تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۵)

  1. انتقالی

    سلام

    با داشتن هفت سال و چند ماه سنوات ب دلیل مشکلات عدیده ی شخصی درخواست انتقال از شهر مراوه تپه به شهر محل سکونت خودم رو دادم و واقعا واجب است که منتقل شوم 

    درصورت قبول نکردن با درخواست من 

    چه راهکار دیگری پیشنهاد می دهید؟

  2. مرصادعادلی

    سلام ببخشید امتحانات توی این وزیت کرونایی کی وچجوری گرفته میشود

  3. هانیه
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سلام خسته نباشید دختر من دردبستان فضیلت تبریز در ناحیه ۲ درس میخونه کلاس ***** دبیرشون خانم ***** هستند که پارسال دبیر **** *** بودند و امسال برای اولین بار ***** رو تدریس کردند وبچه ها همشون خیلی خیلی ضعیف شدند یعنی در یک کلاس ۳۲ نفره فقط ۳ نفر دانش آموز خوب هست والان میگیم شماره معلم رو بدند تا رفع اشکال بشه معلم شمارشو نمیده ومیگه من هیچ مسئولیتی در قبال دانش آموزان ندارم مدرسه تعطیله درسشونم تعطیله من وقتی برای رفع اشکال دانش آموزان ندارم الان ما چیکار کنیم

    • محمدی نژاد
      با بازرسی اداره تماس بگیرید راهنماییتون میکنند
      شماره تماس اداره :101 - 102 شماره داخلی تلفنخانه 35567722_ 35567755_ 35538911 041

  4. شهناز مستقیم
    شهناز مستقیم ۰۷ دی ۹۴ ، ۱۲:۵۵
    با سلام از گذاشتن آیین نامه های مدارس تقدیر و تشکر می شود .