تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۳۰)

  1. رحمانی
    با سلام چراازمون حقوق شهروندی استان قزوین 6 ساعته است؟
  2. همکاران
    باسلام نمره های منشوره حقوق شهروندی کی وارد ltms میشه ماجزو فاز ۱هستیم
    • محمدی نژاد
      اگر در قسمت "دوره های ثبت نام شده " هنوز اسم دوره وجود دارد جای نگرانی نیست  بعد از بستن دوره ثبت خواهد شد
  3. رحمانی
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    با سلام چون تاریخ ازمون همسرم هم این گونه است کدپرسنلی هر دو را برایتان ارسال می کنم ممنون از پاسخ گویی شما  کدپرسنل خودم ******** وهمسرم ******** در ضمن من از شهرستان تاکستان هستم وروز ازمون ما 25 مرداد ماه است.
    • محمدی نژاد
      سلام بعله بر اساس اطلاعیه آزمون فعال میشه البته برای منطقه شما تاریخ های دیگه مهم نیست
      چهار شنبه 25/5/96 از ساعت 8 الی13 
  4. رحمانی
    با سلام باتشکر از شما من از استان قزوین هستم ازمون حقوق شهروندی شرکت کرده ام تاریخ ازمون شهر ما با تاریخ ازمون در سایت فرق می کند ایا در موقع ازمون اشکالی پیش نمی اید .ممنون از شما
    • محمدی نژاد
      سلام بر اساس زمان آزمونی که براتون تو ltms وارد شده باید آزمون بدید کد پرسنلیتون رو بدید تا دقیق تر بررسی کنم شاید مشکلی پیش اومده
  5. javadi
    باسلام خدمت آقای محمدی نژاد، خسته نباشید من تو آزمون اول شرکت کرده بودم کلا چهار سوال جواب دادم چهار گرفتم امروز هم تو دو نوبت شرکت کردم خبری از ورود به آزمون نبود لطفا راهنمایی کنید. باتشکر
  6. زهرا
    سلام زمان آزمون ما در مدرسه مشغول کارای ثبت نام بودیم وزمان آزمون تایم های 15 دقیقه امکان قطع نت داریم ونتونستیم در آزمون شرکت کنیم.این حرف خیلی از همکاران ما در خراسان رضوی است.اگر امکان دارد آزمون تکرار شود وزمان هم تایم محدود نداشته باشد که اینترنت هنگ کند.ممنونوسپاس بیکران.
  7. خودم
    سلام سوال دارم. این خودرو برلیانس چه جور ماشینی؟
  8. علی
    سلام ، لطفا دوره منشور حقوق شهروندی را برای استان آذربایجان غربی نیز فعال نمایید .
  9. سمیه جنانی
    سمیه جنانی ۱۳ تیر ۹۶ ، ۱۵:۵۱
    سلام ببخشید مشکلی که درآزمون حقوق شهروندی  پیش اومده کی قابل تکرار خواهد بود؟
    • محمدی نژاد
      سلام
      به مقامات اطلاع رسانی شده در صورت هرگونه تصمیم اطلاع رسانی به موقع انجام خواهد شد
  10. هاجر
    باتشکرازپاسختون
  11. هاجر
    سلام ازاستانهای دیگرهم میتونن دراین آزمون شرکت کنن
    • محمدی نژاد
      سلام
      فعلا فقط 2 استان آذربایجان و خراسان
      احتمال اینکه برای بقیه استان ها هم اجرا بشه هست
      اطلاع می دهیم
  12. همکار
    سلام تو ازمون دیروز برای  من هم فقط 3 سوال باز شد بعدش پایان آزمون اومد
    حالا تکلیف چیه؟تکرار میشه برا ماها؟
  13. javadi
    باسلام خسته نباشید آقای محمدی نزاد من امروز آزمون حقوق شهروندی دادم اما کلا چهار سوال بود از چهار سول نمره چهار گرفتم مثل اینکه سایت مشکل داشت.
  14. امیرحسین
    ببخشید اگه میشه لینک دانلود نمونه سوالات رو تو سایت یذارید
  15. همکار
    سلام . روز خوبی داشته باشید . 
    دوره حقوق شهروندی در سه تایم می باشد که فکر کنم در هر تایم تعداد سوالات ۵ تاست که جمعا میشه ۱۵ سوال .
    سوال من اینه که میتونیم در یکی از این سه تایم شرکت نکنیم یا شرکت در هر سه تایم الزامی ست؟
    • محمدی نژاد
      نه شرکت فقط در یک تایم است و 5سوال نیست در همون تایم 15 سواله
  16. سروه
    سلام در شهر ما 0سقز خبری از این ضمن خدمت نیست
  17. . .
    4 روز ثبت نام برا چیه وقتی 9 صبح ظرفیت 10500 پر شده؟!!!
  18. فاضلی
    استان خوزستان شهرستان کارون میتونه در ضمن خدمت شهروندی شرکت کنه ؟
  19. اکبر
    چگونه میتونیم نمونه سوال حقوق شهروندی رودررایانه مون دانلود کنیم؟
  20. حسن
    سلام خسته نباشید ممکنه بفرمایید فاز دوم ثبت نام منشور کی هست؟ممنون

    • محمدی نژاد
      سلام
      فعلا معلوم نیست ولی بعد از پایان فاز یک حتما اجرا میشه
  21. جواد
    سلام استان چهار محال و بختیاری میتونه در ضمن خدمت حقوق شهروندی امتحان بده
  22. حسن
    لایک گلم
  23. مبین
     کارمندان سایر ادارات هم می توانن شرکت کنن؟
    • محمدی نژاد
      نه
      البته برای سایر کارمندان در سازمان خودشون در حال برنامه ریزی برای اجرا هستن که اگر خبری شد اطلاع رسانی می کنیم
  24. صادق بهادران
    صادق بهادران ۲۶ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۴۹
    استان کهگیلویه و بویراحمد میتونه ثبت نام کنه؟
  25. جوا
    اصفهان نمیتونه ثبت نام کنه؟
  26. سید
    استان گیلان.رشت
  27. سید
    سلام آقای محمدی نژادمانمیتونیم ثبت نام کنیم؟
  28. معلم
    چقدر دوره ...
    خسته شدیم از این همه ضمن خدمت پشت سر هم 

    کاش در طول سال این دوره هارو بزارن 
  29. محمد
    آقای محمدی نژاد وساطت ما هموطنانتون رو بکنید ما هم بتوینم شرکت کنیم 
  30. روح اله
    کدوم استان