يكشنبه ۱۲ اسفند ۹۷ ۱۲:۰۴
نويسنده : محمدی نژاد

دوره روش تدریس « زبان خارجی ۳ »

ضمن خدمت

ثبت نام دوره آموزشی بررسی ، تحلیل و روش تدریس « زبان خارجی ۳ » پایه دوازدهم و باز آموزی مبانی علمی آن توسط شرکت تصویرسازان آرمان فردا از تاریخ ۹۷/۱۲/۱۲ الی ۹۷/۱۲/۱۵ آغاز می‏گردد.دوره حاضر که در قالب (۱۶) ساعت آموزش ضمن خدمت و با کد دوره " ۹۹۵۰۶۳۸۷ " به صورت الکترونیکی ارائه شده است.


ثبت نام در این دوره صرفا از طریق سامانه LTMS وزارت آموزش و پرورش انجام می‏شود.لینک ورود به سامانه یادگیری آنلاین emoocfarda.ir نیز در LTMS فعال خواهد گردید.


در این دوره آموزشی محتوا توسط اساتید محترم که مولفین کتاب درسی هستند تدریس و به عنوان منبع آموزشی اصلی در نظر گرفته شده است.

۱) مشاهده فیلم آموزشی : در هنگام مشاهده فیلم های آموزشی در سامانه emoocfarda.ir کیفیت تصویر به صورت اتوماتیک بر مبنای سرعت اینترنت شما تنظیم می‏شود. جهت استفاده از امکانات پخش کننده ویدیو، استفاده از مرورگرهای جدید نظیر کروم یا فایرفاکس توصیه می‏شود. ضمنا جاوا اسکریپت می‏بایست در مرورگر شما فعال باشد.

۲) پرسش و پاسخ : این دوره به صورت تعاملی بوده و شما فراگیران گرامی می توانید سوالات خود را با مدرسین محترم مطرح نموده و پاسخ آن را دریافت نمایید.

۳) آزمون ارزشیابی : در این دوره آموزشی آزمون ها به صورت آنلاین و ۴ گزینه ای خواهند بود. تاریخ برگزاری آزمون ها متعاقبا درسامانه emoocfarda.ir اعلام خواهد گردید.

۴) فعالیت کلاسی : ۱۰ درصد از نمره کل به فعالیت کلاسی (مشاهده فیلم آموزشی) اختصاص دارد که بر مبنای گزارش میزان فعالیت شما در سامانه یادگیری آنلاین emoocfarda.ir به شما تعلق خواهد گرفت.
۵) شرط قبولی : کسب نمره ( ۱۲ از ۲۰) شرط قبولی در دوره تعیین گردیده است.





تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۰)

اولين نفری باشيد كه نظر می دهيد