دوشنبه ۰۸ ارديبهشت ۹۹ ۰۸:۴۱
نويسنده : محمدی نژاد

نقل و انتقال فرهنگیان

اخبار آموزش و پرورش کارگزینی

دانلود دستورالعمل وزارتی 1399-1400(درون سازمانی و برون سازمانی)

ضوابط و مقررات  انتقال درون استانی

دانلود فرم امتیاز بندی انتقالات درون استانی

زمان بندی برون استانی:

ثبت نام و تحویل مدارک به کارگزینی: 99/02/01 لغایت 99/02/25

اعلام نتایج برون استانی:  99/03/13

سایت نقل و انتقال (درون و برون استانی)

.

.

.


زمان بندی درون استانی:

تابع اداره کل هر استان است و ممکن است با استان دیگر متفاوت باشد

برای مثال:
ثبت نام در سایت و تحویل مدارک درون استانی آذربایجان شرقی: 05/02/99 لغایت 25/02/99 می باشد





تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۳۷)

  1. مینا

    کارگزینی گفتن سامانه بسته است و نمیشه کاری کرد😔😔

  2. مینا

    سلام.برای نقل و انتقال مبدا رو اشتباه زدم.چون انتقال موقت استان دیگه ای بودم.الان نمیشه ویرایش کنم! چکار کنم؟ اگه وزارت خونه برم میشه کاری کرد؟

  3. مینا باقری ده باغی
    مینا باقری ده باغی ۱۴ خرداد ۰۲ ، ۱۰:۴۸

    سلام 

    من تو سامانه نقل و انتقالات بجای درون استانی گزینه برون استانی رو زدم

    چطور میشه ویرایشش کنم؟؟

    اگه لغو درخواست رو بزنم بازم میتونم مجدد درخواست بدم و درون استانی رو انتخاب کنم؟؟

  4. قرائی

    سلام وقتی منطقه مقصد می‌نویسه با انتقال شما موافقت شد آیا دیگه تمامه

  5. مهران

    سلام وقت خوش , بنده دو سال در انتقال موقتم و مازاد منطقه , امروز برای سال سوم انتقال دایم زدم ولی وقتی پیگیر شدم نوشته غیر فعال شد چیکار کنم ؟؟؟؟

    • محمدی نژاد
      سیستم امسال کمی مشکل داره شما از کارگزینی منطقه قبلی پیگیری کنید(بعید میدونم مشکلی پیش بیاد)
  6. معلم،تبریز
    معلم،تبریز ۰۱ مرداد ۹۹ ، ۱۳:۱۳

    سلام. من درخواست انتقال دائم داده بودم. در قسمت پیگیری سایت نوشته:امکان انتقال شما وجود نداشت. این یعنی با درخواستم موافقت نشده ؟ چطور می تونم اعتراض بدم؟

    • محمدی نژاد
      اعتراض نمیشه بدید اما در انتقال رمرحله دوم میتونید شرکت کنید  زمانش هنوز اعلام نشده
  7. کاظمی

    باسلام 

    علت اینکه این همه تاخیر داره اعلام نتایج چیه طبق بخشنامه خودشون خیلی قبلنها باید اعلام میکردن از بس به سایت مراجعه کردم که خسته شدم کارشناس انتقالات استان چن بار هم وقت مشخصی رو نوید داده که درست نبوده 

  8. علیرضا بالی
    علیرضا بالی ۱۹ تیر ۹۹ ، ۱۰:۴۲

    سلام وقت بخیر.❤️ یه  درد دل هست و  توقع پاسخ ندارم❤️. من فرهنگی شاغل رسمی. ورودی 89. هنرآموز فنی.......10 سال قبل  دوره های بدو ورود گذاشتن برامون و خب اجباری بود و ماهم دوره رو گذروندیم فکر میکنم 250 یا 300 ساعت... تابستان 89....و همه ی همکاران گواهی پایان دوره رو گرفتن و در سیستم اعمال شد... بجز که من  مراجعه کردم  به کارگزینی و ضمن خدمت منطقه م.... گفتن چیزی تو سیستم ما نیست و هر چی جست و جو کردن در بایگانی فایده ای نداشت.. مراجعه کردم به محل برگزاری دوره... اونا هم گفتن نیست و ما تمام مدارک رو دادیم منطقه.. خلاصه حقم ضایع شد.... 

    کاش فقط یک معذرت خواهی میکردن

    راضی بودم به همین... اما این اتفاق نیوفتاد 

     

    به اداره کل شرح دادم موضوع..... اونا هم زنگ زدن به اداره من و ازشون توضیح خواستن 

    👇👇👇 ببینید جواب منطقه من... به اداره کل 

     ایشون غیبت داشت و دوره نیومد  و نگذرونده 

    🤦‍♂️🤷‍♂️🤷‍♀️👀🤫

    یعنی برای اینکه خراب نشه پیش رئیسش 

    چه تهمت و دروغی به من بست.

     

    در حالی که تمام امتحاناتم دادم و قبول هم شدم 

    در حالی که مسئول محترم  در امتحان الهی رد شد. 

  9. پرتو حبیبی
    پرتو حبیبی ۱۷ تیر ۹۹ ، ۱۷:۱۲

    سلام با توجه به اینکه بنده در منطقه یازده تهران مشغول به انجام وظیفه هستم تقاضای الکترونیکی درخواست انتقال خود از منطقه مبدا یازده را مبنی بر انتقال به منطقه ده تهران پر نمودم اما هیچگونه پاسخی ملاحظه ننمودم خواهشمندم پاسخ فرمایید چرا اصلا پیگیری نشده است .

    • محمدی نژاد
      علت رو باید از کارگزینی منطقه مبدا و در صورت عدم پاسخ از اداره کل آموزش پرورش تهران قسمت انتقالات بپرسید
  10. عابدینی دبیر ریاضی
    عابدینی دبیر ریاضی ۱۵ تیر ۹۹ ، ۱۸:۴۹

    سلام

    آذربایجان شرقی چرا در اعلام نتایج نقل و انتقالات سستی می کنه ؟

    می خواهد مثل سال قبل وقتی کار از کار گذشت اعلام نتایج کنه که کسی نتواند گلایه پیش کسی برد

    یا گناه بنده چیه که بعد از 18 سال تدریس در منطقه به خاطر اینکه منطقه نیاز دارد با انتقال بنده موافقت نمی شود

    • محمدی نژاد
      به دلیل کمبود در سالهای اخیر جابه جایی نیرو حساسیت خودشو داره
  11. معلم

    سلام. درخواست انتقال درون استانی دادم ولی وقتی وارد سایت میشم پیام میده زمان اعلام نتایج و نقل و انتقالات به پایان رسیده.مشکل از چیه؟ وکی نتایج اعلام میشه ؟

  12. مومنه

    با سلام ..چرا نتایج انتقالات درون استانی اذربایجانشرقی اعلام نمیشه ؟لطفا پیگیری کنید

  13. معلم

    سلام.گفته بودن 15 خرداد نتایج انتقالات اعلام میشه.دو هفته هم گذشت.پس کی نتایج آذربایجان شرقی اعلام میشه ؟

  14. منصور

    با سلام. بنده یکی از مشاوران تحصیلی استان فارس هستم که حدود 11 سال سابقه دارم اما به خاطر اینکه محل خدمتم در شهر  خودم نیست و با شهر خودم 200کیلومتر فاصله دارم و بال توجه به خطرات و هزینه ها و مشکلات رفت و امد روزانه 400کیلومتر به صورت رفت و برگشت از آنجایی که هر سال فرم انتقال دایم و موقت پر کردم اما متاسفانه موافقت بعمل نیامده قصد انصراف یا بازخرید دارم لظفا راهنمایی بفرماید باید از کجا اقدام منم.با سپاس  

    • محمدی نژاد
      باید تقاضای خود را ابتدا به کارگزینی اداره تحویل دهید سایر مراحل رو ایشان طی خواهند کرد
  15. معلمی از خوزستان
    معلمی از خوزستان ۲۸ خرداد ۹۹ ، ۱۷:۰۷

    با سلام .وقت به خیر.من امسال تقاضای انتقالی به شیراز رو دادم .با کلی مکافات منطقه ی مبدا موافقت کرد ومنو به قول خودشون آزاد کردن .مقصد هم موافقن.حالا که جواب انتقالی سیستمی از تهران  اومده ،نوشته امکان انتقال شما وجود ندارد.اهواز که جواب درست حسابی ندادن از شیراز پرسیدم وقتی چک کردند دیدن اسمم به عنوان متقاضی درج شده و حتی موافقت اهواز هم نوشته شده ولی گفتن اسمت دیر رسیده و به پردازش نیروها نرسیدی .حالا من نمیدونم کجا باید این موضوع رو پیگیری کنم .اکه دقیق بدونم کدوم اداره ی تهران باید برم هم کمک کننده ست .در ضمن من معلم استثنایی هستم

    • محمدی نژاد
      به نظر من باید از همون کارگزینی اداره کل اهواز پیگیری کنید البته مقصد با چیزی موافقت نمکینه فقط اعلام نیاز نیرو میکنه 
  16. معلم

    سلام.اولا تشکر می کنم از راهنمایی های ارزنده جناب عالی و دوم اینکه بالاخره نتایج انتقالات درون استانی در آذربایجان شرقی چه زمانی اعلام می شود؟

  17. قاسم

    با سلام 

    اگرخدمتگزاران اداری ثبت شده باید مثل اداری ها اضافه کاری بگیرن اگر مثل معلم است که باید براش اضاف بشه ما نمی دانیم جزوه چه قسمتی هستیم که هیچی شامل ما قشره زحمت گش نمی شود

  18. قاسم

    باسلام چرا رتبه بندی شامل خدمتگزاران نمی شود 

    • محمدی نژاد
      رتبه بندی با افزایش حقوق اشتباه گرفته شده.هدف چیز دیگری بود سوال شما نیز به همین خاطره، در حقیقت میخواهید بپرسید چرا حقوق خدمتگذاران اضافه نمیشه
  19. معلم

    اما من گزینه لغو درخواست رو نزدم.

    • محمدی نژاد
      گفتم که با کارگزینی تماس بگیرید شاید علتش چیز دیگه ای باشه
  20. معلم

    سلام وقت بخیر.

    من در سایت انتقال فرم رو تکمیل کردم.در قسمت ثبت درخواست داخل یک جدول نوشته:منطقه مبدأ مدارک را تایید کرد. بعد کنارش نوشته: لغو درخواست.

    می خواستم بپرسم منظور از لغو درخواست چیه؟

    • محمدی نژاد
      یعنی درخواست رو لغو کردید/ با کارشناس کارگزینی تماس بگیرید
  21. معلم

    سلام من وقتی با گوشی وارد سایت انتقال میشم(سامانه کارتابل) ،صفحه رو به صورت عمودی نشون نمیده و برای اینکه بتونم صفحه رو کامل ببینم گوشی رو افقی نگه میدارم،تازه اینطوری هم جدول وضعیت انتقال رو کامل نشون نمیده.مشکل از گوشیه یا سامانه؟

    • محمدی نژاد
      از سامانه ست. در گوشه بالا سمت راست سه تا نقطه است انتخاب کنید سپس Desktop site رو تیک بزنید
  22. معلم

    با سلام و خسته نباشید.

    نتایج انتقالات درون استانی آذربایجان شرقی(ناحیه دو تبریز) چه زمانی اعلام می شود؟ بعد از حدودا بیست و یک روز ارائه مدارک،تازه امروز منطقه مبدأ این مدارک رو تایید کرده است.

    • محمدی نژاد
      مشخص نمیکنه (زمان اعلام شده هم چندان معتبر نیست )
  23. ب.خراسان

    سلام خسته نباشید می خواستم از شما راهنمایی بگیرم من در بارگذاری مدارک نقل وانتقالات اشتباه کردم وجابجا مدارک را گذاشته ام حالا به چه صورت می توانم پاک ویا حذف کنم که فکر نکنند زرنگی کردم ویا تقلب کردم خواهش می کنم راهنمایی کنید قبل از اینکه  بگویند زرنگی کردی  باز هم نمی دانم من اشتباه کردم ویا سایت مشکل دارد که مدرک ارائه شده جای دیگر ذخیره شده

    • محمدی نژاد
      زمان ویرایش توسط شما تمام شده فقط کارشناس کارگزینی میتونند اینکار رو بکنند حتما باهاشون تماس بگیرید البته تا حالا فکر کنم بررسی کردن(نگران نباشید این فکر رو نمی کنند اما ممکنه کارشناس کارگزینی به خاطر اینکه در جای خودش ثبت نکردید متوجه نشه و امتیازش رو نده)
  24. معلم

    سلام.

    در سایت انتقال در قسمت فرم امتیاز بندی برای امتیاز بر اساس آخرین حکم نوشته:هر سال 12 امتیاز،هر ماه 1 امتیاز.اما در بخشنامه برای همون قسمت نوشته امتیاز برای هر سال 24 و هر ماه 2 امتیاز.

    یا امتیاز بر اساس آخرین مدرک تحصیلی در سایت نبود در حالیکه در فرم بخشنامه هست.

    کدوم یکی از اینها صحیح است؟

    • محمدی نژاد
      فرم داخل بخشنامه مربوط به برون استانی می باشد. درون استانی هر ماه 1 امتیاز . برون استانی هر ماه 2 امتیاز
  25. مع

    با سلام.چرا به سوالات این بخش جواب نمیدین؟

    • محمدی نژاد
      گاهی مشغله کاری زیاده. پیامها هم گاها نیاز به بررسی داره همینطوری پاسخ نمیدم
  26. معلم

    سلام و با تشکر از پاسخگویی شما.

    میشه راهنمایی کنید من از کجا می تونم اطلاعاتی(نام مدرسه و آدرس) درباره مدارس دولتی دوره دبستان نواحی پنجگانه تبریز به دست بیارم؟

    و اینکه آیا هر ناحیه ی تبریز،قسمت هایی از روستاهای اطراف تبریز را هم شامل می‌شود؟مثلا ناحیه دو یه سری روستا داشته باشه وبقیه نواحی هم همین طور.

    و اینکه با امتیاز کمتر از صد می توان امیدوار بود با درخواست انتقال موافقت می شود ؟

    بسیار متشکرم.

    • محمدی نژاد
      با هر امتیازی میتوانید امیدوار باشید (مهم تصمیم به رفتنه بقیه بهانه ست)
      تقریبا هر ناحیه شامل روستاها هم میشه
      اطلاعات مدارس رو میتونید از کارشناسی آموزش ناجیه بپرسید و یا شاید این لینک به دردتون بخوره(کلیک کنید)

  27. معلم

    سلام. من در سایت نقل و انتقالات درخواست انتقال رو ثبت کردم. حالا وقتی میخوام وارد سایت بشم و اطلاعات رو دوباره مشاهده و ویرایش کنم سایت پیام میده شما با این مشخصات،درخواست فعال دارید!

    آیا درخواستم ثبت شده و چطور می تونم ویرایش کنم؟

    • محمدی نژاد
      وارد سایت شده و از قسمت نقل و انتقال میتونید آخرین اطلاعات ثبت شده خودتون رو ببینید و ویرایش کنید اما اگر منظورتون اینه که کلا اجازه نمیده وارد سایت بشید تست کردم مشکل ندیدم مشخصات بفرستید تا بررسی کنم
  28. معلم از استان گلستان شهرستان ازادشهر
    معلم از استان گلستان شهرستان ازادشهر ۱۷ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۴:۵۸

    با سلام .نقل و نتقالات مربوط به چی هست؟کدپرسنلی چیو باید وارد کنیم؟

  29. معلم

    در درخواست انتقال درون استانی مرحله اول و دوم با هم تفاوتی دارند؟

    • محمدی نژاد
      تفاوتی ندارند در هر کدام بنا به شرایط انتقالات صورت میگیرد و هر فرد در هر دو میتواند شرکت کند
  30. معلم

    سلام.

    درخواست انتقال درون استانی یک مرحله ای است؟نتایج چه زمانی اعلام می شود ؟ 

    • محمدی نژاد
      دو مرحله ای هست . نتایج مرحله اول حدود اواخر تیر ماه (البته هر استان فرق میکنه)
  31. فرزانه ازمراغه
    فرزانه ازمراغه ۱۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۱:۲۹

    باسلام،هرکاری می کنم سایت نقل و انتقال درون استانی بازنمیشه،لطفا راهنمایی کنید

    • محمدی نژاد
      بررسی کردم مشکل ندیدم . مشکلتون رو کمی دقیق تر بفرمایید
  32. قاسم

    باسلام واحترام من خدمتگذار هستم پیمانی حالا که نگاه می کنم در حکم اینجانب این سه چیز شامل من نشده این سه چیز شامل خدمتگذار می شود /هزینه ازدواج وفوت/حداقل حقوق شاغلین/حداکثر حقوق /با تشگر

    • محمدی نژاد
      این گزینه ها که فرمودید در حکم هیچ کس وجود ندارد یعنی بند هایی با این عنوان نداریم سوالتون رو دقیق تر بیان کنید
  33. معلم از مراغه
    معلم از مراغه ۱۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۳:۲۹

    سلام و عرض خسته نباشید.

    در صورتی که درخواست ما در مرحله اول نقل و انتقالات رد بشه می تونیم در مرحله دوم نقل و انتقالات دوباره درخواست بدیم(درون استانی)

  34. معلم از قم

    سلام خسته نباشید من از  روز اول هرچی تلاش می کنم سایت باز میشه و تا قسمت کد ملی و شماره شناسنامه میرم ولی بعد از وارد کردن کد ملی و شماره شناسنامه خطا میده اطلاعات شما معتبر نیست .نمیدونم باید چیکار کنم با اداره ی محل خدمتم صحبت کردم گفتن باید از وزارت خونه درست بشه اما همچنان همینطوره .ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • محمدی نژاد
      مشخصاتتون رو بفرستید تا بررسی کنم اگر قابل حل نبود اطلاع میدم
  35. معلم

    سلام.

    آیا شهر تبریز 5 ناحیه آموزش و پرورش دارد؟از کجا می تونم محدوده هر ناحیه رو بدونم؟

  36. معلم تبریز

    ببخشید این سوال رو می پرسم آیا این سایت زیر نظر آموزش و پرورش فعالیت می کنه؟چون میخوام مشخصاتم رو بفرستم.

    و اینکه من میخوام از تیکمه داش انتقال دائم بگیرم تبریز.از کجا می تونم بفهمم آیا نواحی تبریز نیاز به نیروی ابتدایی داره یا نه ؟ و آیا با درخواست انتقالم موافقت میشه؟

    • محمدی نژاد
      جدول نیاز و مازاد رو هر نواحی و منطقه خودش تنظیم میکنه و زمان خودش رو داره از الان ثبت نشده اما با تماس مستقیم با آن ناحیه میتونید از وضعیت نیاز و مازاد نیرو باخبر شوید . در مورد موافقت نیز بستگی به عدم نیاز مبدا و نیاز مقصد داره یعنی مهم اینه که مبدا با تعدادی که موافقت میکنه شما نیز از نظر امتیاز در اون تعداد قرار بگیرید./ البته گاهی نیز حتی با وجود عدم تایید منطقه مبدا خود استان با تخصیص نیرو به منطقه مورد نظر(انتقالی از سایر مناطق) از نیروهای آن منطقه به همان تعداد موافقت میکند
  37. معلم،تبریز

    سلام و خسته نباشید.

    من وقتی وارد سایت نقل و انتقال میشم کد پرسنلی و کد امنیتی رو وارد می کنم. میره مرحله بعد که در اون قسمت هم کد ملی و شناسنامه،تاریخ تولد رو وارد می کنم.اما دیگه در همون صفحه می مونه و به مرحله یا صفحه بعد نمیره.مشکل از چیه ؟