دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹ ۱۷:۲۴
نويسنده : محمدی نژاد

شیوه نامه ی اجرای برنامه ی شناسایی و معرفی جلوه های ویژه معلمی در زیست بوم جدید

ضمن خدمت اخبار آموزش و پرورش

 به‌اطلاع می‌رساند: با توجه به درخواست‌های مکرر همکاران محترم ستادهای استانی بزرگداشت مقام معلم، مهلت الصاق مستندات به‌مدت 24 ساعت(تا ساعت 24:00 یک‌شنبه، 1399/12/24) تمدید گردید.

دبیرخانه‌ی ستاد مرکزی بزرگداشت مقام معلم

مربوط به هفته معلم

مدیران محترم واحدهای آموزشی

1. پیرو اطلاعیه‌ی شماره‌ی 17، مهلت بررسی و امتیازدهی به عملکرد معلمان شرکت‌کننده در فرایند خودارزیابی، هم‌چنین معلمانی که احتمالا خود با مشورت اعضای تیم شناسایی مدرسه به لیست افزوده‌اید، ساعت 24:00 یک‌شنبه، 1399/12/17 به پایان خواهد رسید. مستدعی‌است به‌دلیل ضیق وقت و عدم امکان تمدید مهلت مذکور، به‌علاوه جلوگیری از تضییع حقوق همکاران، ضمن هماهنگی با اعضای تیم مربوطه، در ارزیابی عملکرد همکاران تسریع فرمایید.

2. با توجه به این‌که معلمان رابط استثنایی نیز مشمول برنامه هستند، در صورت داشتن چنین معلمانی، جهت شرکت آنان در فرایند خودارزیابی، اطلاع‌رسانی فرمایید.

3. مهلت شرکت در فرایند خودارزیابی برای معلمان گرامی تا ساعت 24:00 شنبه، 1399/12/16 خواهد بود.

معلم: تا 16 اسفند

مدیر: تا 17 اسفند

دانلود شیوه نامه وزارتی (به صفحات 2 و 3  دقت شود)

دانلود راهنمای شیوه نامه


کلیه‌­ی معلمان رسمی، پیمانی، آزمایشی، حق­‌التدریس، قراردادی، خرید خدمت، آزاد و بازنشستگان شاغل در واحدهای آموزشی و پرورشی، اعم از دولتی، غیردولتی و مدارس خاص در هر یک از دوره‌­های تحصیلی ابتدایی، متوسطه‌­ی اول و دوم مشمول برنامه‌ی شناسایی و معرفی جلوه های ویژه‌ی معلمی در زیست‌بوم جدید هستند.

قابل توجه مدیران محترم واحدهای آموزشی
مراحل اجرای برنامه‌ی شناسایی جلوه‌های ویژه‌ی معلمی در زیست‌بوم جدید، در سطح مدرسه:


1) اطلاع‌رسانی به کلیه‌ی معلمان جهت مراجعه به کارپوشه‌ی خود در سامانه‌ی Ltms و اقدام به خودارزیابی بر اساس شاخص‌های برنامه. توضیح: لازم است همکاران محترم توجه داشته باشند که خودارزیابی، به‌منظور اطلاع معلمان گرامی از شاخص‌های برنامه بوده، به منزله‌ی خوداظهاری جهت تقاضای شرکت در برنامه نیست.
2) معرفی اعضای تیم شناسایی مدرسه(مدیر، معاونین آموزشی، پرورشی و فناوری در صورت وجود و نماینده‌ی معلمان) توسط مدیر محترم.توضیح: در مدارسی که مدیر، آموزگار نیز هست، راهبر آموزشی و در صورت عدم وجود راهبر آموزشی، کارشناس آموزش منطقه به‌عنوان عضو تیم شناسایی مدرسه معرفی گردد.
3) اعضای تیم شناسایی مدرسه از آیکون مربوطه در سامانه‌ی Ltms وارد شده، پس از رویت نمون‌برگ خودارزیابی هر معلم، با اشراف بر فعالیت‌های آموزشی، تربیتی و ... وی بر اساس شاخص‌های نمون برگ، به‌صورت انفرادی و محرمانه اقدام به دادن امتیاز به او نمایند.
توضیح1: نام کاربری و رمز عبور اعضای تیم، توسط مدیر محترم مدرسه در پنل معرفی اعضا تعریف شده است.
توضیح2: اعضای محترم تیم شناسایی مدرسه دقت فرمایند، چنان‌چه معلمی در خصوص شاخص یا شاخص ‌هایی خود را بالاتر از سطحی که آنان اطلاع دارند معرفی نموده، لازم است قبل از دادن امتیاز به او، در این خصوص اطلاعات لازم را از وی کسب نمایند.
توضیح3: همان‌گونه که در شیوه‌نامه نیز تأکید شده است، لازم است هر یک از اعضای تیم شناسایی، به‌صورت مستقل و محرمانه امتیاز مورد نظر خود را برای تک‌تک معلمان ثبت نمایند.
4) لازم است اعضای تیم شناسایی برای تک‌تک معلمان مدرسه این نمون‌برگ را با دقت و رعایت عدالت و انصاف تکمیل نمایند.
توضیح: مسئولیت اجرای بهینه‌ی فرایند شناسایی در سطح مدرسه و پاسخ‌گویی به اعتراضات احتمالی بر عهده‌ی مدیریت مدرسه است.
5) مهلت تکمیل نمون برگ‌ها توسط اعضای تیم شناسایی مدرسه تا پایان روز دو شنبه، 1399/12/11 خواهد بود.

در این مرحله، نیازی به ارائه و الصاق مستندات نیست. ارائه‌ی مستندات بعد از اعلام حداقل امتیاز در سامانه برای معرفی معلمان حائز شرایط به منطقه موضوعیت پیدا می کند.





جست و جوی مطالب مربوط به هفته معلم,
تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۰)

اولين نفری باشيد كه نظر می دهيد