چهارشنبه ۲۷ دی ۹۶ ۱۶:۴۰
نويسنده : محمدی نژاد

آدرس سایت همگام

همگام

برای ورود به سامانه همگام کلیک کنید (جهت ثبت هدایت تحصیلی و سایر موارد)

سایت همگام


مطالب مرتبط:

آموزش هدایت تحصیلی در همگام





جست و جوی مطالب مربوط به hamgam.medu.ir, سایت همگام, هدایت تحصیلی,
تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۲۱)

  1. زهرا

    ببخشید واسه من اصلا وارد سایت نمیشه چیکار کنم

    • محمدی نژاد
      اگر منظورتون سایت همگام است احتمالا رمزهاتون توسط مدرسه تغییر یافته رمز جدید بگیرید
  2. محمد صدرا مقری فریز.      بیرجند
    محمد صدرا مقری فریز. بیرجند ۰۱ خرداد ۹۹ ، ۱۲:۰۵
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سلام ببخشید من وقتی کد ملی مرکز را می زنم پیام میاد که اشتباه با اینکه درست است.      کدملی:۰۶۴*******.    رمز عبور:ide****

     

    • محمدی نژاد
      رمزتون اشتباهه . به احتمال زیاد رمزتون رو مدرسه تغییر داده
  3. فاطمه مشهد

    سلام خسته نباشید

    من رمزو کدملی رو میزنم میگه مشخصات رو اشتباه وارد کردین چرا؟

    من میخام نمره هامو نگاه کنم

    • محمدی نژاد
      در وارد کردن رمز دقت کنید به حروف بزرگ و کوچک حساس است
  4. الهام

    سلام

    برای ثبت نمرات  شهاب وارد سایت میشم و لیست کلاس و اسامی دانشآ موزها میاد  اما  وقتی میخوام نمرات را برای دانش آموز ثبت کنم صفحه باز نمیشه  ممنون میشم راهنمایی کنید

  5. نگین از اهواز
    نگین از اهواز ۱۹ فروردين ۹۹ ، ۱۳:۳۰

    سلام ببخشید من رمز ودرست میزنم ولی به من میگه اشتباه وارد کردید 

  6. سارینا

    ببخشید چگونه باید وارد سایت بشیم میشه راهنمایی کنید ممنون

    • محمدی نژاد
      بعد از کلیک روی لینکی که بالا گذاشتم کدملی و رمزی را که از مدرسه گرفته اید وارد کنید
  7. اسما دلگرم
    اسما دلگرم ۱۶ بهمن ۹۸ ، ۲۲:۲۶

    پست الکتریکی چیه دیگه چه جوری واردش کنم

     

    • محمدی نژاد
      پست الکترونیکی همان ایمیل هست . در کدام سایت از شما خواسته واردش کنید؟
  8. علیرضا جباری از تبریز
    علیرضا جباری از تبریز ۰۶ بهمن ۹۸ ، ۱۷:۰۰

    سلام من کد ملیم ورمز رو میزنم میگه اشتباه لطفا برسی کنید وقت کم دارم

    • محمدی نژاد
      رمز رو مجدد چک کنید تمام حروف کوچک باشد اگر میگه اشتباهه باید از مدرسه رمز جدید بگیرید
  9. محمدرضا خمبر
    محمدرضا خمبر ۱۸ آذر ۹۸ ، ۰۰:۱۲
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سلام رمز وکد ملی وارد میکنم میگه اشتباه است  چطور وارد سایت بشم .۰۹۲*******wt***

    • محمدی نژاد
      کد ملی و رمز رو با فاصله بفرستید این کدی که فرستادید اشتباه است
  10. مهشید

    من وقتی کد ملیم با رمزمو میزنم میگه مشخصات صحیح نیست ولی من همشو درست میزنم اعصابمو خورد کرده

  11. فاطمه معصومی
    فاطمه معصومی ۱۱ آذر ۹۸ ، ۱۱:۱۴

    سلا چرا نمیشه ورود به سایت بشیم من زمز رو درستمیزنم

    ولی هر کاری مینکم نمیاره خواهش میکنم که

    بگید چجوری برم توی 

    سایت .........

    واقا ممنون راهنمایی کنید منو ...

    متشکرم

     

    • محمدی نژاد
      مشخصات رو بفرستید بررسی کنم شاید رمزتون اشتباه است
  12. غزل احمد ی
    غزل احمد ی ۰۲ آذر ۹۸ ، ۲۱:۵۷

    سلام 

     

     

    من می خوام وارد قسمت ازمون های مشاوره ای بشم اما هر کاری می کنم نمیشه چی کار کنم //////////////////

  13. .....

    سلام نمیشه سایت همگام رو باز کنید

  14. ریحانه چهاردانگه
    ریحانه چهاردانگه ۲۱ آبان ۹۸ ، ۱۸:۴۵

    سلام لطفا راهنمایی کنید وقتی وارد سایت میشم بعد کد ملی و رمزم مینویسه باید فایل داشته باشی ولی من نمیدونم کدوم فایل

    • محمدی نژاد
      سلام. چون با گوشی وارد می شوید این پیام رو میده . مروگرتون رو بروز کنید اگر مشکل حل نشد با کامپیوتر انجام بدید
  15. ملیکا  شهر کرج
    ملیکا شهر کرج ۱۹ آبان ۹۸ ، ۲۱:۳۳

    چرا سایت اینجوریه چجوری وارد سایت شم 

    میشه راهنماییم کنین 

     

    • محمدی نژاد
      چون با گوشی وارد شدید بعد از رفتن به سایت همگام بالای صفحه چهارتا خط است با عنوان منو اونو انتخاب کنید بعد گزینه "ورود"
  16. دینا

    سلام میشه بگین چطور باید بریم تو سایت همگام

    • محمدی نژاد
      روی لینک گذاشته شده کلیک کنید بالای سایت همگام سمت چپ گزینه ورود رو بزنید( اگر با گوشی باز میکنید چهارتا خط بالای سایت سمت چپ)
  17. محمدحسن خلیلی
    محمدحسن خلیلی ۲۰ شهریور ۹۸ ، ۲۲:۱۳

    سلام آدرس مدرسه علم وصنعت شهرستان مردوشت را اگر بفرستید.ممنو مشوم

    • محمدی نژاد
      خیابان  پاسداران - خیابان شهید مؤمن نژاد ( گلستان یکم) - پلاک 88
      تلفن : 22590019  -  22546643  -  26656835
  18. مهراد

    ممنون از رهنمایی کردید ممنو

     

  19. ع
    سلام ممنون از راهنماییا تون
  20. دنمدتنموئ
    دنمدتنموئ ۱۳ بهمن ۹۷ ، ۱۴:۳۱
    سلام