پنجشنبه ۲۰ آذر ۹۹ ۱۰:۰۱
نويسنده : محمدی نژاد

اطلاعیه های سناد 99

سناد

قابل توجه کاربران گرامی مدارس ابتدایی:
کاربرانی که هنگام گرفتن دفتر نتایج ارزشیابی هیچ خروجی دریافت نمیکنند ابتدا از پنل مدرسه از قسمت ثبت ارزشیابی یک بار اقدام به گرفتن کارنامه دانش آموزان نمایند و سپس دفتر نتایج ارزشیابی رابه ازای همه نوبت ها ، کلیه پایه ها و کلیه کلاسها دریافت نمایند . 


پس از 10 روز قطع سراسری سناد امروز سناد فعال شد  آدرس های جدید سناد

99/09/19


دریافت کارنامه و گزارش تحصیلی به صورت کلاسی برای مقعطع ابتدایی تا تاریخ 1399/08/30 در سامانه فعال می باشد

99/08/24


به استناد نامه 127737/710 مورخ 27/07/1399 مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری ، بمنظور برقراری حقوق آبان ماه پرسنل هنرستانها تأکید شده است فرایند کلاس بندی و انتخاب واحد هنرستانهای فنی و حرفه ای و کاردانش در سامانه سناد حداکثر تا تاریخ 30/07/1399 صورت گیرد. لذا با توجه به اتمام فرایند ثبت نام دانش آموزان و ارتباط مستقیم اعلام نیاز عوامل آموزشی هنرستانها با انتخاب واحد دانش آموزان در سامانه سناد، این مهم تا تاریخ تعیین شده در سامانه سناد انجام گردد تا امکان دریافت اطلاعات جهت اعلام نیاز صحیح در سامانه مدیریت منابع انسانی فراهم شود. بدیهی است عدم انتخاب واحد صحیح هنرجویان منجر به عدم صدور ابلاغ صحیح برای پرسنل خواهد شد که این موضوع موجب قطع حقوق همکاران بدون ابلاغ در آبان ماه می گردد.
لازم به یادآوری است با توجه به اینکه اجرای آموزش استاندارد مهارت شاخه کاردانش به شیوه برون سپاری شامل هر دو بخش نظری و عملی استاندارد می شود لذا بمنظور پیشگیری از خطای انسانی ترتیبی اتخاذ شده تا در سامانه سناد، با انتخاب گزینه برون سپاری در مقابل استاندارد مهارت، هر دو بخش استاندارد مورد نظر بصورت هوشمند انتخاب شوند. بنابراین ضروری است هنگام انتخاب واحد به تعیین شیوه آموزش (عادی/برون سپاری) حتما توجه گردد در غیر این صورت مسوولیت ناشی از هرگونه خطا بعهده مدیر هنرستان می باشد.


دفتر آموزش متوسطه فنی و حرفه ای و کاردانش





تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۰)

اولين نفری باشيد كه نظر می دهيد