تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۱۳)

  1. سعید
    سلام ببخشید چه کارایی باعث افزایش امتیاز میشه؟؟؟کسایی که سال اول خدمتشونه حداقل چند امتیاز دارند؟؟
    • محمدی نژاد
      سابقه کم یا زیاد تاثیری در امتیاز ارزشیابی ندراره
      افزایش امتیاز هم عواملی چون رعایت نظم مدرسه در ورود و خروج ، ضمن خدمت، رضایت ارباب رجوع، فعالیت های اضافه برای افزایش دانش، گزارش از وضعیت دانش آموزان در طول سال تحصیلی به مدیر و اولیا و غیره
  2. مهران
    با سلام. بنده تازه اومدم سرکار بعدش 4 سال سابقه تربیت معلم دارم. جهت ارتقا طبقه نوشتن 4 سال یه بار واسه لیسانس. الان سوال من اینه 4 سال سابقه تربیت معلم حساب میشه یا نه؟ خواهشا جواب بدین ممنون
  3. فاطمه
    با سلام من رتبه خبره حرفه ای دارم جز مناطق کمتر توسعه یافته هستم حداقل نمره ارزشیابیم چقدر باید باشه؟
  4. مرتض
    چقدر ما معلم ها بدبختیم که زیربار ظلم امتیاز بندی بریم . واقعا بدبختیم هیچ ارگانی اینظوری نیست
    میخوان همه چیز از معلم بگیرن
  5. امیری
    سلام میشه فرم ارزشیابی  WORD رو بذارین
  6. شهرزاد
    سلام من یک ساله که رتبه ام عالی حرفه ای است آیا ممکن است رتبه ام را بگیرن چون ارزشیابی شده صدوپنج ومدیرمان هیچ چیزی ارفاق نکرده است ش
    • محمدی نژاد
      نه نمیگیرن
      در این مورد یه پست جدید به زودی خواهم گذاشت
  7. حمید
    با سلام وخسته نباشید خدمت شما
    مدیر مدرسه چندتا تشویقی ۲ امتیازی میتونه بده-۵تا ۲امتیازی میتونه بده که بشه ۱۰
    • محمدی نژاد
      میتونه
      در ضمن فورم طوری طراحی شده که هرجا لازم باشه خودش بیشتر از تعداد مجاز اجازه نمیده و یا تاثیر نمیده
  8. ناظم
    من ارزشیابی دو سال گذشته ام 91 و 93 بوده و امسال شدم 111 میخوام ببینم که رتبه ارشد باید بگیرم شامل حالم میشه یا نه
  9. سهیلا لطیفی
    سهیلا لطیفی ۲۱ آبان ۹۵ ، ۱۱:۳۶
    سلام لطفا میشه بفرمایید حداکثر امتیاز تشویقی گواهی خودآموزی و پیشنهاد چنده؟از هر کدوم چند تا باید داشته باشیم؟ممنون
    • محمدی نژاد
      تشویقی 10   بستگی به درجه ش داره واحد آموزشی امتیاز هر عدد 2هست
      پیشنهاد 5  هر پیشنهاد 1تا3
      توی خود فایل کامل توضیح داده
  10. حسین
    سلام دور ازعدالته قانون 3سال بیش با الان تغییر کنه 
  11. یوسف
    سلام شهرستان پلدشت در استان آذربایجان غربی جزو کدام منطقه می باشد
    • محمدی نژاد
      فکر کنم همه ی روستاها و شهرهای زیر 12000 هزار نفر رو شامل میشه دقیق نمی دونم
  12. همکار
    باسلام وتشکر آقای محمدی نژاد مهربان منطقه کم توسعه یافته است؟
  13. فرزاد
    بسیار ممنون از پاسختون. میشه بگید منبع این خبر کجاست؟ بعضی می گن اصلا نباید در هر شرایطی کمتر از 108 بگیرید. چه توسعه یافته یا کمتر توسعه یافته.
    • محمدی نژاد
      نه از کارگزینی منطقتون بپرسید بهتون میگه  البته حتما بخشنامه هم داره که الان دست من نیست اگه حوصلشو داشتم پیدا میکنم براتون میزام البته قول نمیدم