يكشنبه ۱۵ دی ۹۸ ۰۸:۰۹
نويسنده : محمدی نژاد

امتحانات نهایی و غیرنهایی دانش‌آموزان

امتحانات

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی ؛
امتحانات نهایی و غیرنهایی دانش‌آموزان در روزهای دوشنبه ۱۶ و سه‌شنبه ۱۷ دی برگزار نمی‌شود

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی اعلام کرد: امتحانات نهایی و غیرنهایی دانش‌آموزان در روزهای دوشنبه ۱۶ و سه‌شنبه ۱۷ دی برگزار نمی‌شود.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ،خسرو ساکی در گفت وگوی تلفنی با شبکه خبر ضمن تسلیت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار کرد: به اطلاع دانش‌آموزان و همکاران می‌رسانم که برای تسهیل حضور دانش‌آموزان در مراسم تشییع مجاهد الگوی تمام عیار دینی و انقلابی، امتحانات نهایی و غیرنهایی دانش‌آموزان در روزهای دوشنبه ۱۶دی و سه‌شنبه ۱۷دی برگزار نمی‌شود.

وی افزود: امتحانات نهایی دانش‌آموزان که قرار بود در این روزها برگزار شود، به ۲۴و ۲۵دی موکول خواهد شد و زمان برگزاری امتحانات غیرنهایی از سوی مدیران مدارس به اطلاع دانش‌آموزان خواهد رسید.





تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۲)

  1. فاطمه-قوچان
    فاطمه-قوچان ۰۶ بهمن ۹۸ ، ۱۲:۵۳

    من امتحان زیست دادم ۲۰ شدم بعدشم رفتم تربت دبیر دوباره امتحان گرفت و من نبودم برام صفر رد کرده چیکار کنم

    • محمدی نژاد
      چرا دوباره امتحان گرفته دلیلش چیه؟
      ابتدا با مدیر در میون بزارید و سپس با اداره
  2. زهرا صبری پورمشهد
    زهرا صبری پورمشهد ۲۴ دی ۹۸ ، ۰۲:۱۳

    به من برکاته امتحانی ندادند۱۰دیماه تماس گرفتند که امتحانات نهایی رد شده تونمیتونی اخرخردادماه بدی بایدشهریوربدی بهم نگقتندمن صدباره آموزشگاه زنگ زدم من چکارکنم

    • محمدی نژاد
      خرداد میتونید شرکت کنید به اداره آموزش و پرورش منطقه تون مراجعه کنید