاروحل کردم میخوام نظرخواهی روحل کنم میگه امن نیست چیکار کنممممممممممم
    • محمدی نژاد
      مشکل یا از مرورگرتون هست یا بعدا دوباره امتحان کنید
  5. فریبا
    سایتتون خیلی بدرد نخوره عصابمو خورد کرد
  6. هستی
    یکی منو راهنمایی کنه تورو به خدا قسم تا شنبه وقت دارم
    • محمدی نژاد
      کی گفته تا شنبه وقت دارید؟؟؟
      نیازی به این همه استرس نیست
      مشکلتون دقیقا چیه؟
  7. زهرا
    سلام فرم هدایت تحصیلی بالا نمی یادچرا؟
    • محمدی نژاد
      کدام استان هستید؟
      مدیر تنظیمات رو به درسی انجام داده؟
  8. مبینا
    با سلام خدمت شما من دو بار آزمون دادم ولی اصلا ذخیره نمی کنه امروزم که اصلا باز نمیکنه من چجوری برم فرم رو پر کنم و آزمونم رو هم بدم
  9. parivash
    سلام ، همه مدرسه ها سایت دارند؟ 
    بعد اینکه به غیر مدرسه از جای دیگه ای نمیتو نیم کد کاربری و رمز عبور دانش اموزی رو دریافت کنیم ؟چون مدرسه ها نمیگن ما هم نمیتونیم کارنامه کارو توسایت ببینیم باید پنجاه تومن پول بدیم تا کارنامه رو بدن  .
    • محمدی نژاد
      بعله سایت دارند
      به غیر از مدرسه نمیشه
      البته ذر همگام هنوز کارنامه وجود ندارد
  10. پارسا
    چطوری میتونم وارد پنل دانش اموزی خودم بشم؟

    • محمدی نژاد
      از مدیر رمزتون رو دریافت کنید و بعد در سایت همگام از طریق منوی ورود بعد ورود کابر را بزنید نام کاربری کدملی شماست
  11. مریم
    سلام
    ببخشید من می خوام تو همگام وارد سایت مدرسه مون بشم باید از کجا اسم مدرسه رو پیدا کنم؟
    • محمدی نژاد
      اسم مدرسه رو شما پیدا نمی کنید نیازی به مدرسه مورد نظر نیست هر دبیر و یا دانش آموز پنلی مخصوص خودش دارد
  12. elaheh
    این برای همه  مدارس است؟

  13. maedeh
    چجوری رمز عبور رو تغییر بدم؟
    • محمدی نژاد
      وارد همگام شوید روی اسمتون کلیک کرده و تغییر بدید
  14. مائده قربانلو
    مائده قربانلو ۰۴ دی ۹۵ ، ۱۵:۰۰
    برای نام کاربری 
  15. احمدی

    سلام

    همگام فقط برای دانش آموزان و معلمان کد تعریف می کند و معاونین مدرسه کد ندارند چه راه حلی برای مشکل وجود دارد؟

    • محمدی نژاد
      مدیر و معاون رو کارشناس فناوری اداره باید تعریف کنه