پنجشنبه ۲۷ شهریور ۹۹ ۱۶:۱۷
نويسنده : محمدی نژاد

فعالسازی۲۰ گیگ اینترنت رایگان فرهنگیان

اخبار آموزش و پرورش

سایت ثبت نام برای بازمانده ها

http://ictgifts.ir

.


روش استعلام و فعالسازی برای همراه اول #10*100*


فعال سازی اینترنت رایگان سه ماهه معلمان از امشب

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از فعال سازی اینترنت رایگان سه ماهه برای ۷۰۰ هزار نفر از معلمان از ساعت هشت امشب خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه استفاده از شاد در سراسر کشور رایگان شده و اپراتورها خدمات در این شبکه را برای معلمان و دانش‌آموزان رایگان عرضه می‌کنند، اظهار کرد: معلمان به جز بستر شاد برای آموزش مجازی نیاز به استفاده از فضای مجازی دارند بنابراین از ساعت 8 امشب بسته‌های سه ماهه رایگان برای آنها فعال می‌شود.

وی افزود: بسته‌های سه ماهه اینترنت رایگان برای 700 هزار معلم و کادر آموزشی که در فروردین ماه در سامانه وزارت ارتباطات ثبت نام کرده بودند فعال می‌شود.

وزیر ارتباطات گفت: بسته‌های فعلی معلمان, رزرو نگه داشته می‌شود و بعد از اتمام اینترنت سه ماهه می‌توانند از آن استفاده کنند.

آذری‌جهرمی بیان کرد: تمدید بسته سه ماهه اینترنت رایگان معلمان منوط به ارزیابی شرایط است و اگر آموزش مجازی ادامه داشته باشد برای آن برنامه ریزی خواهیم کرد.

انتهای پیام/





جست و جوی مطالب مربوط به اینترنت رایگان فرهنگیان,
تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۲۰)

  1. تارا

    من شاد برآیم رایگان نیست .

    شماره خط به اسم پدرم است.

    چه کار کنم که رایگان شود.

  2. ستایش چراغ
    ستایش چراغ ۲۱ مهر ۹۹ ، ۱۲:۵۱

    درخواست رایگان برنامه شاد

  3. میرحمید بختیاری
    میرحمید بختیاری ۰۷ مهر ۹۹ ، ۲۳:۵۱

    اینترنت رایگان دروغ محضه. پارسال نیز سرمان کلاه گذاشتند. دبیر کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی مدارس شهرستان خوی

  4. مریم.زابل
    مریم.زابل ۰۱ مهر ۹۹ ، ۱۲:۵۶

    سلام.وقت شما بخیر .برای آزمون معاونین فناوری منابعی هم هست ک بخونم.؟؟؟؟وبرای آزمون عملیش چ چیزهای ضروری هس .؟؟ لطف کنید راهنمایی کنید پنج شنبه آزمون دارم

  5. معلم

    سلام. من سه روز پیش برای دریافت اینترنت،ثبت نام کردم ولی هنوز فعال نشده.

  6. مجتبی باقری
    مجتبی باقری ۲۶ شهریور ۹۹ ، ۱۲:۳۳
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    با سلام بنده هیچ اینترنتی برایم فعال نشد چون خطم به نام کس دیگری بود الان ختم 0913******* هست با تشکر ار منظور نمایید 

    • محمدی نژاد
      بر اساس اعلام وزارت ارتباطات سایت جهت ثبت نام باز خواهد شد
  7. سلامت ابراهیم پور
    سلامت ابراهیم پور ۲۵ شهریور ۹۹ ، ۲۳:۵۹

    با سلام ای کاش از روی سناد مشخصات همکاران را بردارند وفعال کنند ونیاز به ثبت نام نباشد .اکثر همکاران که ثبت نام نکرده اند چه خواهد شد.

  8. مهین تاج حسن زاده از شهر باشت استان کهگیلویه و بویر احمد
    مهین تاج حسن زاده از شهر باشت استان کهگیلویه و بویر احمد ۲۵ شهریور ۹۹ ، ۲۳:۱۴

    با سلام من یک فرهنگی هستم که در فروردین ماه 20   گیگ اینترنت که برای فرهنگیان فعال شد برای من فعال نشد  آیا به من اینترنت تعلق میگیرد 

  9. وحیده زارع گونجکی تبریز
    وحیده زارع گونجکی تبریز ۲۵ شهریور ۹۹ ، ۲۰:۵۴

    سلام.منم اینترنت رایگان قبلا دریافت نکرد هام ولی این بار هم بسته برایم فعال نمیشود.

    • محمدی نژاد
      طبق فرمایش وزیر ارتباطات، طی یکی دو روز آینده امکان ثبت نام فراهم خواهد شد
  10. موسوی

    سلام چرا معلمان مقطع ابتدایی  که 20سال به بالا سابقه دارند تمام وقت نمیشوند

    • محمدی نژاد
      به نظرم چون در مقطع ابتدایی امکان صدور ابلاغ به صورت 20+6 سازماندهی نیرو را با مشکل مواجه کنه
  11. فرشته باقری
    فرشته باقری ۲۵ شهریور ۹۹ ، ۱۵:۴۸
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سلام وقت بخیر دبیر ریاضی متوسطه دوم شهرستان خرمشهر هستم ولی متاسفانه پیامک نت رایگان ۲۰ گیگ برای من نیومده . آیا انتخاب دبیران جهت نت رایگان گزینشی است ؟ 

    کد ملی ۱۸۲*******

    ش پرسنلی ۶*******

    ش تماس ۰۹۱********

  12. دوست محمد رئیسی
    دوست محمد رئیسی ۲۵ شهریور ۹۹ ، ۱۵:۱۲

    سلام علیک

    بنده فرهنگی با هفده سال سابقه در فروردین ماه برای اینترنت هدیه ثبت نام کردم پیام آمد که در بیستم فروردین فعال میشود هیچ خبری نشد الان باز هم خبری نیست که نیست 

     

  13. مریم محمدی

    با سلام 

    در فروردین ماه ک ۲۰ کیک اینترنت رایگان ب فرهنگیان دادند من شماره مو اشتباه دادم امکان ویرایش هم نبوداگه ممکنه رسیدگی کنید فروردین ماه چ علامتی که اینترنت ب من تعلق نگرفت لطفا رسیدگی کنید

  14. بهمن  مصلح سراب
    بهمن مصلح سراب ۲۵ شهریور ۹۹ ، ۱۱:۰۱

    باسلام:اینجانب مدیر آموزگار هستم.ودر سامانه ارتباطات در فروردین ماه ثبت نام نکرده بودم.آیا به من اینترنت تعلق می گیرد یانه

  15. Sh.z

    من شماره ای که قبلا اینترنت به معلمان دادید رو به یکی دیگه دادم و هنوز به نام من هست ، ای کاش دوباره شماره میخواستید ،شاید معلمی شماره تازه گرفته وسیم کارت عوض کرده باشه 

  16. امیر حسین ویسی

    سلام  لطفا فعال کنید برام🖐مرسی

  17. امیر حسین

    سلام من کد ملی رامزنم می نویس کد درست نیست

  18. مهدیه طاهری فرد کرمان
    مهدیه طاهری فرد کرمان ۱۳ فروردين ۹۹ ، ۱۵:۱۷

    سلام چگونه باید روبیکا را برای فعال کردن 20 گیگ ترافیک معلمان فعال کرد

    • محمدی نژاد
      روبیکا تبلیغ میکنه هزینه اینترنت همراه اول و ایرانسل رایگانه- در مورد 20گیگ هم اگر ثبت نام کرده باشید و پیامک اومده باشه خودش فعاله ربطی به روبیکا نداره
  19. وهاب پایدار   نهاوند
    وهاب پایدار نهاوند ۱۰ فروردين ۹۹ ، ۱۰:۳۵

    باسلام