يكشنبه ۰۳ آذر ۹۸ ۰۳:۱۱
نويسنده : محمدی نژاد

شیوه نامه استخدام معلمین حق التدریس

بخش نامه ها کارگزینی

بخشنامه 160150 مورخ 98/09/02 در خصوص شیوه نامه استخدام مشمولین قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریس

دانلود بخشنامه





تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۸)

  1. بختیاری

    سلام ببخشین 1402خرید خدمات اموزش وپرورش نیرو میگیره ؟

    • محمدی نژاد
      سلام فعلا بخشنامه ای ارسال نشده اما به احتمال زیاد از نیروهای خرید خدمات سال قبل به کارگیری خواهد شد
  2. سارا

    سلام مجدد

    عذر می خوام امکانش هست بیشتر راهنمایی کنید من ساکن نجف آباد هستم و میخوام بدونم بخشنامه جذب مدرس حق التدریس کی میاد و فرمودین باید به آموزش و پرورش منطقه محروم مراجعه کنم خب از کجا باید بدونم کدوم مدارس و کدوم مناطق محروم در این طرح قرار میگیرن...با سپاس فراوان

    • محمدی نژاد
      بخشنامه برای جذب حق التدریس نداریم اما برای طرح خرید خدمات در شهریور ارسال شده . و برای اطلاع از اجرای طرح هم باید شخصا به اداره کل آموزش و پرورش مراجعه کنید تا بتونن راهنمایی کنند
  3. سحر ورامین
    سحر ورامین ۱۲ بهمن ۹۹ ، ۱۷:۳۱

    سلام من ۲۹ سالمه . ۲ سال به علت بیماری  نتونستم آزمون استخدامی رو قبول بشم . سوالم اینکه میتونم به آموزش و پرورش ورامین مراجعه کنم و   به عنوان معلم حق التدریسی  استخدام بشم تو مدارس دولتی یا نه اصلا شرایط چیه 

    • محمدی نژاد
      سوالتون رو متوجه نشدم اگر فرد عادی هستید و هیچ سابقه ای حق التدریسی ندارید نمیتونید
  4. سارا

    سلام و عرض ادب

    ببخشید میخواستم بدونم شرایط حق التدریس شدن چی هست؟بنده مدرک ارشد زبان دارم و میخوام به عنوان مدرس حق التدریس همکاری کنم...

    • محمدی نژاد
      تنها به عنوان طرح خرید خدمات میتونید شرکت کنید باید به آموزش و پرورش منطقه ای که این طرح در اون هست مراجعه کنید(اکثرا مناطق روستایی و محروم)
  5. کیومرث

    ضمن سلام وخسته نبا شی ایا بجز 15 درصد مبلغ دیگری هم امسال به حقوق  کارکنان اضافه می شود 

  6. زیبانگارمگه
    زیبانگارمگه ۱۱ فروردين ۹۹ ، ۱۵:۴۰

    مگه تورم و گرونی شامل حال ما نیست حق التدریس هم نیروی سازمانه دیگه تابستون و تعطیلات که هیچی لااقل مسیولین پیگیری کنن در طول سال یه مقدار حقوقمون بره بالا الان یه منشی یا فروشنده از من معلم بیشتر حقوق میگیره با تشکر از شما که جواب دادین

  7. زیبانگار

    با سلام و خسته نباشید خدمت  شما ببخشید من نیروی حق التدریس هستم برای سال 99 افزایش حقوق شامل حال ما هم میشه اخه گفتن حقوق زیر 2 و 800 دیگه نداریم خواستم ببینم شامل حال ما  هم میشه یا نه متشکرم

    • محمدی نژاد
      اون افزایشی که گفته میشه شامل شما نمیشه ولی مبلغ ساعت حق التدریسی هر سال افزایش پیدا میکنه
  8. دل ارام

    با سلام  من معلم حق التدریس هستم ایا اخبار جدیدی برای استخدام ما نیست؟