دوشنبه ۱۸ مرداد ۹۵ ۱۴:۰۲
نويسنده : محمدی نژاد

آموزش کلاس بندی در سامانه سناد 96-95

سناد


طبق تصاویر زیر مراحل را ادامه دهید فقط دقت کنید سناد تعداد کلاس را بر اساس تعداد دانش آموز تعیین می کند

به ادامه مطلب مراجعه کنید

1)


2)

3)

4)


 

 

 

 

پایان





تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۴)

  1. مدیر
    باسلام وخسته نباشید
    کی مشکل کلاسبندی مدارسی که تعداددانش اموزان بیشتراز ظرفیت است ولی درکلاسبندی یک کلاس تعریف شده  حل میشه
  2. فاطمه امامی
    فاطمه امامی ۱۷ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۵۴
    با سلام و خسته نباشید
    من فقط تونستم کلاس اول را کلاس بندی کنم بقیه کلاس ها لیست دانش آموزان را نمیاره کلاس بندی کنم مشکل چی می تونه باشه 
    باتشکر
    • محمدی نژاد
      سلام
      مشکلی تو مدرسه شما وجود نداره من بررسی کردم لیست رو میاره
  3. مدیر
    سلام لطفا فایل برنامه سالانه مدیران مستقل ابتدایی رادوباره بذاریدچون دانلودنمی شود ممنون
    • محمدی نژاد
      دانلود کردم مشکلی نداشت ولی دوباره گذاشته شد روی " لینک دوم" کلیک کنید
  4. اسلامی
    با سلام- برای مدرسه ی فاطمیه ی کلاسی در سامانه ی سناد تعریف نشده لطفا راهنمایی بفرمایید که چه باید بکنم؟
    • محمدی نژاد
      سلام
      مشکل اکثر مدارس روستایی است
      به استان اعلام شده به زودی حل خواهد شد