يكشنبه ۱۰ مرداد ۰۰ ۰۸:۰۷
نويسنده : محمدی نژاد

خبر رئیس کمیسیون آموزش مجلس در رتبه‌بندی فرهنگیان

اخبار آموزش و پرورش
 رئیس کمیسیون آموزش مجلس خبر داد؛
خبرهای خوشی درباره رتبه‌بندی فرهنگیان به گوش خواهد رسید/ امروز مصوبه پرداخت فوق العاده ویژه معلمان اخذ خواهد شد (فعلا در حد حرف)
رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درباره رتبه بندی به زودی خبرهای خوشی از مجلس به گوش خواهد رسید، گفت: همه تلاش ما این است که معلمان روزگار خوشی داشته باشند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، علیرضا منادی سفیدان در دومین روز از سی و پنجمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش که در حال حاضر در اردوگاه شهید باهنر در حال برگزاری است ، گفت: ان‌شاءالله درباره رتبه بندی به زودی خبرهای خوشی از مجلس به گوش خواهد رسید. همه تلاش ما این است که معلمان روزگار خوشی داشته باشند.

وی ادامه داد: ما به جدّ پیگیر رتبه بندی معلمان هستیم و به هر طریقی که شده امسال آن را اجرایی می کنیم و باید در رتبه بندی قد و قواره علمی معلمان را مشخص کنیم.همچنین در گزارشی که به حضور آقای دکتر رئیسی رئیس جمهور منتخب دادم ایشان هم با رتبه بندی کاملا موافق هستند، معلمان ما باید امید آفرینی کنند.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: همین امروز هم مصوبه پرداخت فوق العاده ویژه معلمان را از اقای نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه اخذ خواهم کرد.

وی ادامه داد: یکی از بحث‌های مهم بحث مهارت است. ۵۰ درصد دانش آموزان باید در آموزش و پرورش به سمت رشته‌های مهارتی بروند. مهارت ما در حال حاضر به سمت ۳۰ درصد و ۳۴ درصد رسیده است اما کافی نیست.

منادی بیان کرد: بحث کنکور در شورای عالی انقلاب فرهنگی یک مصوبه‌ای را در دست اقدام دارد که برخی جاها خلاف قانون است. البته این مصوبه چند محسنه خوب دارد.

وی اظهار کرد: آموزش و پرورش می‌گوید کنکور ما را بیچاره کرده است. اما باید یک غربالگری کنیم. معدل دانش آموزان در امتحانات نهایی در سیستان بلوچستان ۱۲ است و یزد ۱۶ است ولی در کنکور دو نمره بچه‌های سیستان و بلوچستان بالاتر می‌آید و ۱۴ می‌شود چون تلاش می‌کند. باید کاری کنیم عدالت آموزشی رعایت شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگر سخنان خود افزود: از وزارت آموزش و پرورش بسیار سپاسگزاریم که طی٢٠ماه گذشته اجازه ندادند جریان ملی آموزش تعطیل شود.ما باید از حالا برای بازگشایی مدارس در مهرماه شال و کلاه کنیم.

وی خاطرنشان شد: ما در کشور شش هزار شرکت دانش بنیان داریم که سال گذشته ٢٠٠هزار میلیارد تومان فروش داشتندو ٤٠٠هزار نفر اشتغال ایجاد کردند.همه اینها میوه نهال های هستند که توسط معلمان عزیز ما کاشته اند.

منادی سفیدان در پایان تاکید کرد: همه معلمان باید واکسینه بشوند کاری به رسمی و غیر رسمی نداریم هر کسی که سر کلاس درس می رود باید واکسینه شوند./ روشنی





تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۰)

اولين نفری باشيد كه نظر می دهيد