پنجشنبه ۲۶ دی ۹۸ ۱۳:۵۵
نويسنده : محمدی نژاد

ضمن خدمت تفسیر آیات برگزیده سوره کوثر جزء 30 قرآن کریم

ضمن خدمت

قابل توجه همکارانی که نتواسته اند ثبت نام کنند می توانند در تاریخ 5بهمن و 19 بهمن یا 3 اسفند ثبت نام کرده و در دوره شرکت کنند


به اطلاع می رساند  معاونت برنامه ریزی و آموزش منابع انسانی در نظر دارد به مناسبت سوگواری شهادت حضرت فاطمه ( س ) دوره آموزشی " تفسیر آیات برگزیده سوره کوثر جزء 30 قرآن کریم "  اجرا نماید لذا دوره حاضر که در قالب 6 ساعت آموزش و با کد دوره 99506745 به صورت الکترونیکی ارائه شده است  مقتضی است جهت ثبت نام به نکات زیر توجه فرمائید .
- ثبت نام از تاریخ 98/10/23 الی 98/10/28 و از طریق سامانه LTMS  می باشد .
- شروع دوره از روز دوشنبه مورخ 98/10/29 می باشد .
- برنامه زمانی آزمون در سامانه LTMS درج خواهد شد .
- نمره قبولی 12 از 20 می باشد.
- دوره مذکور در 4 مرحله اجرا خواهد شد لذا افرادی که موفق به ثبت نام نشده اند می توانند در مراحل بعدی شرکت نمایند .
- مرحله دوم : 98/11/5 لغایت 98/11/14
- مرحله سوم : 98/11/19 لغایت 98/11/28
- مرحله چهارم : 98/12/3 لغایت 98/12/12
 
 
معاونت برنامه ریزی آموزش منابع انسانی





تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۱۴)

  1. زهرا

    سلام

    من می خواهم ضمن خدمت فرهنگیان تفسیر آیات برگزیده سوره ی کوثرجز 30 قران کریم کد دوره 99506745 ثبت نام کنم

  2. غلیرضا -از سبزوار
    غلیرضا -از سبزوار ۲۲ بهمن ۹۸ ، ۱۹:۰۷

    سلام این ظرفیت هاآزمون سوره ی کوثر چطوره که زده ده هزارتا ولی قریب به اکثر آنها بیشتر از ظرفیت ثبت نام شده !!! لطفا راهنمایی کنید تا ماهم بتوانیم ثبت نام کنیم 

    ممنون

  3. رضا

    سلام

    چرا انقدر زمان آزمون محدود؟؟؟ سه تا نیم ساعت!!!!!!!!!!!!!!

    با اینترنت پرسرعتم باز نمیشه فکر می کنم بیشتر سرکاریه!

  4. موسویان

    سلام برای ضمن خدمت تفسیر آیات سوره کوثر من و چندنفراز همکاران  دیگر در دوره دوم وسوم هر چه تلاش کردیم نتوانستیم ثبت نام کنیم. آیکن ثبتنام فعال است اما  ظرفیت کلاس ها پر شده لطفا ظرفیت ها را آزاد(باز)کنید  تا بتوانیم از این ضمن خدمت استفاده کنیم.باسپاس

  5. ناهید  داوری  مشهد
    ناهید داوری مشهد ۱۴ بهمن ۹۸ ، ۱۸:۴۵

    سلام زمان ازمون مرحلهدوم سوره کوثر که تا 14 بهمن بود در چه روز وساعتی است 

     

    لطفا بفرمایید

     

    • محمدی نژاد
      از سایت ltms قسمت دوره های ثبت نام شده ..ورود به کلاس رو زده و زمان دقیق را مشاهده کنید
  6. اکرمی

    سلام لطفا کاری کنید بتونیم ثبت نام کنیم دوباره که نتونستم ثبت نام کنم

    • محمدی نژاد
      اگر ظرفیت کلاس پرشده در تاریخ 19 بهمن میتونید مجدد اقدام کنید
  7. سلام

    سلام منم از نتاریخی که اعلام کردند همش دارم وارد میشم ولی نمیتونم ثبت نام کنم شایدم بلد نیستم لطفا بهم یاد بدید یا این مشکل برا همه هست تنها من نیستم که نمیتونه وارد بشه؟؟؟؟؟

  8. محمدعلی اکرامیان
    محمدعلی اکرامیان ۰۹ بهمن ۹۸ ، ۱۰:۲۷

    با سلام و تحیات،

    هنوز بخشنامه دوره ضمن خدمت تفسیر آیات برگزیده سوره کوثر اعلام نشده ظرفیت ها تکمیل است! چه باید بکنیم؟

  9. کریمی - استان اردبیل شهرستان نمین
    کریمی - استان اردبیل شهرستان نمین ۰۵ بهمن ۹۸ ، ۱۸:۰۸

    سلام خسته نباشید

    من هرچه قدر تلاش میکنم یکی از دانش آموزانم فقط یک ماده درسیش ثبت نمیشه و اون دانش آموز هم حدودا دوماهی هست به کلاس من انتقالی گرفته و به همین دلیل نمیتونم نمرات کلاس رو نهایی کنم نظرتون چیه ؟؟؟؟

    • محمدی نژاد
      اگر در این چند روز اقدام کرده اید و در مرحله انتخاب کلاس و با ثبت ارزشیابی با خطا مواجه شده اید فعلا این خطا برای همه وجود دارد ولی اگر بعد از درست شدن سایت که درهمینجا اطلاع خواهم داد باز هم شما این مشکل را داشتید بهتره دانش آموز رو آزادسازی کرده و مجدد ثتب نام و کلاس بندی کنید
  10. کاظمی از دزفول
    کاظمی از دزفول ۰۵ بهمن ۹۸ ، ۱۵:۱۵

    سلام خسته نباشی میشه آزمون تفسیر سوره کوثررادوباره برای کسانی که وسط آزمون اینترنت قطع شده و وقت گذشته بذارین 

    • محمدی نژاد
      بستگی به تعداد افرادی دارد که این مشکل براشون پیش اومده اگر تعداد کم باشد امکان پذیر نیست ولی من به مسئولین مربوطه اطلاع میدم شاید تاثیر داشت
  11. اقدامی

    سلام 

    من در هیچ کدام از ساعت ها نتونستم وارد بشم و امتحان بدم اصلا امکان نداشت فکر می کنم به دلیل تعداد زیاد شرکت کننده ها بوده خواهشمندم این فرصت ۵ بهمن و...را برای بقیه هم امکان پذیر کنید. با سپاس

  12. بیات

    سلام

    خسته نباشید

    تو اون تایمی که اعلام شده بود برای آزمون ساعت ۲۰ تا ۲۰:۳۰ من هر چه سعی کردم نتونستم وارد دوره شم فکر می کنم به خاطر تعداد زیاد شرکت کننده ها در اون زمان بوده برای چندتا از همکاران دیگه م هم این مشکل پیش اومده

    میشه دوباره شرکت کرد؟

    • محمدی نژاد
      بستگی به تعداد افرادی داره که به مشکل برخورده باشند اگر تمدید بشه اطلاع می دهیم
  13. فاطمه رشید داراب فارس
    فاطمه رشید داراب فارس ۰۲ بهمن ۹۸ ، ۱۸:۵۸

    ایا کسانی هم نمره نیاوردن می توانند مرحله ی بعد شرکت کنند؟

  14. محمد قدمیاری
    محمد قدمیاری ۲۹ دی ۹۸ ، ۲۲:۴۵

    من از مشهد هستم