پنجشنبه ۲۵ بهمن ۹۷ ۱۱:۳۰
نويسنده : محمدی نژاد

دوره ضمن خدمت تاریخ ۳ علوم انسانی

ضمن خدمت

به اطلاع می رساند، ثبت نام دوره آموزشی بررسی ، تحلیل و روش تدریس « تاریخ ۳ علوم انسانی» پایه دوازدهم و باز آموزی مبانی علمی آن توسط شرکت تصویر سازان آرمان فردا از ۹۷/۱۱/۲۴ الی ۹۷/۱۲/۰۴ آغاز می‏گردد.

دوره حاضر در قالب (۲۴) ساعت آموزش ضمن خدمت و با کد دوره " ۹۹۵۰۶۳۹۳ " به صورت الکترونیکی ارائه شده است.

ثبت نام در این دوره صرفا از طریق سامانه LTMS وزارت آموزش و پرورش انجام می‏شود. لینک ورود به سامانه یادگیری آنلاین emoocfarda.ir نیز در LTMS فعال خواهد گردید. در این دوره آموزشی محتوا توسط استادان محترم که مولفین کتاب درسی هستند تدریس و به عنوان منبع آموزشی اصلی در نظر گرفته شده است.
۱)مشاهده فیلم آموزشی : در هنگام مشاهده فیلم های آموزشی در سامانه emoocfarda.ir کیفیت تصویر به صورت اتوماتیک بر مبنای سرعت اینترنت شما تنظیم می‏شود. جهت استفاده از امکانات پخش کننده ویدیو، استفاده از مرورگرهای جدید نظیر کروم یا فایرفاکس توصیه می‏شود. ضمنا جاوا اسکریپت می‏بایست در مرورگر شما فعال باشد.


۲) پرسش و پاسخ : این دوره به صورت تعاملی بوده و شما فراگیران گرامی می توانید سوالات خود را با مدرسین محترم مطرح نموده و پاسخ آن را دریافت نمایید.
۳) آزمون ارزشیابی : آزمون در پایان دوره، به صورت تک مرحله ای و در دو روز برگزار می گردد فراگیران گرامی در هر دو آزمون می توانند شرکت نمایند و بیشترین نمره به عنوان نمره دوره در نظر گرفته خواهد شد. ضمنا تاریخ برگزاری آزمون ها متعاقبا درسامانه emoocfarda.ir اعلام خواهد گردید.
۴) شرط قبولی : کسب نمره ( ۱۲ از ۲۰) شرط قبولی در دوره تعیین گردیده است.

(توجه ثبت نام فقط از طریق سامانه LTMS ) از خود سایت ثبت نام نفرمایید





تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۰)

اولين نفری باشيد كه نظر می دهيد