شنبه ۲۷ شهریور ۹۵ ۲۳:۴۵
نويسنده : محمدی نژاد

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی: افزایش ضریب سختی کار برای ۳ گروه از معلمان

اخبار آموزش و پرورش

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی خبر داد   افزایش ضریب سختی کار برای ۳ گروه از معلمان/پیگیری ۱۰۰۰ مجوز استخدامی جدید

دکتر قدمی معاون وزیر آموزش و پرورش

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: در تلاش هستیم برای نگه‌داشت نیروها در مدارس استثنایی جذابیت‌های کاری را ارتقاء و بخصوص برای سه گروه معلمان اول دبستان، معلمان کلاس‌های چندپایه چندمعلولیتی و معلمان دانش آموزان اوتیستیک، ضریب سختی کار را افزایش دهیم.

مجید قدمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره استمرار خدمت معلمان مدارس استثنایی اظهار کرد: معلمان مدارس ما به لحاظ آنکه با آموزش دانش آموزان استثنایی آشنا هستند  تدریس به دانش آموزان عادی برایشان آسانتر است. هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و طبق قوانین و مقررات می‌توانند در مدارس عادی ادامه خدمت بدهند.

وی افزود: پیش بینی می‌کنیم امسال و سال آینده ۸۰۰نفر از همکاران ما بازنشسته شوند. در صدد هستیم برای حفظ شرایط فعلی مجوز استخدام ۱۰۰۰ نفر را دریافت کنیم و مکاتبات و پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه ۱۳۰ نفر از فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان از ابتدای مهر به مدارس استثنایی می‌آیند، درباره راه‌اندازی نظام جامع رفاه معلمان گفت: هرگونه تغییر در نظام پرداخت حقوق نیروها باید در شورای حقوق و دستمزد به تصویب برسد.

قدمی ادامه داد: در تلاش هستیم برای نگه‌داشت نیروها در مدارس استثنایی جذابیت‌های کاری را ارتقاء دهیم و بخصوص برای سه گروه معلمان اول دبستان، معلمان کلاس‌های چندپایه چندمعلولیتی و معلمان دانش آموزان اوتیستیک ضریب سختی کار را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هرسال خدمت در مدارس استثنایی با ضریب ۱٫۲ محاسبه می‌شود، گفت: کار در مدارس استثنایی بویژه در برخی گروه‌ها چون اوتیسم بسیار مشکل و تأمین معلم برای دانش آموزان اوتیسم سخت است.

منبع: apahkam





تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۱)

  1. علی عباسیان
    علی عباسیان ۰۷ آذر ۹۵ ، ۲۲:۳۸
    در مدارس عادی اگر معلمی دارای دانش اموز دیر آموز باشد چه مزایایی به معلم و مدیر ان مدرسه تعلق می گیرد؟
    • محمدی نژاد
      به مدیر فکر نکنم چیزی تعلق بگیره ولی برای معلم مزایا داره دقیقش رو بعدا میگم