شنبه ۰۹ آذر ۹۸ ۱۰:۱۵
نويسنده : محمدی نژاد

ضمن خدمت ارزشیابی آموزشی با کد ۹۱۴۰۰۷۱۳

ضمن خدمت

پیرو سوال همکاران در مورد دوره ضمن خدمت ارزشیابی آموزشی با کد ۹۱۴۰۰۷۱۳ و به مدت 24 ساعت که برای برخی همکاران قابل ثبت می باشد 

ورود به سامانه ضمن خدمت

این دوره بدون هیچ گونه اطلاعیه از طرف وزارت برای کل کشور فعال شده است که جزئیات دوره به شرح زیر می باشد

مهلت ثبت نام تا :یکشنبه 10 آذر 98

تاریخ آزمون : 16 آذر

در صورت تکمیل ظرفیت استان در سایر استان ها ثبت نام کنید

همکارانی می توانند شرکت کننده که :

مقطع تدریس آنها: متوسطه دوره اول(19),,اداری (20),اداری استثنایی (39),متوسطه دوره اول استثنایی (48)  باشد

و رشته شغلی آنها یکی از کدهای زیر باشد:

دبیری(102),مدیریت واحد آموزشی(120)

,کارشناس امورفوق برنامه(124),کارشناس برنامه ریزی امورتربیتی(131),مدیرامورآموزشی(135),مسئول امورآموزشی(1167),کاردان امورآموزشی(1169),کاردان امورپژوهشی(1170),کارشناس سنجش وارزشیابی تحصیلی(1171),کاردان سنجش وارزشیابی تحصیلی(1172),ناظروراهنمای امورآموزشی(1173),مربی امورآموزشی(169),کارشناس امور آموزشی(194),کارشناس امور پژوهشی(1168),مراقب بهداشت(950),مربی بهداشت مدارس(405),

منبع : داخل سایت ltms





جست و جوی مطالب مربوط به ltms, ltms.medu.ir, ضمن خدمت, ضمن خدمت فرهنگیان,
تلگرام



سوالات یا نظرات (۳)

  1. نیکخواه

    سلام من تو دوره ثبت نام کرده بودم ولی الان میرم ltms نیست لطفا راهنمایی کنید

    • محمدی نژاد
      این دوره ویژه مدیران و دبیران متوسطه اول می باشد ولی به اشتباه برای همکاران دیگر هم فعال شده و ثبت نام کرده اندکه حذف شد
  2. نقی پور ایلام
    نقی پور ایلام ۲۱ آذر ۹۸ ، ۱۴:۰۹

    سلام من نتوسنتم ثبت نام کنم خواهشا مجدد بزارید

  3. کرمی

    سلام چرادوره ارزشیابی برای من فعال نیست