چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۰۰ ۱۹:۴۲
نويسنده : محمدی نژاد

حذفیات کتاب‌های درسی در شرایط قرمز کرونایی خرداد1400

امتحانات ویژه دانش آموزان

ابلاغ بخشنامه «حذفیات کتاب‌های درسی در شرایط قرمز کرونایی»
بخشنامه «حذفیات کتاب‌های درسی در شرایط قرمز کرونایی» ابلاغ شد

مطالب حذف شده در متوسطه اول

مطالب حذف شده در متوسطه دوم

بخش‌های مطالعه آزاد یا حذفیات منابع آزمون دوره‌‌های اول و دوم متوسطه نظری در شرایط قرمز کووید 19 برای سال تحصیلی 1399-1400 مجددا منتشر شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، با توجه به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر برگزاری حضوری آزمون‌‌های پایه‌‌های نهم و دوازدهم و لزوم در نظر گرفتن بارم بندی و طراحی سوالات کلیه دروس این پایه‌ها؛ سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با توجه به همه گیری ویروس کووید 19 و تأثیر آن بر نظام آموزشی کشور، راهنماهای برنامه درسی کووید 19 در شرایط زرد و قرمز را برای سال تحصیلی 1399-1400 تولید و در آبان ماه سال 99 به ادارات آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ کرده است. در خصوص سایر پایه‌های تحصیلی نیز با توجه به تنوع وضعیت آموزشی، تصمیم گیری به عهده‌ مدیران و معلمان مدارس است. در این بخشنامه تأکید شده؛ هرگونه دستورالعمل که مخالف مفاد این بخشنامه باشد فاقد اعتبار است.

از این رو این سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به منظور اطلاع رسانی مجدد و شفاف سازی و ممانعت از سودجویی سایت‌های غیر معتبر، مجددا شیوه نامه بارم بندی و مطالعه آزاد دروس (حذفیات) امتحانی را به استان‌ها ابلاغ و در ضمیمه این خبر منتشر می‌کند.

شایان ذکر است بخش‌های مطالعه آزاد دروس (حذفیات) و بارم بندی نهایی همه دروس دوره‌های اول و دوم متوسطه در سامانه دفتر تألیف کتاب‌های درسی آموزش عمومی و متوسطه نظری به نشانی talif.sch.ir  و مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش به نشانی  aee.medu.ir قابل دسترسی و بهره برداری می‌باشد.

فایل کامل مطالعه آزاد دروس (حذفیات) کتاب‌های درسی در شرایط کرونایی در فایل های پیوستی قابل مشاهده است





جست و جوی مطالب مربوط به امتحانات, امتحانات نهایی, خرداد,
تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۰)

اولين نفری باشيد كه نظر می دهيد