شنبه ۰۵ تیر ۰۰ ۲۰:۳۱
نويسنده : محمدی نژاد

مرحله چهارم رتبه­ بندی در نیمسال اول سال 1400

کارگزینی

عدم اجرای آزمون رتبه بندی معلمان در تیر ماه 
به اطلاع می رساند با توجه  به دستورالعمل جدید ارسالی از سازمان اداری و استخدامی کشور و بررسی شرایط تا اطلاع ثانوی  آزمون رتبه بندی معلمان لغو می گردد.(1400/04/05)




  پیرو شیوه نامه شماره 185179 مورخ 1398/10/04 و بخشنامه شماره 710/15 مورخ 1399/3/18 مرحله چهارم رتبه­ بندی در نیمسال اول سال 1400 برای کلیه گروه‌های مشمول (گروه معلمان، مدیران و معاونان دوره­ های ابتدایی، متوسطه اول و دوم،  مربی تربیتی، معاون پرورشی، مشاوران، معلمان تربیت بدنی و مربیان بهداشت ومربیان آموزش وپرورش استثنایی) اجرا و موارد زیر جهت اطلاع اعلام می شود:

1- کلیه مشمولین نظام رتبه­ بندی معلمان­ رسمی، پیمانی و قراردادی برای ارتقاء به رتبه بالاتر می بایست درآزمون شرکت نمایند. همکاران شاغل در ادارات آموزش و پرورش مشمول نظام رتبه­ بندی مشاغل معلمان نمی­ باشند. بنابراین مشمولین بخشنامه شماره 230 مورخ1358/9/17 ،  نیازی به شرکت در آزمون رتبه بندی معلمان ندارند. همکاران شاغل در ادارات آموزش و پرورش (مشمولین بخشنامه 230) درصورت دریافت ابلاغ برای حضور در واحد آموزشی و در صورت دارا بودن سوابق تجربی لازم برای ارتقا به رتبه بالاتر می بایست در آزمون نظام رتبه­ بندی شرکت نمایند.

2- همکاران شاغل در واحدهای آموزشی درصورتی که در آزمون قبلی حد نصاب نمره را کسب نموده باشند و موفق به تکمیل فرم و اخذ تاییدیه از مدیر مدرسه خود نشده اند؛ نیازی به شرکت مجدد در آزمون ندارند و می توانند با مراجعه به مدیر مدرسه و دریافت تاییدیه نسبت به دریافت حکم خود اقدام نمایند . 

3- آزمون رتبه بندی در روز دو شنبه مورخ 28 / 04 / 1400  برای کارکنانی که تا تاریخ 31 / 06 / 1400 سنوات تجربی لازم جهت ارتقاء به رتبه بالاتر را کسب نموده اند و افرادی که در آزمون قبلی موفق به کسب حد نصاب نمره نشده اند برگزار خواهد شد.

تذکر:  حکم ارتقاء رتبه مشمولین نظام رتبه بندی معلمان که در دوره قبل نمره قبولی کسب نکرده اند، درصورتی که در این مرحله موفق به اخذ حد نصاب نمره شوند، از تاریخ1400­/­01­/­01 صادر خواهد شد.

4-  همکاران ذینفع با هماهنگی اداره کارگزینی منطقه محل خدمت خود، نسبت به تکمیل فرم های صلاحیت معلمی از طریق ایکن ICON نظام رتبه بندی در سامانه LTMS اقدام نمایند . بدیهی است درصورت عدم تکمیل فرم­ های مربوط، مجوز حضور در آزمون مرحله چهارم را نخواهند داشت.

5-    فرم های  صلاحیت  معلمی   شامل فرم های ( صلاحیت عمومی، صلاحیت تخصصی و صلاحیت حرفه ای )  برای  همکاران  واجد  شرایط  از  روز  سه شنبه مورخ 01/ 1400/­04 در سامانه LTMS  قابل مشاهده و در دسترس خواهد بود، بنابراین همکاران ابتدا خود اظهاری نموده و سپس با تایید مقام مسئول می ­توانند نسبت به دریافت محتوا اقدام نمایند.

6- مشمولان نظام رتبه بندی معلمان  دارای مشکل بینایی ( نابینای مطلق)  با مراجعه به اداره کارگزینی محل خدمت  مطابق دستورالعمل ­های ارسالی نسبت به دریافت حکم خود اقدام نمایند .

7- همکارانی که دارای شرایط خاص ( برای مثال خدمت در مناطق مشمول امتیاز تعجیل در ارتقا طبقه و رتبه) می باشند و تاریخ سنوات خدمت ایشان با سنوات مندرج در فرم 502 وی مغایرت دارد، می بایست جهت ثبت نام در آزمون به کارگزینی محل خدمت خود مراجعه نمایند.

تذکر: دسترسی مذکور در سامانه LTMS  در اختیار روسای ادارات کارگزینی استان­ها، مناطق، نواحی و شهرستان ها قرارداده شده است.

8- همکاران محترم در ارتباط با سئوالات آزمون و موضوعات مرتبط می توانند به مدیر منابع انسانی استان و در مورد سایر سئوالات مربوط به روند ارتقاء رتبه به اداره کارگزینی شهرستان/ منطقه و استان خود مراجعه نمایند.

9- افرادی که در فاصله بین دو رتبه به هر دلیل (از جمله مرخصی استعلاجی، زایمان، غیبت موجه و ...) فاقد فرم ارزشیابی می باشند، می بایست نسبت به ارائه حداقل 2 دوره  ارزشیابی که یکی از آنان  منتهی به تاریخ  اخذ رتبه جدیدگردد، اقدام نمایند .
10-کلیه معلمان برای اخذ رتبه 1 علاوه بر سایر شرایط مندرج در شیوه نامه می بایست دو سال اشتغال در مشاغل آموزشی  داشته باشند.

11-  امتیاز تعجیل  برای ارتقاء به رتبه­ های بالاتر  برای مشمولانی که در مناطق کمتر توسعه  یافته موضوع  فهرست پیوست  تصویب  نامه  شماره 76294/ت 40996ﻫ مورخ 1388/4/10 هیات محترم وزیران اشتغال به خدمت دارند ملحوظ نظر قرار خواهد گرفت.

12- جدول  آزمون و مسائل مربوط به آن به شرح ذیل اعلام می گردد:

* برای 14 گروه « مدیر و معاونان دوره­ های تحصیلی، آموزگاران، دبیران دوره متوسطه اول، دبیران دوره متوسطه دوم، هنرآموزان، معلمان تربیت بدنی، مراقبین سلامت، مربیان آموزش وپرورش استثنایی، مشاوران ومعاون پرورشی ومربی امور تربیتی» در قسمت مسابقات و جشنواره سامانه ltms تعریف شده است که همکاران براساس پست، یکی از موارد فوق الذکر را می توانند انتخاب نمایند و می­ بایست در آن بخش ثبت نام نموده تا در روز آزمون بتوانند وارد مراحل آزمون شوند. آزمون آموزگاران به تفکیک هرپایه انجام می شود. ضمناً همکاران دارای ابلاغ چند پایه در دوره ابتدایی می­ توانند به اختیار خود در یکی از آزمون های مربوط به پایه اول تا ششم ابتدایی شرکت نمایند. بدیهی است درصورت انتخاب بیش از یک آزمون سیستم بطور خودکار فقط یک آزمون را انتخاب و ذخیره می­ نماید.
*آزمون فقط از طریق موبایل انجام خواهد شد و هیچ اپلیکیشنی در این زمینه وجود ندارد و همکاران می­ بایست از طریق گوشی موبایل وارد سامانه ltms.medu.ir شوند و آزمون خود را به انجام برسانند.
تذکر: همکاران می­ بایست با استفاده از مرورگر کروم وارد آزمون شوند و قبل از حضور در آزمون، نسبت به اتصال اینترنت و مرورگر خود اطمینان حاصل نمایند و حتماً نسبت به تهیه بسته اینترنتی برای پیشگیری از قطع احتمالی اینترنت اقدام نمایند.
* زمان­ بندی آزمون­ ها بر روی سامانه LTMS اعلام خواهد شد. لذا همکاران دقت نمایند که در زمان مقرر وارد سایت شوند.
* با توجه به آن که تعداد سئوالات برای هر گروه متفاوت است، بنابراین همکاران می­ بایست فقط در بازه زمانی اعلام شده وارد آزمون شوند. در غیر این صورت دقیقاً راس زمان پایان آزمون، سیستم قطع و آزمون به پایان خواهد رسید . بطور مثال اگر بازه زمانی از ساعت 11 الی 12 باشد و فرد 10 : 11 دقیقه وارد آزمون گردد به جای 40 دقیقه، 30دقیقه فرصت برای آزمون خواهد داشت .





تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۲)

  1. کیومرث

    باسلام ایا جانبازانی که از حالت اشتغال استفاده می کنند می توانند 35 سال خدمت کنند ضمنا دارای مدرک دکترا میباشند

    • محمدی نژاد
      سلام.حالت اشتغال رو متوجه نشدم اما در حالت کلی هر معلم یا کارمند شاغل آموزش و پرورش اگر فوق لیسانس و دکترا باشد تا 35 سال امکان ادامه خدمت دارد
  2. صدیقه زنگی آبادی (کرمان)
    صدیقه زنگی آبادی (کرمان) ۰۵ تیر ۰۰ ، ۱۷:۳۱

    سلام این آزمون که لغو شده 

    خدارو خوش نمیاد مسئولین چرااین قدر با روح و روان ما بازی می کنند اول اعلام می کنند ما خود اظهاری پر می کنیم تایید میشه  خودمون رو آماده و راضی می کنیم که این امتحان سخت رو بدیم بعد همه چیز رو لغو می کنندقبلی ها که بدون آزمون رتبه هاشون رو تا آخر گرفتند بقیه راضی شدن که با آزمون رتبه بگیرن حالا لغو کرده وشرایط رو سخت تر کردند چه قدر تبعیض قائل میشن چه قدر 

    • محمدی نژاد
      بعید میدونم چیزی تغییر کنه احتمالا زمان آزمون رو تغییر دهند