سه شنبه ۰۳ مرداد ۹۶ ۱۳:۴۹
نويسنده : محمدی نژاد

سامانه آموزش مجازی emooc

اخبار آموزش و پرورش

ا هدف معرفی دستاوردهای الکترونیکی آموزش و پرورش صورت گرفت:

ارائه 54 سامانه الکترونیکی در غرفه آموزش وپرورش نمایشگاه بین المللی الکامپ/معرفی سامانه آموزش ضمن خدمت emooc

با هدف معرفی دستاوردهای آموزش وپرورش در حوزه فناوری و اطلاعات، 54 سامانه الکترونیکی در غرفه ویژه وزارت آموزش وپرورش نمایشگاه بین المللی الکامپ ارائه شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در راستای تحقق دولت الکترونیک، وزارت آموزش وپرورش، دستاوردهای حوزه فناوری و اطلاعات را در قالب 54 سامانه الکترونیکی در سالن B 38 نمایشگاه بین المللی الکامپ، جهت معرفی به بازدیدکنندگان ارائه نموده است.

براساس این گزارش، سامانه آموزش مجازی emooc ویژه دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان از جمله دستاوردهای جدید حوزه فناوری و اطلاعات آموزش وپرورش است که دراین نمایشگاه معرفی شده است.

این سامانه امکان شرکت فرهنگیان درهر مکان و زمانی، در دوره های ضمن خدمت پیش بینی شده را فراهم می‌کند، کلیه مراحل این سامانه رایگان و ارزیابی دوره ها به صورت الکترونیکی و حضوری در مراکز آزمون (تست سنتر) انجام می‌گیرد و اپلیکیشن آن قابلیت نصب بر روی گوشی های تلفن همراه را نیز دارد.

براین اساس، در قسمتی از این نمایشگاه، با معرفی مجموعه سامانه های مختلف از جمله؛ سامانه هدایت تحصیلی، طرح سنجش، طرح های شهاب، تعالی وتدبیر، سایت ساز اطلاع رسانی، اوقات فراغت، شیر مدارس، اردوها ، دارالقرآن ها، احکام و ابلاغ ها، تشکل ها و انجمن ها و ... بازدیدکنندگان را با فعالیت های آموزش وپرورش بیش از پیش آشنا می کند.

بازدیدکنندگان با فعالیت هایی که در زمینه هوشمندسازی مدارس و سامانه های الکترونیکی ایجاد شده و برای توسعه خدمات الکترونیکی در چهارگروه، دانش آموزان، والدین، معلمان، مدیران و کارمندان درنظر گرفته است، آشنا می شوند.

شایان ذکراست؛ بیست وسومین نمایشگاه بین المللی الکامپ از30 تیرماه تا 2 مردادماه درمحل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا شده است





تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۱)

  1. سروه
    از سایه این دستاوردهاست که وضع سایت ضمن خدمت محلمان اینطوریست
    این سامانه های بی سامان را جمع کنید و سامان بدید
    لطفا یک سامنه هم برای لوح تقدیرها بسازید
    کی به کی ....