چهارشنبه ۲۷ فروردين ۹۹ ۰۲:۳۱
نويسنده : محمدی نژاد

فراموش کردن رمز عبور سناد

ابتدایی(توصیفی) سناد آموزش ها

اگر رمز عبور سامانه سناد را فراموش کرده اید برای دریافت مجدد آن از طریق پیامک بعد از مطالعه راهنما روی آدرس زیر کلیک کنید

ابتدا فی_لتر شکن خود را خاموش کنید

دانلود راهنمای فراموشی رمز عبور سناد

.

   تغییر رمز عبور  

اگر ورود به بخش مدارس غیرفعال بود از گزینه "ورود به بخش ستادی" استفاده کنید





تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۴۸)

  1. فاطمه از قم
    فاطمه از قم ۲۷ آبان ۰۱ ، ۱۵:۱۰

    سلام خسته نباشید من رمزی ک برایه شاد گذاشته بودم یادم رفته از طرق این سناد هم میرم ورود به مدارس غیر فعاله

    • محمدی نژاد
      سلام . مدیر هستید؟ رمز دو مرحله ای گذاشته بودید؟
  2. ه

    ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما.

    بنده تا ۱ ماه قبل در مدرسه ی غیر دولتی مشغول به کار بودم و به دلایل شخصی لغو قرارداد نمودم.حالا برای اینکه در سامانه شمارکت ها برای دوره ها ی ۱من خدمت رمز بگیرم باید چه اقدامی انجام دهم.پیشاپیش از لطف و بزرگواری شما متشکرم

    • محمدی نژاد
      با کارشناس ضمن خدمت اداره منطقه یا ناحیه تون تماس بگیرید 
  3. فاطمه سادات حسینی
    فاطمه سادات حسینی ۱۶ بهمن ۹۹ ، ۱۰:۱۲

    سلام خسته نباشید من برای شاد گذرواژه گذاشتم و گذرواژه رو فراموش کردم الان باید چیکار کنم؟

    من شنبه کلاس دارم داخل شاد میشه لطفا کاری کنید برام

    • محمدی نژاد
      اگر منظورتون گذرواژه دو مرحله ای هست باید شماره بدید تا ریست بشه اما اگر با برنامه های دیگری رمز گذاشته اید بحث دیگریست
  4. محمد صالح ترابی
    محمد صالح ترابی ۰۱ آذر ۹۹ ، ۱۸:۱۶

    سلام من رمرزم را فراموش کرده ام 

  5. فاطمه

    سلام اگه گذرواژه تایید دو مرحله ای شاد رو فراموش کنیم و ایمیل هم وارد نکرده باشیم راهی برا بازکردن برنامه نیس؟؟

    • محمدی نژاد
      منظورتون در برنامه شاد هست؟ نه تنها راهش ریست کردن از طرف شرکت هست 
  6. فرحناز آزادمهر شهر پیرانشهر
    فرحناز آزادمهر شهر پیرانشهر ۲۰ شهریور ۹۹ ، ۱۲:۰۶

    سلام من  رمز عبور فراموش کردم 

  7. نازنین پلدشت
    نازنین پلدشت ۱۹ شهریور ۹۹ ، ۲۱:۳۸

    باسلام من گزینه تایید دومرحله ای را فعال کرده بودم یه رمز دادم رمز یادم رفته نمیتونم دوباره وارد شوم 

    • محمدی نژاد
      نام و نام خانوادگی و شماره همراه رو بفرستید باید از طرف وزارت ریست شود
  8. سرودی-تبریز
    سرودی-تبریز ۱۸ شهریور ۹۹ ، ۱۱:۲۱

    با تشکر از راهنمایی شما. من دیروز در مورد وارد کردن نمره جهشی سوال پرسیده بودم. من این راهنمایی شما رو در سایت دیده بودم ولی مشکل اینجاست که فراموشی رمز عبور در سناد در قسمت پایین ورود  وجود ندارد.

    باید چیکار کنم؟

    • محمدی نژاد
      راهنما رو مطالعه نکردید لینک تغییر رمز که گذاشتم رو کلیک کنید سپس به قسمت "ورود به بخش ستادی" برید  فراموشی رمز عبور هست
  9. رقیه رشیدی منش
    رقیه رشیدی منش ۱۸ شهریور ۹۹ ، ۰۰:۰۹

    من گذر واژه ام را فراموش کرده ام حالا چطور شاد رو نصب کنم

    • محمدی نژاد
      کدام گذرواژه؟ اگر منظورتون سناد است ربطی به شاد نداره
  10. غلامرضا

    با سلام و احترام لطفا رمز عبور برای پیش دبستانی اعلام فرمایید

  11. زهرا

    سلام.وقت بخیر.بعد از ثبت ارزشیابی دانش اموزان الان برای چک کردن کارنامه ها هرچی کدملی و رمزم رو وارد میکنم میگه صحیح نیست.باید چه اقدامی انجام بدم؟

    • محمدی نژاد
      از فراموشی رمز عبور که توضیح دادم استفاده کنید اگر نشد  احتمالا چون سال 99-98 بسته شده  مدیر باید برای سال 99-400 کاربری تعریف کنه براتون
  12. امیر آذربایجان غربی شهرستان شاهین دژ
    امیر آذربایجان غربی شهرستان شاهین دژ ۱۹ تیر ۹۹ ، ۰۸:۱۴

    سلام ببخشید رمز عبور سناد رابا موفقیت تغییر دادم ولی نمی توانم وارد سناد ابتدایی شوم رمز عدد هشت رقمی باید باشد یا فرقی نمی کند 

    • محمدی نژاد
      حداقل 6رقمی/ به مدیر بگید از قسمت مدیریت کابران فعال بودن کاربریتون رو کنترل کنند
  13. اتحادی اززاهدان
    اتحادی اززاهدان ۱۷ تیر ۹۹ ، ۲۲:۱۱

    باعرض سلام برای تاییدارزشیابی کسانی که پیام می دهدابتدانمرات دروس راوارد کنید من به اطلاعیه های سنادمراجعه وآن روش راهم رفتم ولی برای بعضی ازدانش آموزان جواب نمی دهدبخصوص دانش آموزان پایه ششم ازهرکلاس 6مورد این چنین هستندلطفا راهنمایی کنید متشکرم 

  14. حیدری

    سلام وقت بخیر.من برنامه ی شادم رو پاک کردم الان برای ورود مجدد به برنامه رمز کاربری رو میخواد که من فراموش کردم.از طریق سامانه شما وارد بخش فراموشی رمز میشم و بعد از وارد کردن کد ملی مینویسه نام کاربری وجود نداره به مدیر مدرسه هم گفتم که مشخصاتم رو چک کنه گفتن امکان اینکه نام کاربریت اشتباه ثبت شه وجود نداره و به من هیچ کمکی نکردن و باهام همکاری نمیکنن

    من نمیدونم برای دریافت مجدد رمز چیکار کنم لطفا راهنماییم کنین ممنونم

    • محمدی نژاد
      رمز شاد ارتباطی با رمز سامانه سناد ندارد . برنامه شاد در حالت عادی رمز لازم نداره مگر اینکه شما فعالش کرده باشید در اینصورت اگر فعال کرده و فراموش کرده اید باید منتظر باشید فعلا برای این مشکل بررسی نکردم
  15. کریمی

    با سلام و خسته نباشید 

    سنادمشکل داره یا اینکه ستیتش خرابه به زور نمرات و ثبت کردیم .

  16. پورعلی

    سلام رمز عبور فراموش کردم وارد فراموشی رمز عبور شدم رمز را نوشتم  وارد سامانه که میشوم مینویسد رمز عبور یا کاربری اشتباه است.

    • محمدی نژاد
      مراحل رو دقت کنید باید گزینه "فراموشی رمز عبور رو بزنید"
  17. لیلا

    باسلام .چرا نمیشه وارد سامانه سناد شد از دیروز دچار مشکل شده فقط صفحه انگلیسی میاره لطفا هرچه زودتر این مشکل را برطرف کنید .هنوز نتونستیم ارزشیابی هارا ثبت کنیم .

  18. محسنی

    سلام من رمز خودمم رو فراموش کردم از طریق سایت شما برای رمز مجدد وارد شدم ولی بخش مدارس برای من باز نمیشه از قسمت ستادی وارد شدم و میگه شماره موبایل شما صحیح نیست لطفا راهنمایی کنید

    • محمدی نژاد
      شماره ای که مدیر براتون در سناد ثبت کرده صحیح نیست(و یا شما فراموش کرده اید!) باید به مدیر بفرمایید تا اصلاح کنند
  19. s.p

    سلام خسته نباشید من شماره تلفن رو که وارد میکنم میگه اشتباه هست چیکار کنم؟

  20. امیرحسین همایون‌فرد خرم آباد
    امیرحسین همایون‌فرد خرم آباد ۱۵ خرداد ۹۹ ، ۰۱:۱۹

    سلام.فراموشی رمز رو که میزنم و کد ملی رو وارد میکنم میگه این نام کاربری وجود نداره

    • محمدی نژاد
      به مدیر مدرسه بگید شما رو در قسمت کاربران مدرسه تعریف کنه شاید تعریف کرده ولی با کدملی اشتباه
  21. سهراب کرمی
    سهراب کرمی ۱۵ خرداد ۹۹ ، ۰۰:۵۶

    باسلام باکد ملی ورمز یکی از همکاران وارد سناد که میشیم برای ثبت ارزشیابی دوگزینه اول. را انتخاب میکنه بقیه رو که میزنی فقط پیغام (لطفا انتخاب کنید )را میاره اما برای همکارای دیگه اینجوری نیست .مشکل چی میتونه باشه؟

    • محمدی نژاد
      به مدیر بگید از قسمت مدیریت کلاس ها... با کلیک روی علامت+ اسم کلاس .. دروس رو براتون تعیین آموزگار بکنه(حتی اگر بگه قبلا انجام دادم مجدد بگید انجام بده)
  22. شریف نزاد بندرعباس
    شریف نزاد بندرعباس ۱۴ خرداد ۹۹ ، ۱۸:۰۰

    کلمه عبور در سناد دانش آموزی برای ثبت نمرات دانش آموزان فراموش کردم چکار کنم.

    • محمدی نژاد
      از فراموشی رمز عبور که در بالا توضیح داده ام استفاده کنید رمز براتون پیامک میشه
  23. رحیم

    با سلام .در ثبت ارزشیابی اگر ارزشیابی دانش آموزی اشتباه وارد  وثبت بشه وبخواهیم اصلاحش کنیم چه کار باید بکنیم؟ باتشکر

    • محمدی نژاد
      ابتدا باید مدیر مدرسه از پنل خودش کارنامه را از تایید خارج کنه سپس شما با وارد شدن به پنل خودتون میتوانید ویرایش کنید
  24. امیر حسین

    الان من گذر واژه خودمو یادم رفته چیکارکنم

    • محمدی نژاد
      توضیح دادم (به لینک گفته شده در بالا رفته و تغییر رمز رو انتخاب کنید)
  25. احمدی کیا

    سلام من رمز سنادم فراموش کردم برای بازیابی تا مرحله اخر که ثبت شمارس میزنم همون شماره قبلیه اما باز میزنه شماره همراه صحیح نیس میخواستم ببینم راه حلی دارین

    • محمدی نژاد
      احتمالا شماره تون رو در سامانه اشتباه ثبت کردن(وسط هاش که ستاره هستن رو که شما نمیبینید!) باید به مدیر مدرسه بگید از قمست مدیریت کاربران مشخصات شماره رو ویرایش کنند
  26. محمد مرسل

    ببخشید من در برنامه شاد در قسمت تایید دو مرحله ای رمزی گزاشته ام و انرا متاسفانه فراموش کردم و وقتی میخوام با شماره دیگری احراز هویت بکنم مینوسه(اصلاعات شما معتبر نیست)

    چه کار کنم برلی بازیابی رمز تایید دومرحله ای شاد عطفا کمکم کنید

    • محمدی نژاد
      برای این مشکل راهی فعلا ندارم اگر یافتم اطلاع خواهم داد
  27. مانا

    سلام مادرم معلم است و در سامانه شاد گذرواژه خود را ندارد و اداره فناوری برایش درست کرده و حالا هم که اشتباهی حذف کرده حالا هرچی به اداره فناوری هم میگیم نمی دونن چیکار کنیم ؟

    • محمدی نژاد
      سامانه شاد نیاز به گذرواژه ندارد سوالتون رو متوجه نشدم . تنها کاری که لازمه نصب برنامه و وارد شدن به آن با شماره ای که در سناد مدرسه ثبت کرده و سپس قسمت ورود معلم ....
  28. محمد حسن

    سلام. اگه دانش آموزی نتونه تو سایت کتب درسی ثبت نام بکنه باید چیکار کنه؟

    در ضمن اطلاعات توسط مدیر اشتباه ثبت شده و پس از تصحیح همچنان ثبت نام صورت نمی گیرد.

     

    • محمدی نژاد
      1) باید مدیر مدرسه از داخل پنل مدرسه درخواست بده 2) یا منتظر باشید و یا برای ورود باید از  همان اطلاعات اشتباه استفاده کنید
  29. فرزام  مشهد

    سلام ،،در صورت قفل گذاری و رمز گذاری شاد و بعد فراموش کردن رمز ،،چه کاری برای باز کردن باید انجام بدیم ؟

     

    • محمدی نژاد
      برنامه را کلا از گوشی حذف کنید و مجدد نصب کنید گروههاتون حذف نمیشه
  30. مریم گرگان

    سلام من یک هفته است  میخوام دخترمونو تو این اپلیکیشن شاد ثبت نام کنم تو مرحله اهراز هویت یه لحظه میاد بعد قطع میشه دیگه نمیدونم چیکار کنم....

    • محمدی نژاد
      به مدیر بگید شماره رو در مخاطبین ذخیره کرده و سپس به صورت دستی دانش آموز رو به کلاس اضافه کنه
  31. محمد

    سلام خسته نباشید . ببخشید من اموزگار ابتدایی هستم . رمز سناد رو فراموش کردم .چجوری میشه دوباره رمز رو پیدا کنم 

    • محمدی نژاد
      راهنما رو بخونید و روی تغییر رمز کلیک کنید و مراحل رو ادامه بدید رمز براتون پیامک میشه
  32. رضا

    سلام بعد ورود دانش اموز به سایتی که در راهنما بود نرفت به سایتی رفت که در اولش حرف ایکس قرمز رنگ بود

    • محمدی نژاد
      بررسی کردم درست بود شاید اون لحظه سایت مشکل داشته 
  33. محمد

    سلام وقت بخیر من امسال تازه مدیر یک دبستان شدم، متاسفانه مدیر سال قبل نمرات تجدید پایه های شهریور سال تحصیلی 97_98 رو وارد نکردند، یعنی در واقع به معلم پارسال به هیچ عنوان امکان دسترسی وجود ندارد، برای این مشکل لطفا راهنمایی کنید خیلی فوری ممنون میشم 

    • محمدی نژاد
      به دلیل آزمایشی بودن سال قبل امکان وارد کردن شهریور در سناد برای مقطع ابتدایی در سال قبل وجود نداشت اما باید در سیستم توصیفی حتما وارد می کردند سیستم توصیفی را بررسی کنید اگر وارد نشده و سال تحصیلی باز باشد با تغییر سال از منوهای برنامه می توانید نمرات را وارد کنید اگر سال بسته شده باشد اون توضیحش جداست
  34. صادق

    باسلام

    بنده مدیر متوسطه دوم هستم

    با زدن فراموشی رمز یا کلمه عبور اسمم بالا میاد پیامک هم میاد تایید میکنم اما دوباره خطا میزنه.در ضمن در بین کاربران سال98/99 گزینه مدیر نداره؟

    • محمدی نژاد
      احتمالا پستتون به اشتباه تغییر دادید تنها راه تماس با کارشناس سناد اداره جهت اصلاح پستتون به مدیر است
  35. محمد

    سلام،رمز رافراموش کردم روی تغییر رمزمی زنم اعلام می کند امکان تغییر رمز برای شما وجودندارد

  36. مزگان

    سلام معلم پایه ششم ما جابجا شد الان میخوام معلم جدید رو به عنوان کاربر معرفی کنم ولی پس از ثبت نام  وقتی ذخیره رو میزنم پیام ارسال رمز با مشکل مواجه شد میاد .میترسم هم معلم قبلی رو حذف کنم   چکار کنم برای برنامه مجازی آموزشی شاد نیا ز دارم  لطفا راهنمایی بفرمایی 

    • محمدی نژاد
      سامانه پیامکی که سناد باهاش رمز میفرسته گاهی قط میشه باید صبر کنید تا وصل بشه  
  37. وحید

    با سلام خدمت همکاران محترم

    درخصوص ثبت نام در این سامانه میشه راهنمایی کنید که معلمان غیر دولتی (آزاد) که نه کد کاربری و رمز عبور برایشان ارسال نشده چگونه ثبت نام را انجام بدهند؟؟؟

    • محمدی نژاد
      منظور از ثبت نام را متوجه نشدم اگر ابتدایی هستید باید در مهرماه کدملیتون رو مدیر ثبت میکردند و پیامک براتون میومد ولی اگر متوسطه هستید سوالتون رو دقیق تر بپرسید
  38. سارا

    سلام خسته نباشید رمز عبور من پاک شده چطور باید زمزم را به دست بیاورم؟

  39. ریحانه

    آخه این چه سایتیه که یک هفته س داریم تست میکنیم واردش بشیم نمیشه.. واقعا متاسفم.. وقتی نمیتونید الکترونیکیش کنید همون دستی بنویسیم سنگین تریم. اعصاب همه رو خورد کردید.. 

  40. مریم  اسمعیلی   آذربایجان غربی -سلماس
    مریم اسمعیلی آذربایجان غربی -سلماس ۰۵ بهمن ۹۸ ، ۰۷:۴۳

    سلام ..ببخشید  من  وارد سناد میشم  برا دانش آموز میخوام  که  ارزشیابی رو انجام بدم  اون صفحه  مربوطه برا ارزشیابی نمیاد یه صفحه میاد که  انگلیسی یه چیزایی نوشته  

    ولی قبلا  چند درس رو ثبت کردم  ولی الان نمیشه 

  41. زهرا عفری
    زهرا عفری ۲۹ دی ۹۸ ، ۱۸:۰۶

    سلام من تابستان رمز رو گرفتم اما الان گم کردم الان از چه طریقی می تونم نمرات را وارد سناد کنم

  42. سلامت ابراهیم پور
    سلامت ابراهیم پور ۲۹ دی ۹۸ ، ۱۶:۰۸

    با سلام وعرض ادب واحترام خدمت تمامی دست اندر کا ران تعلیم وتر بیت و جنا بعا لی که با حو صله سوال ها را جواب می دهید 10 روز است که نمی تو نیم رمز همکا ران را باز یا بی نماییم

  43. محمدمعین جبارپور  شهرستان کنگاور
    محمدمعین جبارپور شهرستان کنگاور ۲۸ دی ۹۸ ، ۱۹:۴۳

    سلام وقت بخیر

    من معلم چند پایه هستم ولی سیستم پایه سوم را برای مدیر مدرسه تعریف کرده 

    حالا آموزش وپرورش منطقه میگه قابل ویرایش نیست 

    حالا من باید چه کار کنم

    • محمدی نژاد
      سوالتون رو دقیق متوجه نشدم اما همه چیز قابل تغییره 
  44. پورقدرت

    گزینه فراموش کردن رمز حذف شده است همچنین آموزگارانی که تابستان رمز نگرفته اند بعد از وارد کردن مشخصات این پیام می آید که ارسال رمز با اشکال مواجه شده است. الان باید چکار کنیم؟

  45. سلامت ابراهیم پور
    سلامت ابراهیم پور ۲۵ دی ۹۸ ، ۲۲:۳۸

    با سلا م وخسته نبا شید خدمت سروران عزیز جهت با زیابی رمز همکار محترم با سه شماره موبایل جدا گا نه اقدام نمودیم اما کد تا یید نمی آ ید

  46. مسعود بافت
    مسعود بافت ۱۸ دی ۹۸ ، ۰۱:۵۲

    سلام خدا قوت حضور همکار وسرور گرامی سوال داشتم لطف کنید بفرمایید ایا از لیست نمره توصیفی قبل یا بعد از وارد کردن نمرات میشه پرینت گرفت اگر میشه لطفا راهنمایی کنید (منظور نمره همون ثبت عناوین خوب ... است) با تشکر

    • محمدی نژاد
      مثل متوسطه لیست کلی نمیشه گرفت ولی تک تک میتونید که همون کارنامه فرم الف یا ب میشه
  47. سی اسماعیل
    سی اسماعیل ۱۴ دی ۹۸ ، ۰۹:۴۶

    با سلام و خسته نباشید .. 
    بعضی از معلمین ما رمزعبوری که براشون پیامک شد را حذف کردند .. 
    الان برای ثبت نمرات نیاز به اون رمز عبور دارند .. ما چجوری میتونیم دوباره رمز عبور بدیم به معلمان تا نمرات نیم سال اول رو توی سناد ثبت کنند ؟ 

    با تشکر 

  48. رضا بهرامی
    رضا بهرامی ۱۲ دی ۹۸ ، ۱۴:۲۰

    با سلام با رمز جدیدی که بعد از زدن فراموشی رمز تولید شد نمی تونم به سامانه سناد وارد شوم