دوشنبه ۰۸ ارديبهشت ۹۹ ۰۲:۲۸
نويسنده : محمدی نژاد

رتبه‌بندی معلمان احیا و از اول فروردین ۹۹ اجرا می‌شود

اخبار آموزش و پرورش
دکتر محمدباقر نوبخت: رتبه‌بندی معلمان احیا و از اول فروردین ۹۹ اجرا می‌شود
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت:نظام رتبه‌بندی فرهنگیان مجدد احیا و اجرا می‌شود و آثار مالی آن از اول فروردین ۹۹ برای معلمان اعمال می‌شود.

محمد باقر نوبخت درباره نتیجه جلسه خود با نمایندگان فرهنگیان اظهار کرد: در این جلسه نمایندگان تشکل‌های فرهنگیان مطرح کردند که با افزایش 50 درصدی امتیازات قانون مدیریت، رتبه‌بندی به هم خورد یعنی افرادی که در رتبه‌های پایین‌تر قرار داشتند به اندازه رتبه‌های بالا از آن استفاده کردند در حالی که رتبه‌بندی برای ایجاد رقابت بود و افرادی که در رتبه‌های بالاتر بودند دریافت بیشتری داشتند.

وی افزود: از نظر بنده انتقاد تشکل‌های فرهنگیان درست بود، دولت 2200 میلیارد تومان در سال 98 برای رتبه‌بندی فرهنگیان اختصاص داد همچنین برای افزایش 50 درصدی امتیازات هم پرداخت‌هایی داشت اما منجر به رضایت و تکریم فرهنگیان نشد در حالی که هدف اصلی نظام رتبه بندی فرهنگیان، تکریم آنها است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: جمع‌بندی این بود که نظام رتبه‌بندی فرهنگیان را مجددا احیا و اجرا کنیم و مقرر شد از فروردین امسال نظام رتبه‌بندی را ادامه دهیم اما باید از طریق ساز و کاری در چارچوب قانون این کار انجام شود تا بیشترین رضایت را جلب کرده و به  رفع تبعیض و عدالت منجر شود.

وی در پایان متذکر شد: همه آثار حقوقی و مالی رتبه‌بندی  از اول فروردین 99 اجرایی خواهد شد و بعد از نهایی شدن آن را به اطلاع فرهنگیان خواهیم رساند.


تکمیلی: 29 اردیبهشت





تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۸)

  1. گچساران

    با سلام  وعرض ادب

    اداره اموزش وپرورش شهرستان گچساران از برخی ساکنان منازل سازمانی که بیش از سه سال سکونت داشته  مبلغ یک میلیون و سیصد هزار تومان کسر می نماید واین مبلغ را در دوبند مجزا یکی تحت عنوان کمک بابت مسکن شهری ودیگری  با عنوان بدهی بابت اضافه پرداختی کرایه مسکن شهری کسر می نماید  که اولا معلوم نیست این مبلغ به چه حسابی واریز شده وکجا هزینه میشود ثانیا از برخی افراد مشابه که بیش از سه سال سکونت داشته وهنوز هم ساکن هستند چیزی کسر نمی شود به اداره ارزیابی عملکرد وواحد حقوقی شهرستان گفته شده  ومی گویند شما بیش از سه سال ساکنید باید از شما کسر شود این درحالیست که برخی از کارمندان خود شهرستان  بیش از سه سال ساکن  یعنی 6 سال بوده  از انها مبلغ100هزار تومان کسر می شود   این در حالیست که منازل می بایست براساس قانون  ساماندهی واگذار شوند ویکی از دلایل عدم تحلیه برخی ساکنین برخورداری از قانون واگذتری منازل بوده که کسی پی گیری نمی کند ضمنا منازل سازمانی شهرستان  چندقسمت  می باشد  قسمتهای که سند مالکیت ان در اختیار اموزش وپرورش بوده ومشکلی ازلحاظ واگذاری نداشته  پشت منازل فاقد سند مخفی نگه داشته شده واز آنها صحبتی نمی شود     لطفا پی گیری وبررسی شودکه اولا چرادر این شرایط دشوار اقتصادی این مبلغ کسر می شود ؟ ثانیا چرا ازبرخی  ساکنین که بعضا غیر فرهنگی بوده و بیش از بیست سال بله بیش از بیست سال  در این منازل حضور داشته مورد لطف قرار گرفته ومبلغی از آنها کسر نمی شود؟  وبسیاری مسائل دیگر از جمله......   

  2. علی سمنان

    سلام.یعنی این همه وعده دادن ب معلمان همش دروغ بود.؟؟ پس این نمایندهای مجلس چیکار میکنن چرا از حق معلمان دفاع نمی کنن.معلمان از چه طریقی می تونن اعتراضشون رو ب گوش مسیولین برسونن.؟؟؟فرهنگیان هیچ موقع شانس وزیر نداشتن

  3. فاطمه  زابل

    سلام.خدا قوت.چطور این حکمی ک  زدن برای اونایی ک حکمشون کمتر بوده بیشتر اضاف شده؟؟  مثلا ی نفر با سابقه  9 سال حکمش 650  اضاف شده و ی نفر دیگه با سابقه 4 سال 800.هر دو هم آموزگار دبستان هستن و لیسانس دارن.حکمشون قبل این حکم جدید ی میلیون اختلاف داشته.

  4. فاطمه  زابل

    سلام 14 اردیبهشت برام حکم زدن نوشته افزایش حقوق و مزایا 550 اضاف شده این افزایش عید هس یا رتبه بندی هم هست؟؟

  5. اکرم مشهد

    سلام من 22 فروردین رتبه عالی شامل حالم میشده است. الان این رتبه ها اعتبار دارد؟ من برای گرفتن این رتبه باید اقدام خاصی انجام دهم؟ در آزمون رتبه بندی شرکت کردم و قبول شدم.

  6. محمد

    سلام. انشالله که اجرابشه

  7. فاطمه .شیراز

    سلام .خدا قوت.حکم فرهنگیان جدا از اون حکم عید هر سال هس؟؟اگه اضافه بشه چقدر اضاف میشه؟؟

    • محمدی نژاد
      از افزایش سالیانه جداست. نمیشه در مورد مبلغش چیزی گفت
  8. باقری از ساری
    باقری از ساری ۰۷ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۱:۱۷

    سلام وعرض ادب

    ظاهرا درتاریخ هفتم اردیبهشت بخشنامه افزایش حقوق آمده. آیا رتبه بندی که الان جدیدا آقای نوبخت فرمودندتاقبل از هفته معلم اجرا میشه یاخیر؟ صحت داره مجددا امروز رتبه بندی حذف شده؟

     متشکرم

    • محمدی نژاد
      در تاریخ ذکر شده بخشنامه ای ندیدم/ در مورد رتبه بندی هم صرفا یک گزارش است و به صورت رسمی بخشنامه ای صادر نشده و بر اساس تجربه هیچ احتمالی غیرممکن نیست