چهارشنبه ۱۱ خرداد ۰۱ ۲۰:۰۳
نويسنده : محمدی نژاد

نحوه بازگشت سیم‌کارت سلب امتیاز شده

متفرقه سیدا آموزش ها

طبق مصوبه تنظیم مقرارت ارتباط، اگر سیمکارت‌تان به مدت ۹۰ روز بلااستفاده بماند از طرف اپراتور سلب امتیاز می‌شود و بعد از مدتی واگذار میشود.

اگر سیم‌کارت‌تان را خودتان سلب امتیاز کرده‌اید یا از طرف اپراتور سلب امتیاز شده است و قصد بازگشت سیم‌کارت سلب امتیاز شده‌تان را دارید پیشنهاد می‌کنم ادامه مقاله را با دقت بیشتری دنبال کنید.


برگرداندن سیم کارت سلب امتیاز شده همراه اول
برای برگرداندن سیم کارت سلب امتیاز شده همراه اول شما باید به دفتر امور مشترکین همراه اول مراجعه کنید و از واگذار نشدن سیمکارت‌تان به شخص دیگر مطمئن شوید.

اگر سیم‌کارت‌تان به شخص دیگری واگذار نشده بود می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای اقدام به بازیابی سیم‌کارت سلب امتیاز شده‌تان کنید.


بازگشت سیم‌کارت سلب امتیاز شده ایرانسل

برای فعال سازی سیم‌کارت سلب امتیاز شده ایرانسل در اولین قدم باید اطمینان پیدا کنید که سیم‌کارت شما به شخص دیگری واگذار نشده است.
برای اطمینان پیدا کردن از این موضوع می‌توانید با اپراتور ایرانسل تماس بگیرید و سپس بدون پرداخت هزینه‌ای سیم‌کارت سلب امتیاز شده‌تان را بازیابی کنید.
شما می‌توانید با شماره ۷۰۰ از خط ایرانسل و شماره ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ از سایر خطوط با پشتیبانی ایرانسل تماس بگیرید.

دقت کنید که باید هر چه زودتر نسبت به برگرداندن سیمکارت سلب امتیاز شده اقدام کنید زیرا به محض اینکه در چرخه فروش قرار بگیرد دیگر امکان بازیابی سیمکارت سلب امتیاز شده وجود ندارد.

منبع:https://hamyab24.ir





جست و جوی مطالب مربوط به سیدا, سیدا آموزش و پرورش,
تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۰)

اولين نفری باشيد كه نظر می دهيد