سه شنبه ۲۴ تیر ۹۹ ۲۰:۰۶
نويسنده : محمدی نژاد

حداکثر امتیاز احتساب بابت سنوات خدمت و تجربه کارمندانی که دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس

کارگزینی

بخشنامه 710/22 مورخ 99/04/23 با موضوع حداکثر امتیاز احتساب بابت سنوات خدمت و تجربه کارمندانی که دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس و بالاتر می باشند

دانلود بخشنامه





جست و جوی مطالب مربوط به تجربه, سنوات, مدرک تحصیلی معلمان, کارگزینی,
تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۲)

  1. معلم  .خراسان
    معلم .خراسان ۱۵ آبان ۹۹ ، ۱۳:۴۰

    سلام خسته نباشید دانشگاه با علاقه ما کاری ندارد فقط می گوید چون کارمند هستی باید برگه مرخصی ویا موافقت کتبی بدون قید وشرط  از اداره مربوطه داشته باشیدخوب وفتی ما تقلیل کاری داریم وبه کارمان ضربه ای زده نمی شود چون کلاس دانشگاه در ساعت تدریس مانیست درمورد اعمال مدرک هم اگر دولت بودجه تامین حقوق را نداشته باشدخیلی ها می روند ورشته را عوض می کنندپس تاثیری درتامین بودجه ندارد  فقط چند درصدی هستند که بدلیل دوست داشتن رشته خودشان ار تحصیل محروم می شوند اگر کاری کنید که این برگه موافقت کتبی اداره را از ما نخواهند خیلی از مشکلات دانشجو حل می شودولازم نمی شود که دراین وضعیت خطرناک به اداره برودودنبال راه حلی برای این مشکل باشد خواهش می کنیم این مشکل ما را حل کنید

    • محمدی نژاد
      دانشگاه از کجا میدونه شما کارمند هستید؟ این خود شمایید که به دانشگاه اطلاع میدهید خب اطلاع ندید
  2. ب.خراسان

    سلام آقای محمدی نژاد من بالیسانس معارف استخدام نهضت وبعد آمورش و پرورش در مقطع ابتدایی شدم وبیست سال سابقه کار دارای تقلیل کاری هم هستم و بعد از سالها شهر من رشته تحصیلی مرا آورده ومن توانستم درشهر خودم در رشته دلخواهم شرکت کرده قبول شوم حالا دانشگاه از من برگه مرخصی ویاموافقت کتبی از آموزش وپرورش برای ادامه تحصیل می خواهد واداره نمی دهد می گوید رشته تو با آموزگاری تو مرتبط نیست نمی توانیم برگه موافقت برای تحصیل بدهیم حالا من چکار کنم چرا باید آموزش پرورش مرا زور کند رشته ا ی را که دوست ندارم را بخوانم لطفا راهنمایی کنید چکارکنم من فقط می خواهم در رشته خودم اطلاعاتم زیاد شود چرا ما باید در درس خواندن محدودیت داشته باشیم تا بخشنامه تغییر مقطع نیاید که من نمی توانم در مقطع دیگر تغییر مقطع بدهم اگر مقطع ابتدایی به مانیاز دارد چرا زور می کند رشته دلخواهمان را نخوانیم ما با هر رشته تحصیلی باز هم می توانیم ابتدایی تدریس کنیم دانشگاه چرا این محدودیت را می گذارد 

    • محمدی نژاد
      به دانشگاه اعلام نکنید که کارمند هستید در مورد موافقت کتبی نیز کارگزینی درست عمل کرده چون مغایر با بخشنامه هست چرا که ادامه تحصیل اگر برای علاقه شخصی باشد که مشکلی نیست میتونید ادامه تحصیل دهید اما در حکم کارگزینتون اعمال نمیشه و مزایایی برای شما نداره اما اگر خواستار استفاده از مزایای مدرک باشید باید بر اساس طبقه بندی مشاغل ادامه تحصیل دهید ضمن عذر خواهی این جمله شما نیز که "با هر رشته تحصیلی می توانید ابتدایی تدریس کنید" کاملا اشتباه هست