جمعه ۲۲ بهمن ۹۵ ۱۹:۱۴
نويسنده : محمدی نژاد

نمونه سوال دوره هوشمند سازی مدارس + محتوی اصلی

ضمن خدمت









برای دانلود نمونه سوال و محتوی اصلیروی "پرداخت" کلیک کنید


در صورت مشکل از تلگرام زیر و یا ایمیل تماس بگیرید


آزمون پایانی
جزوه+نمونه سوال+جواب آزمون پایانی اضافه شد


نمونه سوال+جواب آزمون سوم (1)
(سری یازدهم)
جزوه نرم افزار Snagitمربوط به آزمون سوم

آزمون دوم

 

در30 آبان بروز شد
سوالات 26 بهمن+جواب اضافه شد آزمون دوم
(3)
دانلودنمونه سوال (سری دهم)


نمونه سوال+جواب آزمون دوم (2)
دانلودنمونه سوال (سری نهم)


نمونه سوال+جواب آزمون دوم (1)

دانلودنمونه سوال (سری هشتم)






آزمون اول

نمونه سوال+جواب آزمون اول  21 بهمن
دانلودنمونه سوال (سری هفتم)


نمونه سوال+جواب آزمون اول  19 بهمن
دانلودنمونه سوال (سری ششم)






آزمون کلی

نکات آزمونهای گروه قبلی

دانلودنمونه سوال (سری پنجم)  11 بهمن


نمونه سوال 4
دانلودنمونه سوال (250سوال) (سری چهارم)  11 بهمن


نمونه سوال 3
نمونه سوال (100سوال و جواب) (سری سوم) 18 دی


نمونه سوال 2
نمونه سوال (50سوال) (سری دوم) 13 دی


نمونه سوال 1
نمونه سوال (56سوال) (سری اول)  11 دی






ترتیب فیلمهای زیر برای گروه اول میباشد  تغییرات گروه جدید در پایین مشخص شده


هفته اول
 جلسه 1 (آشنایی با مفاهیم و کلیات - پاورپوینت)
جلسه 2 (آشنایی با مدل مفهومی-پاورپوینت)

تعداد فیلم : 7
جلسات: 1و2
حجم فیلمها : 267 مگابایت


هفته دوم 

(خلاقیت - نرم افزار proshow)
جلسه 3 ( آشنایی با تدوین طرح درس الکترونیک - پاورپوینت)

تعداد فیلم : 8
حجم فیلمها : 362 مگابایت
جلسه 4


هفته سوم 
( نرم افزارCamtasia - تجهیزات و سخت افزار)
تعداد فیلم : 8
حجم فیلمها : 365 مگابایت

جلسه5 ( خلاقیت - نرم افزار Camtasia)
جلسه 6


هفته چهارم
(نرم افزار Swish Max- نمایشگر)
تعداد فیلم : 8
حجم فیلمها : 369 مگابایت

جلسه 7 (نرم افزار Snagit- استفاده از بورد هوشمند)
جلسه 8


هفته پنجم
Net support
شبیه سازی کسر و عدد مخلوط
نسل های بشری

تعداد فیلم : 3
جلسات: 9
حجم فیلمها : 146 مگابایت


هفته ششم
جلسه 11 آموزش چگالی با شبیه سازی آموزشی
جلسه 11  جوملا

تعداد فیلم : 5
جلسات: 10و11
حجم فیلمها : 209 مگابایت



برای دانلود نمونه سوال  و محتوی اصلی روی "پرداخت" کلیک کنید



دانلود نحوه شرکت در آزمون هوشمند سازی



   به زودی شرایط جدید دوره اطلاع داده خواهد شد






اگر با گوشی دانلود میکنید حتما قبل از دانلود نرم افزار زیر را نصب کنید

Advanced Download Manager Pro

در صورتی که بعد از دانلود، فایلها در  گوشی شما اجرا نشد برنامه زیر را نصب کنید

RAR for Android


در صورتی که با کامپیوتر دانلود میکنید حتما نرم افزار اینترنت دانلود منیجر روی سیستم نصب شده باشد تا سریعتر دانلود کنید    (Internet Download Manager)


آموزش نحوه شرکت در دوره





تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۷۰)

  1. نجمه
    سلام
    چطوری میتونم فیلم های مربوط به دوره هوشمندسازی رو دانلود کنم
    • محمدی نژاد
      سلام
      گزینه پرداخت رو بزنید هم نمونه سوال هست و هم فیلمها را
      بهتره با کامپیوتر دانلود کنید
  2. مهدی
    سلام: لطفا بروزرسانی جدید را به ایمیلم بفرستید
  3. سینا
    خب چرا سوالاتو تو همین صفحه نمی ذارین که دانلود کنیم ؟ واقا چرا ؟ 
  4. سینا
    آیا با همون شماره ای که هنگام دانلود دادم میتونم عضو بشم یا با شماره ی دیگه هم میشه ؟برای دریافت سوالات جدید 
    • محمدی نژاد
      با هر شماره ای میشه فقط بهم پیام بدید و یاداوری کنید
  5. فاطمه
    سلام مجدد.نرم افزار موبایل رو الان از طریق گوشی خریداری کردم .اما وارد برنامه شده و قسمت جستجوی سوال رو میزنم دوباره پیام خرید را می آورد.
    • محمدی نژاد
      سلام
      روی خرید کلیک کنید به صورت اتوماتیک فعال باید بشه
      اگر نشد به تلگرام پیام بدید
  6. فاطمه
    سلام.من نرم افزار روخربداری کر دم ومبلع هم ازحسابم کسرشدلطفا راهنمایی فرمایید. ولی نمیتونم وارد برنامه بشم. 
    • محمدی نژاد
      سلام
      به صورت اتوماتیک فعال میشه مشکلتون رو دقیق تر بفرمایید
  7. خاکپور
    سلام خسته نباشیدببخشیدازلینک های بالاهم نرم افزارروخریداری کردم وهم نمونه سوالات رو!
    نمونه سوالات جدیدآزمونهای دوم وبه بعدرو ازکدام آدرس تلگرام میتونم دریافت کنم؟
    • محمدی نژاد
      سلام در داخل برنامه قسمت نمونه سوالات ، سوالات جدید رو بزنید در اون قسمت قرار خواهیم داد و یا از طریق لینک زیر پیام بدید


  8. خاکپور
    سلام ببخشید ازلینک بالا نمونه سوالات رو از روی لپ تاب خریداری کردم ولی نمیدونم کجامیتونم دریافتشون کنم؟
    وچنذتانمونه سوال که گرفتم اصلابازنمیشه 
    • محمدی نژاد
      سلام ایمیل بدید تا براتون ارسال بشه و یا از طریق تلگرام دریافت کنید
  9. مریم هدایت
    مریم هدایت ۲۳ بهمن ۹۵ ، ۱۳:۱۶
    سلام تو سایت ضمن خدمت بعد از ورود به کلاس وزدن محتوا فعال نمیشه رایادرس فقط صفحه سیاه رنگی هستش باید چکار کنم که دیگه رمز عبور نخواد
  10. ش ش
     سلام چرا سولات جدید دانلد نمیشه خرید 5تومان شده
    تشکر فروان
    • محمدی نژاد
      سلام
      به ایمیلتون ارسال شد
      اگر نرسیده اطلاع بدید

  11. خسرو
    سلام من پنج هزارتومان بابت سوالات جدید پرداخت کردم ولی دریافت نشد چکار باید کنم 
    • محمدی نژاد
      سلام
      ایمیل و یا آدرس تلگرام بدید تا براتون ارسال بشه
  12. دوست
    سلام بسیار ممنون و متشکرم .
  13. نازی
    سلام نرم افزارهای که در فیلم جلسات آمده را از کجا دانلود کنم؟
    • محمدی نژاد
      از داخل خود رایا درس اگر نتونستید بگید تا راهنمایی کنم
  14. ع-ر
    با سلام وادب واحترام در قسمت پرسش وپاسخ من ثبت پرسش با رنگ قرمز به معنای نمره منفی است ونمره منفی چگونه ازبین میرود باتشکر
  15. سعیده حسینی
    سعیده حسینی ۱۹ بهمن ۹۵ ، ۲۲:۴۹
    سلام وقت شما بخیر، ببخشید چرا دو تا از نمونه سوالا بدون جوابه؟!
  16. ابتدایی
    با سلام و خسته نباشید . سایت ltms کی درست میشه ؟
    الان دو روزه که اصلا نمیشه رفت .با این وضع آزمون هوشمند سازی فردا چی میشه 
    • محمدی نژاد
      سلام
      جای نگرانی نیست تا فردا حل میشه اگر نشد راه دیگه معرفی می کنیم
  17. سینا
    درباره جزییات آزمون های هوشمند سازی مثل تعداد سوالات وزمان بنویسید .بنده دانلود کردم وشماره رو هم جهت سوالات جدید دادم ولی چیزی ارسال نشده ؟
    • محمدی نژاد

      تعداد سوالات در هر آزمون 10 می باشد و زمان حدود 7 دقیقه
      جهت نمونه سوالا ت هم در تلگرام پیام بدید و یا آدرس ایمیل و زمان خرید
  18. آسنا
    باسلام . مبلع دانلود چقدره ؟ وچه جوری پرداخت میشه
    • محمدی نژاد
      سلام
      با کلیک روی گزینه دانلود می توانید به راحتی انجام دهید
  19. نیما
    سلام

    نمونه سوالاتی که گذاشتین به تفکیک جلسات هست یا اینکه همه ی جلسات با هم ؟
    • محمدی نژاد
      فعلا تفکیک نکردیم
      ولی در آینده تفکیک خواهیم کرد
  20. زهرابزی
    سلام. استارت هوشمند سازی راازآن بزنیم
  21. ع
    سلام دوره محتوای الکترونیکی فعال شده ؟
  22. رضازاده
    باسلام و خسته نباشید. آقای محمدی نژاد فرمودین فایل هفته ی دوم را برای بنده می فرستید کماکان منتظر لطف جنابعالی هستم.
    • محمدی نژاد
      ارسال کردم ایمیلتون
      از طریق تلگرام هم پیام بدید میفرستم
  23. س.مرادی
    با عرض سلام کسانیکه که موفق به ثبت نام دراین ازمون نشدن؟تکلیف چی میشه
    • محمدی نژاد
      اواخر این ماه شاید دوباره باز بشه
      جای نگرانی نیست
  24. شوکت
    با عرض سلام وخسته نباشید دارم مخواستم ببپرسم که چگونه باید ثپت نام کرد 
    • محمدی نژاد
      سلام
      اگر قبلا ثبت نام نکرده اید باید صبر کنید تا سری بعدی
  25. سیفی
    سلام در بحث وگفتگو چطوری باید مشارکت داشته باشیم؟
  26. رضازاده
    با سلام . خسته نباشید. ببخشید فایل هفته ی دوم به ایمیل بنده نیومده. اگه زحمتی نیست دوباره بفرستید . باتشکر
  27. رضازاده
    با سلام و خسته نباشید ـ ببخشید بنده تمام فایل هارو دانلود کردم بجز فایل هفته ی دوم ـ اگر امکان داره به ایمیلم بفرستید ـ با تشکر
  28. مریم
    ممنونم بابت پاسخگویی
    • محمدی نژاد
      البته یادآوری کنم که به بعضی اداره ها صرفا یک نفر سهمیه داده بودند با تاکید بر انتخاب مسئول فناوری ، به دلیل آزمایشی بودن این طرح
  29. مریم
    همون چند نفر سهمیه رو چه جوری اداره انتخاب کرده ؟

  30. مریم
    سلام
    ثبت نام از طریق اداره چه شرایطی داشته و چه جوری بوده 
    منطقه ما اطلاع رسانی نکرده بود
    • محمدی نژاد
      شرایط خاصی نداشته فقط چند نفر سهمیه داده بودند برای آزمایش سامانه رایادرس 
  31. خانم
    با سلام و خسته نباشید ببخشید من آبان ثبت نام کردم ولی بدلیل سرعت کم اینترنت نتونسنم در کلاس های مجازی شرکت کنم حالا مطلع شدم فردا آزمون مجدد هس حالا من میتونم تو آزمون فردا شرکت کنم یانه؟
    • محمدی نژاد
      اگر توسط اداره ثبت نام شدید بعله ولی اگر خوتون ثبت نام کردید نه هنوز دوره شما شروع نشده
  32. علی پور
    سلام ،آزمون فردا به چه نحویه؟
    • محمدی نژاد
      برای افرادیست که در تابستان توسط اداره ثبت نام شده اند
  33. هدی
    ممنون بایت زحماتتون
    من دانلود کردم فقط اگر زحمتی نیست نمونه سوالهای بعدی رو هم برام ارسال کنید تو خرید شمارمو نوشتم

  34. رضامنش
    خسته نباشید زمانشون اعلام نمی کنید؟
  35. ناشناس
    سلام خداقوت .
    همکارگرامی اگه شماقصدکمک به این قشر زحمت کش رودارید پس چراگزینه خرید گذاشتید خب همینطورمیذاشتید تاهمه دانلود کنند
    • محمدی نژاد
      سلام
      از تلگرام پیام بدید در خدمتم مشکلی نیست شما هزینه ندید
  36. ع-ر
    سلام از کامپیوتر دانلود کردم الان دوباره روی فایل هفته اول رفتم باز نکرد لطفا راهنمایی بفرمایید با تشکر
    • محمدی نژاد
      تمام فایلها چندین بار دانلود و تست شده مطمئن باشید مشکل از جای دیگر است
      برای باز کردم فایلها از حالت فشرده باید برنامه winrar نصب شده باشد اگر مشکلتون با برنامه winrar حل نشد مشکل از کامپیوتر است و از تلگرام پیام بدید تا مشکلتون رو حل کنم
  37. ع-ر
    سلام همه فایل ها رو دانلود کردم ولی هر کار می کنم فایل (هفته اول) باز نمی شود و بقیه فایل ها باز می شوند لطفا راهنمایی بفرمایید
    • محمدی نژاد
      سلام
      دوباره خودم دانلود کردم مشکلی نداشت تو تلگرام یا ایمیل برام پیام بدید
  38. صدرا
    تشکر حل شد
  39. شاکر
    ممنون باراهنمایی های شمادرتلگرام مشکل  حل شد
  40. صادقی
    سلام کجا نکونه سوال رایگان دارد ؟لطفا راهنمایی کنید
  41. حسن پوراحمدی
    حسن پوراحمدی ۱۴ دی ۹۵ ، ۰۹:۵۵
    باسلام وخسته نباشید
    احتراما سیستم توصیفی را میخوام بروزآوری پایگاه کنم پیام The file exists میده خواهشمندم در این زمینه راهنمایی کنید
    باتشکر
  42. نیرومند
    سلام
    دستتون درد نکنه
    خواستم تشکر کنم بابت وقتی که برای کمک به همکاران قرار می دهید
    من وقتی خریدم فقط نمونه سوال اول(56تایی) بود تو تلگرام بهتون پیام دادم اگر میشه نمونه سوال آخر رو هم برام ارسال کنید

  43. همکار
    افرادی که اول دانلود کردن نمونه سوال نبود حالا برا گرفتن نمونه سوال بارم‌باید خرید کرد؟
    • محمدی نژاد
      نه نیازی نیست به شماره ای که ثبت کردن ارسال میشه که چجوری دانلود کنن اونایی هم که تلگرام دارند میتونند با ارسال پیام دریافت کنند
  44. رسول
    حل شد ممنون
  45. میثم عبدالعلی زاده  - بوشهر
    میثم عبدالعلی زاده - بوشهر ۱۳ دی ۹۵ ، ۲۱:۲۵
    کاش زودتر میزاشتید من چند روز پیش از یه سایت دیگه خریدم فقط یه دونه نمونه سوال فرستاده
    یکم حجمش زیاده ولی مهم اینه که کامله  میشه تو مراحل آزمون هم مارو کمک کنید
    ممنون
    • محمدی نژاد
      مشکلی نیست من میتونم به صورت هدیه هم این مجموعه رو تقدیمتون کنم همین که شما تو دوره موفق بشید برای ما ارزشمنده تو مراحلش هم چشم اگر نکته ای رو لازم دونستم چشم اعلام میکنم
  46. همکار
    ممنون . نمیخواد 
    حل میشه 
  47. سی
    سلام فایلو دیروز خریداری کردم اما امروز نمونه سوال جدید گذاشتید برای دریافت نمونه سوال سری دوم چگونه باید اقدام کنم؟
    • محمدی نژاد
      از تلگرام اسم و و شماره ای که موقع خرید ثبت کردید رو پیام بدید براتون ارسال میشه
      و یا به شماره 09363329371 مشخصاتی که گفتم رو sms بزنید


  48. معینی
    ممنون حل شد
  49. فاطمه احسانی
    فاطمه احسانی ۱۳ دی ۹۵ ، ۲۰:۰۵
     برای دریافت فیلمها ودانلود پول پرداختم ولی  موفق نشدم
  50. اسنا
    سلام.خرید کردم.چرا دانلود نمیشه پس؟؟؟؟
  51. همکار
    منم فایل رو دانلود کردم باز نکرد حتی RAR رو هم نصب کردم بازم باز نکرد . نمیدونم مشکل از کجاست
    • محمدی نژاد
      به تلگرام https://telegram.me/mohammadi_nezhad پیام بدید
      و یا به شماره تلفن 09363329371 نام و مشکلتون رو sms بزنید
      و یا به ایمیل tabriz1122@gmail.com  ارسال کنید
      تا در اولین فرصت مشکلتون رو حل کنیم
  52. استا
    سلام.خرید کردم اما اصلا نمیتونم محتوا رو دانلود کنم
    • محمدی نژاد
      به تلگرام https://telegram.me/mohammadi_nezhad پیام بدید
      و یا به شماره تلفن 09363329371 نام و مشکلتون رو sms بزنید
      و یا به ایمیل tabriz1122@gmail.com  ارسال کنید
      تا در اولین فرصت مشکلتون رو حل کنیم
  53. سلیمان اسمی
    سلیمان اسمی ۱۳ دی ۹۵ ، ۱۴:۰۶
    سلام احتراما با سپس از زحمات همیشگی تان ......هزینه واریز شد ولی امکان دانلود محقق نشد . 
    09163910716 و جیمیل haftkel88@gmail.com
    • محمدی نژاد
      خواهش میکنم
      به تلگرام https://telegram.me/mohammadi_nezhad
      پیام بدید
      و یا به شماره تلفن 09363329371 نام و مشکلتون رو sms بزنید
      و یا به ایمیل tabriz1122@gmail.com  ارسال کنید
      تا در اولین فرصت مشکلتون رو حل کنیم
  54. شاکر
    سلام فایل هارادانلودکردم ولی بازنمی شه لطفاراهنمایی کنید
    • محمدی نژاد
       در صورتی که بعد از دانلود، فایلها در  گوشی شما اجرا نشد برنامه زیر را نصب کنید

      RAR for Android

      اگر مشکلتون حل نشد بهم پیام بدید
  55. kd
    سلام من دیروز فایلو خریداری کردم آیا نمونه سوالات 11 دی و 13 دی به شماره همراهم ارسال میشه؟و چگونه؟
    • محمدی نژاد
      سلام بعله نگران نباشید در روزهای آینده بعد از استخراج اطلاعات حتما ارسال میشه
  56. رادمرد پری
    رادمرد پری ۱۳ دی ۹۵ ، ۰۰:۱۴
    سلام
    عالی بود همشو تو 15 دقیقه دانلود کردم  چطوری سرعتشو بردید بالا
    ممنون نمونه سوالای جدید هم برام بفرستید
  57. علی
    با سلام با وجود خرید اینترنتی محتوا هنوز نتوانستم دانلود کنم لطفا راهنمایی کنید
    • محمدی نژاد
      سلام
      اسم کامل و شماره تلفن خودتون رو برام ارسال کنید اگر بتونید از طریق تلگرام یا ایمیل ارتباط داشته باشید چه بهتر اگر هم نمیتونید مشکلی نیست شماره همراه بفرستید بهتون بگم
      شماره پیگیری رو هم داشته باشید کار من راحت تره
  58. فاطمه احسانی
    فاطمه احسانی ۱۲ دی ۹۵ ، ۱۷:۵۵
     سلام برای دانلود محتوا پول پرداخت کردم ولی دانلود نشد
    • محمدی نژاد
      سلام
      نام و شماره تلفن در صورت امکان تلگرام و یا ایمیل برایم ارسال کنید تا مشکلتون رو حل کنم
  59. فریبا
    سلام من چندتا رو به سختی دانلود کردم با موبایل ولی میگه برنامه پیش فرض برای باز شدنش نداره چه برنامه ای روی گوشی باید نصب بشه تا باز بشن
  60. س
    سلام بسختی تونستم همه فایلهاتونو دانلود کنم لطفا بفرمایید برای مرحله مقدماتی تا کجا رو باید ببینیم
  61. لیلا موسوی
    لیلا موسوی ۱۲ دی ۹۵ ، ۰۸:۱۴
    با سلام من قبلا ثبت نام نکردم کجا باید ثبت نام کنم تا بتونم در این جلسات و ازمونش شرکت کنم؟با تشکر
    • محمدی نژاد
      سلام
      فعلا زمان ثبت نام گذشته ولی احتمالا  در اسفند دور دوم برای بازماندگان باشد
  62. مریم نوری
    مریم نوری ۱۲ دی ۹۵ ، ۰۶:۵۳
    ممنون دستتون درد نکنه کلی دنبال محتواش بودم ترسیدم این دوره رو هم مثل سوره صف هل هلکی برگزار کنن باز از دستتمون بره
    استرسم کمتر شد
  63. حمید دهقان
    حمید دهقان ۱۲ دی ۹۵ ، ۰۱:۴۳
    عزیز پول پرداخت کردم ولی متاسفانه هر کار میکنم دانلود نمیشه  چرا؟
    • محمدی نژاد
      اگر بتونید از طریق تلگرام مشکلتون رو بیان کنید بهتر میتونم راهنمایی کنم
      و یا شماره همراه خود رو برایم ارسال کنید
  64. علی

    من دو هزار تومان را پرداخت کردم چرا فعال نشد؟
    • محمدی نژاد
      سلام
      شماره پیگیری؟
      از طریق تلگرام یا ایمیل بهم پیام بده
      اگر هیچ کدوم رو نداری دوباره همین جا شماره تلفن و اسم کاملتو برام خصوصی بفرست
  65. سی
    سلام و عرض خداقوت میخاستم بپرسم این 11 جلسه فقط برای مرحله مقدماتی هوشمندسازی است یا باز هم به این منابع اضافه میشود؟
    • محمدی نژاد
      نه برای کل این دوره منابع فقط این مجموعه 11جلسه ای است
      و علت نوشتن مقدماتی این است که دوره ای دیگر بعد از پایان این دوره هست که به اون هم دوره هوشمندسازی پیشرفته اطلاق می شود که بعدا اجرا خواهد شد
  66. احسان
    سلام جناب محمدی نژاد. لطفا 1 ایمیل به بنده بزنید. موردی پیش اومده. مرسی
  67. همکار
    زمان آزمون ها معلوم هست ؟
  68. مهناز
    من اصلا نمیتوانم تو دوره ها ثبت نام کنم
  69. شاکر
    سلام خسته نباشیدلطفامحتوی راتجمیع کرده ودرنهایت کل مبلغ دریافت شود ممنون
    • محمدی نژاد
      سلام
      به دلیل راحتی در دانلود به صورت تفکیک قرار داده ایم