جمعه ۰۵ شهریور ۹۵ ۱۳:۳۴
نويسنده : محمدی نژاد

دریافت مجوزاستخدام ۱۰هزار نیرو

اخبار آموزش و پرورش

دریافت مجوزاستخدام ۱۰هزار نیرو درآموزش وپرورشمدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش گفت: مجوز استخدام ۱۰ هزار دانش آموخته از دانشگاه های دیگر گرفته شد و اولویت استخدام با مربیان پیش دبستانی است.
به گزارش خبرنگار مهر، محمد فاضل، امروز در حاشیه اختتامیه هفتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی که در مدرسه دارالفنون برگزار شد، گفت: مجوز استخدام ۱۰ هزار دانش آموخته از دانشگاه های دیگر گرفته شد.

وی افزود: ضوابط و شرایط استخدام همانند سال گذشته است و سیاست های بومی گزینی نیز اعمال می شود.
مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش تصریح کرد: در آزمون استخدامی سال ۹۵ مربیان پیش دبستانی در اولویت هستند و این آزمون جدا از آزمون های دستگاه های اجرایی دیگر برگزار می شود.
وی یادآور شد: پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال ۹۵ باید یکسال دوره های تربیت حرفه ای معلمی را در دانشگاه فرهنگیان بگذرانند.
وی در ادامه درباره تمهیدات انجام شده برای سال تحصیلی جدید گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید، ساماندهی و توزیع نیروی انسانی را انجام داده‌ایم، برای پروژه‌های عمرانی از جمله تأمین تجهیزات، تعمیرات لازم و ایجاد فضای آموزشی، همه اقدامات صورت گرفته است.
فاضل با اشاره به پرداخت مطالبات فرهنگیان گفت: در صورتی که دولت مبلغ مورد نظر را تأمین کند، یک روز نیز در پرداخت مطالبات فرهنگیان تأخیر نخواهیم کرد و در صورت تأمین اعتبار، قبل از آغاز سال تحصیلی جدید عمده مطالبات و پاداش بازنشستگان را پرداخت می شود.
مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش تصریح کرد: مقدار جزئی نیز از مطالبات نیروهای حق‌التدریس باقی مانده است که در صورت تأمین اعتبار پرداخت خواهد شد و حدود ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت مطالبات فرهنگیان نیاز داریم.



منع:apahkam





تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۰)

اولين نفری باشيد كه نظر می دهيد