سه شنبه ۰۶ آذر ۹۷ ۰۲:۱۸
نويسنده : محمدی نژاد

فرم نظرسنجی از اولیا و دانش آموزان در مورد معلم

ویژه مدیران

دانلود فرم نظر سنجی از اولیا و دانش آموزان در مورد معلم

دانلود 4 فرم(به صورت فایل فشرده می باشد)





جست و جوی مطالب مربوط به فرم, نظرسنجی,
تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۴۵)

  1. مریم غلامی

    من از تمامی دبیران و مدیر و معاونانم راضی هستم و صمیم قلب از همه ی آن ها بابت زحماتشان تشکر میکنم 💐

     

    مریم غلامی کلاس هفتم 

  2. فاطمه محمدی
    فاطمه محمدی ۱۰ اسفند ۰۲ ، ۰۸:۲۸

    سلام من از خانم ثریا اقابکی خیلی راضی ام و از همینجا ازش تشکر میکنم.خیلی دوست دارم

  3. سردارزهی

    من از دبیر ورزش خانم ناروئ خیلی راضی هستم 

  4. امیر عباسپور
    امیر عباسپور ۰۱ اسفند ۰۲ ، ۲۱:۴۳

    سلام .من دانش آموز کلاس اول دبستان طلوع هستم از زحمات خانم رحمتی معلم عزیزم تشکر میکنم.از کرمانشاه

  5. محیا کولیوند
    محیا کولیوند ۰۱ اسفند ۰۲ ، ۰۸:۳۱

    من از خانم فروران کلانتری خیلی راضی  هستم وسپاس گذاری میکنم 

  6. سمیه

    من از معلمم خیلی راضی هستم

    من پایه ششمم

     

  7. زهرا پاهنگ
    زهرا پاهنگ ۳۰ بهمن ۰۲ ، ۰۰:۳۳

    از خانم فاطمه پاهنگ بسیار راضی هستم ازاین که برای ما زخمت زیادی می کشد

  8. مه نیا شعبان می از شفت شهر احمد سرگوراب
    مه نیا شعبان می از شفت شهر احمد سرگوراب ۲۹ بهمن ۰۲ ، ۰۷:۰۶

    سلام من از خانم زینب حسین نیا  خیلی خیلی راضی هستم 

  9. اسما امانی

    سلام من از معلمم خانم هانیه مهتابی بسیار راضی هستم 

  10. فاطمه رخشان خرم آباد
    فاطمه رخشان خرم آباد ۲۸ بهمن ۰۲ ، ۱۸:۵۴

    خانم بیرانوند و خانم نواخوا و جمعه زاده معلم های خوبی هستند

  11. فاطمه سرغانی
    فاطمه سرغانی ۲۸ بهمن ۰۲ ، ۱۵:۴۳

    سلام   خسته  نباشید   من  از   معلم  دولتی در  اسفراین   امام رضا    شکایت  دارم   تو   کلاس  ب   بچه  ها  فوش  میده   و   بچه  های  ک  کاری  نکردنو  مینداره  بیرون 

  12. زهرارجبی ابرکوه مدرسه شهیدنجاتی کلاس اول
    زهرارجبی ابرکوه مدرسه شهیدنجاتی کلاس اول ۲۸ بهمن ۰۲ ، ۱۲:۵۶

    باسلام 

    معلمم خانم فاتحی معلم بسیار خوبی است 

  13. زهرا ابرکوه
    زهرا ابرکوه ۲۸ بهمن ۰۲ ، ۱۱:۴۰

    باسلام

    خوب هستن راضی هستیم 

  14. زهرا آذین فر خمینی شهر اصفهان
    زهرا آذین فر خمینی شهر اصفهان ۲۵ بهمن ۰۲ ، ۱۵:۴۷

    از خانم مرجان بختیاری بسیار راضی هستم و سپاسگذاری میکنم

  15. محسن حیدری
    محسن حیدری ۲۵ بهمن ۰۲ ، ۱۴:۴۸

    من از معلم خودم خانم جاودان بسیار راضی هستم واقعا معلم دلسوزی هست

  16. حنانه حسن زاده
    حنانه حسن زاده ۲۵ بهمن ۰۲ ، ۱۰:۳۳

    سلام من کلاس چهارم هستم  از معلمم بسیار راضی ام

  17. سلاله زهرا پایداری
    سلاله زهرا پایداری ۲۵ بهمن ۰۲ ، ۰۷:۱۸

    من معلم خود خیلی راضی هستم 🙂 اون مهربان ودلسوز است

    خانم آریون جان دوستتون دارم 

  18. طاها خالویی
    طاها خالویی ۲۴ بهمن ۰۲ ، ۰۰:۲۱

    من کلاس پایه دوم هستم و از معلمم راضی هستم

  19. نهال سرفراز
    نهال سرفراز ۲۳ بهمن ۰۲ ، ۲۳:۴۱

    من ازمعلم خودخانم جملیه سرپرست کلاس اول خیلی راضی هستم خیلی خوبه

  20. پرهام

    من از معلمم راضی هستم تدریسش واقعا حرف نداره 

     

  21. نریمان طراوت تاش
    نریمان طراوت تاش ۲۳ بهمن ۰۲ ، ۱۶:۵۷

    من از معلمم خیلی راضی هستم اودرتدریس بسیار توانا و دلسوز است

  22. کیمیا

    سلام من کلاس ششم هستم از معلم خود راضی هستم چون در تدریس عالی است و خیلی خوب است. 

  23. امیرحسین پاشایی شهر کمیجان
    امیرحسین پاشایی شهر کمیجان ۲۱ بهمن ۰۲ ، ۱۹:۳۲

    من از معلم خود راضی هستم روش تدریس عالی است 

  24. اقای شیخ علی .اقای کرمی .اقای کریمی .اقای دوستی .اقای موسوی.اقای احکامی .اقای الله وردی
    اقای شیخ علی .اقای کرمی .اقای کریمی .اقای دوستی .اقای موسوی.اقای احکامی .اقای الله وردی ۲۱ بهمن ۰۲ ، ۰۹:۲۴

    باتشکر امیر مهدی محمدی کلاس ۸۰۲

     

  25. آوا بهره مند شهرستان پارسیان،روستای کناردان
    آوا بهره مند شهرستان پارسیان،روستای کناردان ۲۱ بهمن ۰۲ ، ۰۰:۳۵

    سلام من کلاس سوم دبستان هستم و از معلم خودم خیلی راضی هستم و خیلی خوب به ما درس می دهد

  26. نیایش

    سلام من از معلم خود راضی هستم

  27. سیدامیرحسین خیرابادی
    سیدامیرحسین خیرابادی ۱۹ بهمن ۰۲ ، ۲۳:۵۴

    معلم بنده جناب اقای حسن نظریان بسیارمعلم خوب وازلحاظ درسی اموزگارنمونه ای است استان تهران شهرپاکدشت مدرسه نورولایت پایه پنجم ابتدایی

  28. مهدیس حسین پوریان

    معلم بنده خانمی متشخص هستن که شیوه تدریس عالی دارن

    بهترین تدریس درس ریاضی را دارن

    ودرکل بسیار عالی هستن

  29. باران جلالی
    باران جلالی ۱۹ بهمن ۰۲ ، ۱۸:۵۱

     معلم من بسیار مهربان و دوستداتنیه..خانم خزایی دوست دارم

  30. سحر غلامی

    سلام نظر من درباره معلمان این هست که کمی سخت گیری میکنند ولی خوب این ها همش واسه خود ما است ومن خیلی تشکر میکنم از خانم اکبرنیا وخانم مزدی که بسیار خوب و عمیق توضیح می دهندو من از تدریس این دو معلم رضایت کامل رو دارم

  31. الینا ولی محمدی دانش

    معلم بنده خانمی متشخص هستن که شیوه تدریس معلمم عالی هستش مخصوصا در درس ریاضی و درکل معلمم بسیار عالی است 👩‍🏫👩‍🏫👩‍🏫

     

  32. مطهره  ملازهی

     من از معلم خودم راضی هستم

  33. زهرا

    نظرم درباره همه معلما یکی هسته البته بیشتر خانم نصیری

  34. حامی حسنخانی
    حامی حسنخانی ۱۶ بهمن ۰۲ ، ۱۶:۳۹

    سلام من از معلممم خیلی راضی و دوسش دارم♥️♥️♥️

  35. اروینا جدگال بنو اسحاق بازار
    اروینا جدگال بنو اسحاق بازار ۱۱ بهمن ۰۲ ، ۱۷:۴۳

    راضیم از معلم ام 

  36. سیده آزاده موسوی نیا
    سیده آزاده موسوی نیا ۱۱ بهمن ۰۲ ، ۱۷:۴۰

    عالیییییییی

  37. اروین جدگال  بنو اسحاق بازار
    اروین جدگال بنو اسحاق بازار ۱۱ بهمن ۰۲ ، ۱۷:۳۸

    من راضیم خوب خیلی خوبه ادامه میدم خوشم میاد از چنین سایت های ک به معلمان عزیزمون 

     

  38. نگین  جدگال
    نگین جدگال ۱۱ بهمن ۰۲ ، ۱۷:۲۶

    معلمان‌عا‌لی‌وخیلی‌خوب‌درس‌می‌دهند

  39. یاسمن جناغون
    یاسمن جناغون ۱۱ بهمن ۰۲ ، ۰۸:۲۸

    خانم قاهری بسیادرلسوزوخیلی خیلی زحمت کشیدتااینکه بچه هامون درس روبفهمند

  40. ریحانه

    سلام معلم من خیلی خوب هستند سر کار خانم میرزائی وخانم جهانگیری خانم های خوب و مهربان❤❤

  41. ملیکاشاکریان
    ملیکاشاکریان ۰۹ بهمن ۰۲ ، ۱۹:۱۵

    معلمم را دوست دارم زیرا او به همه ی شاگردان خیلی خپب درس میدهد و طوری برایمان می گپید که متوجه می شویم معلم من هر وقت درس جدید بدهیم از ما تست می گیرد که بفهمد از درس چیزی یاد گرفتیم یانه من از معلمم راضی هستم 

  42. فاطمه زهرا شهر دره شهر
    فاطمه زهرا شهر دره شهر ۰۴ بهمن ۰۲ ، ۰۰:۱۷

    از نظر من معلم من بهترین معلمی هست که در طول این سال ها داشتم واز معلمم ممنونم که برای ما وقت می گذارد تا ما بهتر درسمان را یاد بگیریم معلم عزیزم واقا خیلی خیلی دوست دارم و اذت ممنونم که معلم خیلی خوبی هستی و برای ما زحمت میکشی با تشکر

  43. هستی خدایی
    هستی خدایی ۰۶ اسفند ۹۹ ، ۱۹:۰۳

    من از آن گروه رازی هستم و خیلی گروه دوست داشتنیی

  44. ریحانه قانعی کوهپایه

    بهترین معلم من اول خدا، بعد پدر ومادرم، سپس تجربه های روزگار و تمام معلمین دوره‌ای تدریس. 

  45. ذالی

    با سلام 

    در سناد قسمت نتایج ارزشیابی وقتی می خواهم سال تحصیلی 99 -98 را انتخاب کنم نمیاره سال تحصیلی 97 - 98 رو نشون میده دلیلش چیه؟

    • محمدی نژاد
      اگر منظورتون در سامانه سناد است باید مدیر مدرسه شما رو به عنوان کابر برای سال 98-99 تعریف کنه (از قسمت مدیریت کاربران)