يكشنبه ۰۱ دی ۹۸ ۰۳:۲۵
نويسنده : محمدی نژاد

کارت شناسایی فرهنگیان profile.medu.ir

متفرقه کارگزینی آموزش ها


بنا به بخشنامه وزارتی و به منظور یکپارچه سازی  صدور کارت شناسایی فرهنگیان سراسر کشور ،مقرر گردیده  کارت شناسایی تمامی شاغلین در آموزش وپرورش  با نظارت مرکز حراست وزارت توسط شرکت طرف قرارداد صادر شود.لذا شایسته است مدیران محترم موضوع را به شرح زیر به  تمامی همکاران شاغل در مدارس تحت مدیریت خود اطلاع رسانی نمایند:/کیلیک مدرسه/



ثبت نام   برای  دریافت کارت شناسایی  با مراجعه به سامانه اینترنتی profile.medu.ir امکان پذیر می باشد.
آخرین مهلت ثبت نام  تا مورخه ۹۸/11/۳۰ تعیین شده است .
 فرایند رفع مغایرت (در صورت وجود مغایرت مشخصات) : در مرحله اول توسط متقاضی با انتخاب گزینه مغایرت  وثبت مورد مغایر توسط متقاضی و در مرحله بعدی دریافت  ورفع نواقص برعهده کارشناسان کارگزینی  وفناوری اداره می باشد.
    فرایند تایید: پس از ثبت نهایی توسط  متقاضی ،صحت وسقم اطلاعات  ثبت شده ،توسط  مسئولان حراست وامور  اداری منطقه بررسی وپس از تایید به حوزه ستادی ارسال خواهد گردید.
    فرایند تحویل : پس از ارسال وچاپ کارتها  در مرکز وزارت  ،طی تشریفات اداری  وبا اخذ کارت شناسایی قبلی  توسط حراست اداره تحویل داده خواهد شد ./کیلیک مدرسه/


راهنمای ورود و ثبت نام کارت پرسنلی  فرهنگیان

برای این که بتوانید به ثبت نام و دریافت کارت شناسایی فرهنگیان بپردازید، می بایست مراحل زیر را به ترتیب طی نمایید.

  1. جهت ثبت درخواست کارت شناسایی فرهنگیان به نشانی  Profile.medu.irمراجعه نمایید. (شایان ذکر است، سامانه ثبت درخواست کارت شناسایی فرهنگیان از card.medu.ir به Profile.medu.ir  انتقال پیدا کرده است). در صفحه اول مطابق شکل زیر دو کادر "کد  پرسنلی" و "کد امنیتی" مشاهده می کنید که پس از تکمیل آن ها می بایست روی گزینه "مرحله بعد" کلیک کنید.  

2. در این مرحله می بایست کادرهای مربوط به "کد ملی"، "شماره شناسنامه" و "تاریخ تولد" (روز، ماه، سال) را پر کرده و سپس کلید "مرحله بعد " را کلیک نمایید.

 

 

 

 

 

 

3. در صفحه بعد، "شماره موبایل" خود را وارد کرده و یک "کلمه عبور" برای خود انتخاب کنید، زیرا برای ورود به سامانه به کلمه عبور نیاز دارید . دقت کنید که هنگام ورود کلمه عبور، حتما صفحه کلید شما انگلیسی باشد.   

 

 

4. در این مرحله با انتخاب بخش مربوط به دریافت کارت پرسنلی می توانید درخواست صدور کارت پرسنلی دهید.

 

 

 

 

5. در این مرحله باید عکس پرسنلی خود را با شرایط ذکر شده، از قسمت "نشان داده شده"  در سایت بارگذاری نمایید.

 

5.  می توانید با استفاده از گزینه "راهنمای بارگذاری عکس صحیح"، فرمت صحیح بارگذاری عکس ها را مشاهده نمایید.

 

 

 

 

 

6. با کلیک روی بخش "راهنمای بارگذاری عکس صحیح"، صفحه زیر برای شما باز می شود که پس از مطالعه

بخش های مشخص شده، می بایست دکمه "انصراف" را کلیک نمایید.       

 

7. اگر شرایط عکس با قوانین ذکر شده در مرحله قبل مغایرت داشته باشد، می توانید عکس دیگری را جایگزین کنید.

8.  در این مرحله اطلاعات شخصی خود را مورد بررسی قرار دهید تا در صورت وجود هر گونه مغایرت اطلاعات، با انتخاب "اینجانب درخواست اصلاح مشخصات (اطلاعات شناسنامه ای) را دارم" در  قسمت "اصلاح اطلاعات" درخواست ویرایش دهید.   

 

 

 15. پس از انتخاب گزینه های دارای مغایرت، روی عبارت"ثبت درخواست"  کلیک نمایید.   

 

 

 

17. عکس کارت با مشخصات و اطلاعاتی که در سامانه وارد نموده اید، نشان داده خواهد شد و شما قادر به مشاهده تمامی مراحل تا تحویل کارت به شما توسط منطقه خواهید بود. در اینصورت زمانی که درخواست شما در مرحله "ارسال به منطقه" باشد، کارت شما آماده دریافت می باشد. اگر درخواست صدور کارت شما توسط حراست منطقه (بدلیل نامطلوب بودن عکس) رد شد، در صفحه نمایش اطلاعات، بخشی تحت عنوان "ثبت درخواست مجدد" وجود دارد که می بایست دکمه ثبت درخواست مجدد را زده و دوباره عکس خود را بارگذاری نمایید و نهایتا کلید "ثبت درخواست" را انتخاب نمایید تا فرآیند درخواست کارت شما دوباره آغاز شود. کلیه درخواست های ثبت شده شما در "لیست درخواست های ثبت شده" قابل مشاهده می باشند. شایان ذکر است پس از صدور یکبار کارت پرسنلی برای شما، در صورت تغییر پست، استان و نوع استخدام(از قراردادی به رسمی) به واحد حراست منطقه محل خدمت خود مراجعه کنید.  

کیلیک مدرسه کلیک مدرسه





تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۵۶)

  1. sahar

    سلام کارت به اداره محل خدمیت ارسال میشود؟یاخیر

  2. سامان

    با سلام

    ببخشید دانشجو معلمان هم می تونن برای کارت ثبت نام کنن یا خیر

  3. اعظم علی دشت
    اعظم علی دشت ۲۳ مهر ۰۱ ، ۰۹:۲۱

    سلام من از برج ۳ ثبت نام کرده ام تا الان کارتم رو دریافت نکردم دلیلش چیه تایید منطقه هم شده 

  4. ستاره

    سلام می خواستم بدونم برای رزرو و تحویل خانه معلم و... کارت ضروری هست؟ یا با حکم و... هم کارم راه می افته؟

  5. جلالی پور

    سلام

    ببخشید من میخوام سال آینده به یک استان دیکه انتقالی بکیرم

    چطور درخواست صدور کارتم رو کنسل کنم؟

  6. علی محمدی

    سلام من فرهنگی شاغل هستم تا کنون برای صدور کارت شناسایی اقدامی نکردم ایا برایم صادر میشه

  7. عظیمه احمدی
    عظیمه احمدی ۳۰ مهر ۹۹ ، ۲۳:۴۶

    سلام وقت بخیر... من نیروی آزاد هستم و کارتم صادر شده میخواستم بدونم چه کارایی برای من داره؟ و آیا میتونه توی رسمی شدن به من کمک کنه؟ 7سال سابقه تدریس دارم 

    • محمدی نژاد
      نه ربطی به رسمی شدن نداره صرفا مدرک هویتی می باشد
  8. ثنا بانو شاهیندژ
    ثنا بانو شاهیندژ ۰۴ تیر ۹۹ ، ۱۱:۵۴

    با سلام،کارت بنده هنوزهم که هنوزه تو مرحله ارسال برای چاپ هستش,خواستم ببینم آیا واقعا کارتی برایمان ارسال خواهدشد یاخیر؟

    • محمدی نژاد
      حق با شماست زیادی طول کشید اگر شرایطم مساعد بود پیگیری میکنم اطلاع میدم
  9. ثنا بانو

    با سلام.

    ببخشید بنده از نیمه دوم بهمن ماه. برای کارت شناسایی ثبت نام کرده ام اما متاسفانه هنور در حالا سال برای چاپ هستش،لطفا پیگیری نمایید.

  10. ساحل روح پرور
    ساحل روح پرور ۲۴ خرداد ۹۹ ، ۱۱:۴۱

    با سلام و خسته نباشید

    میخواستم بپرسم آیا امکان وجود 2 کارت پرسنلی برای یک نفر در دو استان متفاوت وجود دارد؟

    • محمدی نژاد
      وجود دارد ممکنه قبلی رو داشته باشید و موقع گرفتن جدید اعلام کنید که قبلی رو گم کرده اید
  11. بجستانی

    سلام کارت های اموزش و پرورش هیچ امتیازی ندارد یک فیش حقوقی بی ارزش همرات باشه کار همون کارت پر دردسر را برات انجام میده خیلی اعصابتون را خراب نکنید چرا دیر امد جرا چاپ نشد 

  12. مریم

    سلام

    کلا مزایای کارت آموزش و پرورش را میخاستم بدونم،با تشکر

    • محمدی نژاد
      مزایای خاصی نداره در حالت کلی هرجا که نیاز به معرفی خود به عنوان معلم هست باید کارت باشه البته خیلی جاها با فیش و حکم کار حل میشه که اشتباهه
  13. رضا لرستان
    رضا لرستان ۱۵ خرداد ۹۹ ، ۰۹:۴۸

    سلام آقای محمدی نژاد والا ما نفهمیدیم برای چی این کارت‌ها چاپ نمیشن دلیلش چیه، الان حدوداً 6ماه است ما ثبت نام کردیم ولی هنوز چاپ نشدن، اگر شما این سایت را درست کردید که حرفهای ما را به گوش مسئولین برسونید یه جواب درست حسابی بهمون بدید، که ماهم دیگه منتظر این کارت نباشیم، ممنون میشم. 

  14. احسان بهمنی
    احسان بهمنی ۱۳ خرداد ۹۹ ، ۰۳:۴۹

    با درود ،آیا برای کارت هایی که ثبت نام شده و و تایید شده ،تغییر عکس امکان دارد یا خیر 

  15. علی از ملایر
    علی از ملایر ۱۰ خرداد ۹۹ ، ۱۵:۰۹

    بنده خدا سی ساله کسی کارت شناسایی ازم نخواسته ، کارت به چه دردت میخوره اگه اینقدر حرص بخورید زود پیر میشید انرژیتونو بذارید برا تدریس در کلاس ، اینم مثل کارت ملی که دو سال طول میکشه .کارت شناسایی که هیچ ارزشی نداره فقط یک جا بدرد میخوره وقتی برید مسافرت برا گرفتن هتل کارتن بدردتون میخوره .ولا غیر

  16. فرزانه السادات حسینی
    فرزانه السادات حسینی ۰۱ خرداد ۹۹ ، ۱۴:۵۵

    سلام خسته نباشین من برام از سمت مدرسه وبت نام شده ولی هنوز کارت به من ندادن و کلا مدرسه پیگیر نیست جایی هست که خودم برم و کارت بتونم بگیرم و پیگیری کنم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    • محمدی نژاد
      بله از از طریق همین سایتcard.medu.ir میتونید ببینید آیا قبلا ثبت شده ودر چه مرحله ای هست
  17. ثنا بانو شاهیندژ
    ثنا بانو شاهیندژ ۲۰ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۴:۵۲

    باسلام.کارت من هنوز در مرحله ارسال برای چاپ هستش یعنی هنوز بعد سه چهار ماه چاپ نشده؟خواهشا پیگیری بفرمایید ممنون میشم🌹🌹

  18. عبدالصمد آتش فراز
    عبدالصمد آتش فراز ۰۸ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۰:۳۸

    سلام همکار عزیز میخواستم بپرسم آیا همکارانی که در شرف بازنشستگی هستند برای دریافت کارت شناسایی اقدام بکنند یا لزومی ندارد؟

    • محمدی نژاد
       لزومی ندارد چون برای آنها کارت بازنشستگی صادر خواهد شد
  19. رضا لرستان

    سلام من 6 ماه هست برای کارت ثبت نام کردم تا اوایل اسفندماه در مرحله تایید حراست بود از اوایل اسفند به مرحله چاپ ارسال شد ولی همچنان در این مرحله مونده این چه وضعشه برای گرفتن یه کارت شناسایی باید چند ماه منتظر بمانیم هواپیما که نمی‌خوان بسازند یه کارته میخوان چاپ کنند آقای محمدی نژاد یه پیگیری کنید، ممنون. 

  20. ارازمحمدحنفی
    ارازمحمدحنفی ۰۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۰:۲۱
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    با سلام 8ماه پیش برای کارت شناسایی فرهنگیان ثبت نام کردم اما تاکنون خبری نشده است .همچنان درمرحله صدور کارت است.رمز*********

  21. معلم این مملکت
    معلم این مملکت ۳۰ فروردين ۹۹ ، ۱۳:۲۳

    واقعا جای تاسف داره به جای اینکه بعد از مدتها کارت صادر شده باشه و الان تحویلمون باشه هنوز خبری نیست و سایت هم بسته شده . پس شما اینجا چه کاره هستید ؟ مگه مسئول پیگیری نیستید ؟ شاید این هم به کرونا ربط داره ؟  

  22. ثنا بانو شاهیندژ
    ثنا بانو شاهیندژ ۲۷ فروردين ۹۹ ، ۱۳:۲۵

    دیگه تاچه حد منتظر باشم برادرمن؟خواهشا پیگیری بفرمایید که سایت چرا مشکل داره؟مشکلشو رفع بفرمایید.ممنون🌹🌹

  23. ثنا بانو شاهیندژ
    ثنا بانو شاهیندژ ۲۳ فروردين ۹۹ ، ۲۳:۴۲

    من دو روزه نمیتونم برم سایت .علتش چیه؟

    • محمدی نژاد
      مشکل از خود سایت کارت شناسایی می باشد منتظر باشید
  24. ایوب صادقی      خنج فارس
    ایوب صادقی خنج فارس ۱۱ فروردين ۹۹ ، ۰۹:۵۱

    سلام من توی دیماه ثبت نام کرده بودم 

    • محمدی نژاد
      علتش هرچی هست مربوط به هزینه چاپه...منتظر باشید
  25. ایوب صادقی      خنج فارس
    ایوب صادقی خنج فارس ۱۰ فروردين ۹۹ ، ۱۳:۳۰
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سلام بر شما خدمتگزاران و خوبان و آرزوی سالی پر از خیر و برکت 

    من مدت زیادی هست کارت ثبت نام کردم چرا صادر نمیشود مگر برای صدور کارت چقدر وقت میخواهد؟ لطفا پیگیری کنید هر چه سریع تر صادر شود  قبلا از همکاری شما متشکرم  

    کد پرسنلی ********   شماره موبایل ***********  رمز ورود **********

    • محمدی نژاد
      کارت شما در مرحله چاپ هست علت دقیقش مشخص نیست ولی کارت اکثر همکاران که بعد از دی ماه ثبت نام کردند چاپ نشده است
  26. سیفعلی کرج
    سیفعلی کرج ۱۳ اسفند ۹۸ ، ۰۰:۱۹

    با سلام و عرض ادب و احترام درخواست صدور کارت شناسایی من  در مرحله تایید حراست متوقف شده حدودا ۲ ماه گذشته و هنوز خبری نیست. سپاسگزار خواهم بود محبت کنید راهنمایی بفرمایید. 

    • محمدی نژاد
      باید با حراست اداره تون تماس بگیریدگاهی به علت مشغله کاری و یا دلایل دیگه فرصت بررسی و تایید کارت هارو ندارند
  27. رقیه نقوی

    با سلام و خسته نباشید

     

    من در تیرماه ثبت نام کردم . کارتم چند ماهه در همان مرحله تایید حراست مانده است . در حالی که همکاران من که چند ماه بعد ثبت نام کرده اند کارت خود را تحویل گرفته اند . اداره هم چیزی نمی داند . مشکل از کجاست ؟

    ممنون از شما .

    • محمدی نژاد
      حراست اداره تون باید "تایید" کنه اگر هم مشکلی در تصویرتون باشه باید "رد تایید" رو بزنه و در صفحه شما نوشته میشه که تصویر شما رد شده و مجدد تغییر بدید اگر چیزی ننوشته با حراست تماس بگیرید
  28. محمد یاسر اعظمی
    محمد یاسر اعظمی ۱۲ اسفند ۹۸ ، ۰۳:۱۲

    سلام من کارت شناسایی قبلیم رو گم کردم برای دریافت کارت باید حتما کارت قبلی باشه؟سوال دیگه من قبلا ثبت نام در سایت صدور کارت کرده بودم امشب که به سایت رفتم دیدم درخواستم رد شده اصلاحش کردم کی کارتم صادر میشه؟

    • محمدی نژاد
      برای گم کردن فرمی داره که بعد از پر کردن کارت جدید رو بهتون میدن .. زمان دقیقی نمیشه گفت چون چند هفته س که بعد ثبت نام هنوز برای چاپ ارسال نشده
  29. ایوب صادقی      خنج فارس
    ایوب صادقی خنج فارس ۱۱ اسفند ۹۸ ، ۲۲:۵۸
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    با سلام و خدا قوت خدمت بزرگواران

    من در دیماه ثبت نام کارت فرهنگیان کردم ولی هنوز خبری از چاپ نیست لطفا پیگیری بفرمائید  شماره پرسنلی ******** کد ملی **********  شماره تماس *********** از همکاری شما متشکرم *** **** **********

    • محمدی نژاد
      تعدادی از همکاران نیز گزارش داده اند که کارتشون مثل شما تایید شده ولی هنوز برای چاپ ارسال نشده . اگر خبری شد اطلاع می دهم
  30. سجاد

    سلام

    من دانشجو معلم هستم و چند ماه پیش درخواست دادم ولی روی تایید حراست متوقف شده بود که الان تا تحویل به فرد پیش رفته ولی من هنوز نگرفتم ازکجا باید بگیرم؟؟ و اینکه زیرش نوشته امکان چاپ کارت برای شما وجود ندارد.

    • محمدی نژاد
      کارت شما در حراست اداره تون می باشد از ایشان تحویل بگیرید
  31. نوید پورنجفی
    نوید پورنجفی ۰۷ اسفند ۹۸ ، ۰۳:۳۶

    با سلام .بنده هم همین مشکل رو دارم حدود ۲ ماه تو مرحله تایید حراست مونده و برای چاپ ارسال نشده لطفا اگه مقدوره یه پیگیری بفرمایید مشخص بشه از حجم زیاد درخواست هاست یا کارت به تعداد کافی موجود نیست یا هر دلیل دیگه ای.خواهش میکنم پیگیری بفرمایید که چه زمانی کارت ها برای چاپ ارسال میشه.با سپاس فراوان.

  32. احمد بارچی نژاد
    احمد بارچی نژاد ۰۶ اسفند ۹۸ ، ۱۲:۴۱

    سلام وقت بخیر تقریبا۳ماه است برای کارت شناسایی ثبت نام کردم تایید حراست هم شده اما برای چاپ ارسال نشده دلیلش چیست ؟

  33. ع

    با سلام این کارت به درد چی میخوره ؟؟؟

    من دانشجو معلمم برای من چه مزایایی داره؟؟؟؟

  34. معلم ، بستان آباد
    معلم ، بستان آباد ۲۹ بهمن ۹۸ ، ۱۳:۰۰

    سلام.من از مرحله اول ثبت نام کارت شناسایی فرهنگیان وارد سایت می شوم اما در بازگذاری عکس مشکل دارم.

    وقتی عکس را انتخاب می کنم(اندازه عکس کمتر از 200کیلو بایت است) سایت پیام می دهد پیش زمینه صحیح نیست یا اگر هم عکس را قبول کند در قسمت برش عکس،نمی توانم عکس را در داخل کادر قرار دهم.حتی پس از دانلود عکس،در صفحه اصلی بازگذاری نمی شود.

    هم با لپ تاپ و با گوشی هم امتحان کرده ام.لطفا بفرمائید مشکل از چیست؟ و روش اپلود عکس را توضیح دهید.

    • محمدی نژاد
      باید سمت چپ و راست و بالای عکس سفید باشه 
      اگر نتونستید بفرستید تنظیم کنم
  35. فریده برازنده پور
    فریده برازنده پور ۲۳ بهمن ۹۸ ، ۰۶:۱۵

    سلام،من اوایل سال مدارکم که معلم نهضت بودم ازسال۸۰تا۹۰راآوردم وبرای تأیید ومعلم حق التدریس شدن هنوزبلاتکلیفم،کی میتونم بیام جواب روبپرسم؟

    • محمدی نژاد
      زمان خاصی نداره باید از طریق اداره کل استانتون پیگیری کنید قسمت امور اداری
  36. خسروشاهی

    سلام 

    بنده دانشجو معلم هستم و اواخر مهر ماه تو سامانه ثبت نام کردم و تا مرحله تایید حراست اومده بود و به چاپ ارسال نمیشد الان هم وقتی وارد سامانه میشم مینویسه با توجه به پست سازمانی شما امکان ثبت وجود ندارد 

    در حالی که دوستانی که باهم ثبت نام کرده بودیم کارتشون رو تحویل گرفتن

    • محمدی نژاد
      باید با حراست اداره تماس بگیرید تا تایید بکنند کدپرسنلی و رمزتون رو بدید تا بررسی کنم
  37. معلم

    سلام وقت بخیر ببخشید من کد پرسنلی رو که وارد میکنم میزنه

    با توجه به پست سازمانی شما امکان ثبت درخواست شما وجود ندارد

    چیکار باید بکنم

  38. امید

    با سلام

    بنده قبلا وارد سامانه کارت فرهنگیان میشدم و برا درخواست کارت اقدام کرده بودم منتها در مرحله بارگزاری عکس به مشکل بر خوردم ولی الان بعد از چند روز هنگام وارد کردن کد پرسنلی نمیتونم وارد سامانه بشم و ارور  «کد پرسنلی یافت نشد» برام زده میشه.

    لطفا راه حلی ارائه بدید. 

    • محمدی نژاد
      فعلا راه حلی نداره این مشکل در دست بررسیست به کارشناس امور اداری اطلاع دهید
  39. اسلم چاکری
    اسلم چاکری ۰۸ بهمن ۹۸ ، ۱۸:۱۱

    دانشجو معلمان هم باید کارت شناسایی فرهنگیان ثبت نام کنند یا بعد از فارغ‌التحصیلی ثبت نام کنند؟

  40. ایوب صادقی خنج فارس
    ایوب صادقی خنج فارس ۰۸ بهمن ۹۸ ، ۰۷:۰۶
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

     سلام و خدا قوت خدمت شما عزیزان  

    کارتی که ثبت نام کرده ایم چه مدت طول میکشد تا صادر شود ؟

    کد پرسنلی ********

    شماره ملی **********

  41. فاطمه شاهی زاوه
    فاطمه شاهی زاوه ۰۳ بهمن ۹۸ ، ۰۹:۵۵

    سلام لطف کنید شماره تماس باپشتیبانی برای ثبت نام کارت شناسایی فرهنگیان را بدین چون ثبت نام میکنم خطا میده..ممنون

    • محمدی نژاد
      شماره پشتیبانی نداره باید از طریق کارگزینی اداره تون پیگیر باشید البته خطایی هم که گفتید رو اطلاع دادیم به مسئولین مربوطه
  42. آزاد

    سلام من حدود دو ماه هست که برای کارت ثبت نام کردم و حراست هم تایید کرده است ولی هنوز تو مرحله تایید حراست مونده و برای چاپ ارسال نمیشه مشکل از چی میتونه باشه ممنون. 

    • محمدی نژاد
      اگر عکستون درست تنظیم کرده باشید دلیلی جز مشغله کاری حراست نمیتونه داشته باشه
  43. پریسا پاتو
    پریسا پاتو ۲۲ دی ۹۸ ، ۲۰:۵۴

    با سلام

    ببخشید من درخواست کارت دادم وثبت شده

    ولی  الان درخواست انتقالی دارم چطور میتونم لغوش کنم؟؟ ممنون

  44. مهدی

    سلام من ۳ تو ماه آبان برا کارت ثبت نام کردم ولی همچنان تو مرحله تایید حراست مونده مشکل از چی میتونه باشه

    • محمدی نژاد
      نمیشه چیزی گفت شاید یادش رفته!‌ یا احتمالا مشکل از عکستونه با حراست تماس بگیرید البته بهتر بود در صورت عدم تایید توضیح مینوشتن
  45. نوشین نمادی  -پارساباد
    نوشین نمادی -پارساباد ۱۰ دی ۹۸ ، ۰۸:۴۶

    باسلام   عکس من برای درخواست کارت شناسایی توسط کارگزینی رد شده بود چند باعکس راتغییردادم ولی همچنان درمرحله اول مانده گزینه ویرایش هم نیست تا عکس را عوض کنم لطفا راهنمایی فرمایید.  باتشکر

  46. صحبت آزادی
    صحبت آزادی ۰۸ دی ۹۸ ، ۲۱:۴۰

    سلام ببخشید مزاحم شدم من برای کارت ثبت نام کردم و حراست تایید کرده حالا میخوام بدونم کارتم کی میره برای چاپ چون دو هفته‌ای هست که مورد تایید حراست قرار گرفته ولی برای چاپ ارسال نشده ممنون میشم جواب بدید. 

    • محمدی نژاد
      زمان خاصی نمیشه گفت ولی از 10 تا 20 روز طول میکشه..البته اگر از تایید حراست مطمئن هستید
  47. احمد علیزاده
    احمد علیزاده ۰۷ دی ۹۸ ، ۲۱:۰۰

    می خواهم یک نوآموز را به پیش دبستانی را ثبت نام کنم سایت سناد پیش دبستانی باز نمیشه

  48. امیر  زینالی
    امیر زینالی ۰۷ دی ۹۸ ، ۱۷:۳۱

    سلام ما ثبت نام کردیم برا کارت شناسایی.ولی کارت نیومده. والان هم میخواهیم با سایت بریم. مینویسه خطا در اجرای درخواست شما. اطلاعاتتان را بررسی کنید. صفحه هم باز نمیشه تا بررسی کنیم.لطفا راهنمایی کنید

    • محمدی نژاد
      سایت چند روزه دارای مشکل می باشد به مسئولین مربوطه منتقل شده.. اگر خبری شد اطلاع خواهیم داد
  49. احمد عربی خادر
    احمد عربی خادر ۲۶ آذر ۹۸ ، ۰۸:۱۳

    برای چاپ دفتر آمار دی ماه 98 از سامانه سناد ، فقط رشته های سال تحصیلی 99-989 خرداد ماه وجود دارد ، رشته های دی ماه 98  در بین زرشته ها وجود ندارد.(مشهد)

  50. صدری از بافق
    صدری از بافق ۲۳ آذر ۹۸ ، ۰۹:۱۳

    باسلام 

    عکس دانش آموزان تو سناد بارگزاری شده ، الان که میخوام کارت دانش آموزی بگیرم چند تا از دانش آموزان عکس ندارن و هرکاری میکنم بارگزاری نمیشه در حالی همون سایز و فرمت هست 

    راهی وجود دارد ؟

    • محمدی نژاد
      سلام. فعلا قسمت بارگزاری عکس مشکل داره صبر کنید
  51. علی محمد

    کارت شناسایی فرهنگیان تحویل اداره منطقه شده باید از کدام بخش تحویل بگیرم؟ 

     

  52. ناهید ثمری کرمانشاه
    ناهید ثمری کرمانشاه ۲۱ آذر ۹۸ ، ۰۹:۰۲

    چرا کد امنیتی دو رقمش ثبت می شود و نمی توانم به مرحله بعدی بروم؟

    • محمدی نژاد
      کد امنیتی دو رقمی هست دقت کنید جمع دو عدد رو باید بنویسید
  53. مریم

    سلام. ،اگر کارت شناسایی چاپ شده باشد،وعکس آن اشتباه،باشد،باید چگونه درخواست اصلاح عکس بدهیم.

    • محمدی نژاد
      فعلا راه حلی برای این مورد در سایت تعبیه نشده منتظر باشید مشکل شما را انتقال می کنیم

      اسم شهر؟
  54. فاطمه
    سلام وخداقوت
    ببخشید من عکس بارگزاری کردم و در مرحله تایید کارگزینی هست چجوری میتونم عکس را عوض کنم؟
    • محمدی نژاد
      باید به کارگزینی بگید فرم رو برگردونه به خودتون
  55. الفکس
     با سلام اینجانب حدود یک هفته است که قصد دارم ثبت نام کنم فقط به مرحله آخر ارسال عکس  که می رسم بعد از بارگذاری خطای پیش زمینه عکس مناسب نیست را می دهد در صورتی که عکسم پس زمینه کاملا سفید است و برای حجم هم از ابزار برش استفاده کرده ام ممنون می شم اگر پاسخ گو باشید . 
  56. محمد
    باسلام.. بخشنامه کردندکه این سایت جعلی ست. آیاصحت داره؟ 
    • محمدی نژاد
      سلام... سایت جعلی نیست چون روی سرورهای خود وزارت هست ولی هنوز بخشنامه ارسال نشده(98/04/12)
      بخشنامه وزارتی صادر شد(98/04/26)