يكشنبه ۲۴ بهمن ۹۵ ۰۲:۲۵
نويسنده : محمدی نژاد

نرم افزار موبایل دوره هوشمند سازی مقدماتی

ضمن خدمت متفرقه


.

.

بیش از 800 نمونه سوال +کل فیلمها به صورت متن+امکان جست وجوی سوال+نکات آزمون
نرم افزار هوشمندسازی

آخرین نسخه بروز شده : 10  (1396/08/24)

دانلود برنامه هوشمند سازی 10(محتوی کامل +800نمونه سوال)

 

با نام و یاد خدا
همکار عزیز سپاس که ما را انتخاب کردید
با توجه به اینکه دوره هوشمند سازی مقدماتی به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد و نوع کلاسهای این دوره به صورتی است که
این آموزش‌ به صورت فیلم طی چند هفته در اختیار ثبت‌نام‌گنندکان قرار می‌گیرد و در دوره محتوای آموزشی، پرسش و پاسخ، تکلیف، آزمون‌های درون دوره و آزمون هفتگی قرار دارد. آزمون نهایی این دوره نیز اسفند ماه سال جاری به صورت آنلاین و در 20 دقیقه برگزار می‌شود.
=====
گواهی ضمن‌خدمت  ۴۰ ساعته به کسانی تعلق می گیرد که علاوه بر قبولی در آزمون نهایی، حداقل ۱۲ نمره را در طول دوره که شامل حضور در دوره، بحث و تبادل نظر و انجام تکالیف است، را کسب کنند.

به دلیل حجیم بودن فیلمها (39 فیلم) ما برآن شدیم تا خلاصه فیلمها را به صورت یک اپلیکشن در آوریم تا شما به راحتی و در هرلحظه ای که زمان برای مطالعه داشته باشید بتوانید مباحث را مطالعه کنید
=======

 لازم به یادآوری می باشد که حدود 95 درصد شرکت کنندگان قبلی(گروه اول تمام شد) در این دوره ها زمان برای دیدن فیلمها نداشته اند و اکثرا به مشکل برخورده اند اگر دقت کنید آزمونهای قبلی چندین بار تمدید شده که علت آن سردرگمی و طولانی بودن فیلمها بوده که اکثر همکاران از شرکت در دوره منصرف شده اند
امیدواریم این برنامه کمکی هرچند کوچک در جهت برطرف کردن سردرگمی همکاران در این دوره مهم باشد


اهداف ساخت این برنامه:
1) اکثر افراد زمان و حوصله لازم جهت نشستن پشت کامپوتر و دیدن 40 فیلم را ندارند

2) با این برنامه محتوی دوره همیشه همراه فرد بوده و با کمترین زمان در روز می تواند منابع را مطالعه کند

3) یکی از راه های موفقیت در دوره ها آشنایی با نحوه سوال های طراح می باشد که در این برنامه صدها نمونه سوال از خود طراح سوالات قرار داده شده است

4) و در آخر  اهمیت این دوره به دلیل 40ساعت بودن و تخصصی بودن آن است که ارزش آن را پررنگ تر از سایر دوره ها می کند

5) در ضمن مطالب دوره طوری می باشد که حتی بعد از موفقیت در دوره با ارزش، کاربردی و ضروری برای هر معلم است که می خواهد از سایر همکاران عقب نماند

.

.

.


آخرین نسخه بروز شده : 10   (1396/08/24)

دانلود برنامه هوشمند سازی 10(محتوی کامل +800نمونه سوال)

دانلود برنامه هوشمند سازی2.3(آندروید 4.2.3 و بالاتر)





تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۳۳)

  1. حسن
    با سلام دوره هوشمند سازی دوباره شروع میشد/
  2. سینا
    از طریق لپ تاپ هم میشه عضو تلگرام شد ؟ 
  3. پیام
    سلام. تو رایادرس که سوال پرسیدن حرام است!! میشه به سوال من جواب بدید:
    طرح درس باید بر اساس روش تدریس تدوین شود آیا صحیح یا غلط؟


    به نظر سوالات از دوره ی قبل طرح شده بود!!
    این طرز برگزاری ضمن خدمت خیلی مزخرف است.
  4. سیامک
    سلام خسته نباشید .
    ایا نرم افزار برای  آپدیت هزینه می  خواهد؟
    • محمدی نژاد
      نه هزینه فقط یک بار است بروزآوری های بعدی اتوماتیک فعال خواهد شد حتی با حذف و نصب دوباره برنامه نیز نیازی به پرداخت مجدد نیست
  5. دانشور
    سلام ببخشیددرادامه سوال قبلم!
    درآخرین روزامتحان جلسه1و2یعنی یکشنبه ساعت رواشتباه متوجه شده بودم ساعت16:40واردسایت شدم وازامتحان بازموندم!وهمونطورکه گفتم بااینکه جواب سوالاتم روزشنبه درست بودچون ازسوال 1خاتمه روزده بودم نمره 30درصدبرام ثبت شده بود!خیلی خونده بودم حالاچکارکنم؟
    • محمدی نژاد
      دیگه گذشته به فکر آزمون های مراحل بعدی باشید ان احتمالا در پایان دوره دوباره اجازه شرکت خواهید داشت
  6. دانشور
    با سلام وخسته نباشید
    درآزمون هوشمندسازی جلسه 1و2خیلی خیلی مطمین هستم جواب حداقل 8سوالم درست بود.ولی زدم بعدی ورسیدبه سوال یک ازهمونجاخاتمه آزمون روزدم فقط 30درصدنمره برام ثبت شد.خیلی خونده بودم حالاچکارکنم؟
    • محمدی نژاد
      دیگه گذشته به فکر آزمون های مراحل بعدی باشید ان احتمالا در پایان دوره دوباره اجازه شرکت خواهید داشت
  7. مریم هدایت
    مریم هدایت ۲۳ بهمن ۹۵ ، ۱۹:۱۴
    عذرمیخوام فردا میتونم امتحان بدم یا نه؟
  8. مریم هدایت
    مریم هدایت ۲۳ بهمن ۹۵ ، ۱۹:۰۲
    سلام جواب سوالم ندادین
  9. خاکپور
    ببخشیدمتاسفانه من هرسوالی درپرسش وپاسخ پرسیدم به رنگ قرمزدراومده
    هرسوالی چندنمره منفی داره؟
    البته به نحوه امتیازدهی اعتراض دارم
  10. مریم هدایت
    مریم هدایت ۲۳ بهمن ۹۵ ، ۱۴:۳۷
    سلام جواب سوال منو ندادین شرمنده اگه امکانش هست زودتر جواب بدین ممنونم
  11. سینا
    امروز برای بار سوم خواستم امتحان بدم اما آزمونی نبود ؟ مگه قرار نبود 4 بار امتحان بدیم ؟ 
    • محمدی نژاد
      تا ساعت 12 فرصت داشتید احتمالا در زمان بعد مراجعه کرده اید
  12. شاکر
    سلام لطفاتلگرام خودتون رابدهیدنه کانال را ممنون
  13. سیامک
    باسلام .نرم افزار عالی  است .تشکر تشکر  
  14. صاکی
    من گوشیم آیفون هست 
    برنامه ای واسه آیفون طراحی نکردین که بتونیم
    استفاده کنیم ؟؟
    • محمدی نژاد
      سلام
      طراحی کرده بودیم ولی به دلایل سخت گیری های زیاد آیفون فعلا نتونستیم منتشرش کنیم
  15. شاکر
    آدرس تلگرامتان لطفا؟؟
  16. شاکر

    سلام درآزمون اول شرکت نکردم ودرآزمون دوم 40شدم

  17. شاکر
    نمره من 40شده یعنی قبول هستم ؟
  18. شاکر

    سلام خسته نباشددمن نرم افزاردوره راازلپ تاپ خریداری کردم ونمونه سوال هارادانلودکردم ولی محتوای دوره راچون قبلاخریداری کرده بودم دانلودنکردم چگونه می توانم ازجستجوی هوشمنداستفاده کنم ؟

    • محمدی نژاد
      سلام جناب شاکر
      میتونید توی تلگرام پیام بدید تا راهنمایی کنم
  19. احسان
    خود سایت گفته حضور در دوره ودانلود نمره داره ولی شما میگین نداره؟
  20. سینا
    هر مرحله آزمون تا چند بار قابل امتحانه ؟ 4 بار یا 2بار؟ یعنی می تونیم 4 بار امتحان بدیم وبالاترین نمره احتساب میشه ؟یا دو بار می تونیم امتحان بدیم ؟با تشکر
  21. سینا
    لطفا سوالات هرمرحله آزمون را در سایت قرار بدین .با تشکر 
  22. عزت
    سلام من در این دوره به علت اطلاع رسانی بسیار .... نتوانستم شرکت کنم برنامه را نصب کردم کمک کنید دوره ی دیگر باز نمانم نیاز شدید به این دوره دارم باتشکر فراوان
    • محمدی نژاد
      سلام
      از طریق خود نرم افزار و سایت و کانال اطلاع رسانی خواهد شد
  23. فاطمه پرویری
    فاطمه پرویری ۱۸ بهمن ۹۵ ، ۰۹:۱۸
    ساعت برای من تو ltms ثبت نشده 
  24. سینا
    حضور درجلسه ودانلود نمره نداره؟
    • محمدی نژاد
      نه
      انجام تکالیف در صورت وجود و نیز شرکت در پرسش و پاسخ و یا ارائه نظر نمره داره
  25. سینا
    فیلم اول جلسه چهارم قابل نمایش نیست ؟ چرا؟ خبری از نمونه سوال نشد ؟ امتحان اول نزدیکه ؟
    • محمدی نژاد
      همه فیلمها امتحان شدن
      نمونه سوالات هم بروز شده و برای همه پیامک ارسال شده تا بتونن دانلود کنن اگر برای شما نیامده اعلام کنید
  26. شهروز
    سلام من دوره اول امتحان دادم اما قبول بودن یا نبودن من مشخص نکرده  ضمنا حالا هم نمی تونم بار دوم در دوره شرکت کنم الان حالا من از کجا بدونم  قبول شده ام یا نه
  27. همکار
    هنوز فیلمها را دانلود نکرده ام و در ازمونها شرکت نکرده ام.چاره چیست؟
  28. مهدی
    باسلام.من دوره اول روگذروندم ونمره هم آوردم.الان درسهاروکه دیدم تفاوتهای جزیی داره.نیازی هست دوره دوم روثبت نام کنم؟اگه کسی دوره اول رونمره نیاورده باشه چی؟باتشکر
    • محمدی نژاد
      نه همون دوره است
      و شما نه نیازی هست شرکت کنید و نه میتونید شرکت کنید
      در مورد افرادی هم که دوره اول مردود شدن هنوز مشخص نشده که آیا در صورت شرکت در دور دوم قبول است یا نه
  29. دوستی
    سلام سرعت خیلی کمه هم برای نمایش و هم دانلود
  30. حسین
    آقا محتوا رو طوری ندارین تو کامپیوتر بخونیم - آخه گوشی ما اندروید نیست- پولشم هرچی شد تقدیم می کنیم
    • محمدی نژاد
      به زودی نرم افزار کامپیوتر هم قرار داده خواهد شد
  31. همکار
    من وارد ltms شدم خواستم ئانلود کنم خیلی سرعت دانلودش کمه. محدودیت دانلود گذاشتن؟ من همه چی رو با سرعت 700 یا بیشتر میگیرم نهایت یرعت دانلود این فایلا 27 بود
    • محمدی نژاد
      درسته سرعت دانلود پایینه
      به همین خاطر ما در سرور دیگری قرار داده ایم تا با سرعت بیشتری دانلود بشه
  32. ف
    سوال را ا ز ط یقه تلگ ام نمیشه د ر یافت کردّص
  33. محمدی
    سلام خلاصه کلیه محتوای دوره رو چطوری میتونم داشته باشم