جمعه ۰۴ مرداد ۹۸ ۰۳:۱۳
نويسنده : محمدی نژاد

کلاسهای یک ماهه آمادگی ویژه نوآموزان مناطق دوزبانه

پیش دبستانی

به اطلاع می رساند «دوره یک ماهه آمادگی » براساس دستورالعمل اجرایی «برگزاری کلاسهای آمادگی ویژه نوآموزان مناطق دوزبانه شهری، روستایی و عشایری» وزارت و با رعایت مفاد بخشنامه پایدار استانی پیوستی به شماره 905/56702 مورخه 15/10/95 طبق روال سالهای گذشته و با رعایت موارد ذیل برگزار می گردد :


1- کلاسهای آمادگی یک ماهه، فقط برای نوآموزانی تشکیل می شود که در سال تحصیلی 98-1397 موفق به حضور در کلاسهای یکساله پیش دبستانی نشده و از آموزشهای این دوره بازمانده اند و مهرماه سال 1398 برای اولین بار به پایه اول دبستان خواهند رفت.

2- کلاسهای دوره یک ماهه از مورخه 1/5/1398 لغایت 6/6/1398 برگزار گردد.

3- مدت زمان تشکیل این دوره 100ساعت(صد ساعت)، به مدت 25 روز بوده که روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته برگزار می شود.

4- اطلاعات نوآموزان جذب شده در کلاسهای یک ماهه در نوبت شهریور سامانه سناد سال تحصیلی98-1397 یکی از دهستان های محروم (کلاسهای چندپایه دارای نوآموز پیش دبستانی ) آن منطقه/ناحیه ثبت گردد.

5- محتوای آموزشی کلاسهای دوره یک ماهه مجموعه ای از فعالیتهای یاددهی- یادگیری زبان آموزی و تسلط نسبی کودکان به زبان فارسی می باشدلذا از آموزش خواندن و نوشتن حروف الفبای فارسی و اعداد ریاضی خودداری گردد.

6- همکاران محترم جهت تهیه منابع آموزشی مورد نیاز معلمان و نوآموزان این دوره، به اداره آموزش پیش دبستانی و دوره اول ابتدایی اداره کل استان مراجعه نمایند.

7- کارشناسان محترم آمار و اطلاعات و گزارش عملکرد مربوط به این دوره را بر اساس جدول پیوستی تکمیل و پس از تأیید آن همراه با مستندات (عکس، فیلم کوتاه، پاورپوینت و...) تا مورخه 30/5/1398 به اداره آموزش پیش دبستانی و دوره اول ابتدایی اداره کل ارسال نمایند.

با تشکر: معاونت آموزش ابتدایی

بخشنامه برگزاری دوره یکماهه + جدول آمار





جست و جوی مطالب مربوط به مناطق دوزبانه, پیش دبستانی,
تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۰)

اولين نفری باشيد كه نظر می دهيد