شنبه ۲۷ شهریور ۹۵ ۱۴:۲۸
نويسنده : محمدی نژاد

برنامه سالانه و تفاهم نامه 96-95(ابتدایی و پیش دبستانی)

اطلاعیه ها امور مدرسه پیش دبستانی

قابل توجه مدیران مدارس ابتدایی و موسسان مراکز پیش دبستانی
احتراما فرم های مربوط به برنامه سالانه و تفاهم نامه 96-95 را پس از دریافت ؛در دو نسخه تکمیل و جهت بررسی و تایید ؛ حداکثر تا 20 شهریور ماه به کارشناس آموزش ابتدایی ارسال کنید.

همکاران می توانند به صورت اختیاری شاخص ها را تغییر دهند(برای مثال تعداد به درصد تغییر دهند)
دانلود فایل پیوستی

مدیرآموزگار             لینک دوم
پیش دبستانی       لینک دوم
طرح تدبیر
              لینک دوم
 
بعد از کلیک روی "هرکدام از گزینه های بالا" به صفحه ای هدایت میشید که تو اون صفحه گزینه ای به نام "دریافت لینک دانلود" است که بعد از کلیک روی آن گزینه "دانلود فایل" فعال میشه





جست و جوی مطالب مربوط به ابتدایی, برنامه سالانه, تفاهم نامه, پیش دبستانی,
تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۷)

  1. هما توانگر
    هما توانگر ۲۰ مرداد ۹۶ ، ۲۲:۰۹
    سلام ممنون بسیار عالی
  2. EH
    نه ببخشید اشتباه شد من پیرو کامنت قبلی نوشته بودم
    منظورم فرم ارزیابی بود
  3. EH
    تشکر لطفا نتیجه را اعلام بفرمایید که فایل Excel  آن باید از اداره گرفته شود یا از سایتی خاص باید دانلود شود. 
    باز هم تشکر از خدمات جنابعالی
  4. EH
     با عرض سلام و خسته نباشید
    فرم های ارزیابی عملکرد کارکنان و مدیران کی بر روی سایت قرار داده می شوند؟
  5. مدیر
    ممنون ازراهنماییتون ولی من همین کاررامیکنم ولی تانصف دانلودمی کنه می ایسته وناقص دانلودمیشه لطفا علت رابفرمایید ممنون    یک فلش چرخان میاد
    • محمدی نژاد
      با اینکه من دانلود کردم و مشکلی ندیدم ولی به خاطر شما یه بار دیگه آپلودش کردم
      روی " لینک دوم" کلیک کنید
  6. مدیر
    سلام اقای محمدی نژادخسته نباشید
    من هرچه تلاش میکنم فایل برنامه سالانه ابتدایی را دانلودکنم ناقص است دانلودنمیشه مشکل کجاسj?
    • محمدی نژاد
      سلام
      بعد از کلیک روی "هرکدام از گزینه ها" به صفحه ای هدایت میشید که تو اون صفحه گزینه ای به نام "دریافت لینک دانلود" است که بعد از کلیک روی آن گزینه "دانلود فایل" فعال میشه