سه شنبه ۲۰ فروردين ۹۸ ۰۹:۳۶
نويسنده : محمدی نژاد

دوره توانمند سازی دبیران درس آمادگی دفاعی

ضمن خدمت

به اطلاع می رساند با عنایت به مفاد دستورالعمل بکارگیری دبیران درس آمادگی دفاعی برگزاری دوره «توانمند سازی دبیران درس آمادگی دفاعی» با همکاری معاونت تربیت و آموزش سازمان بسیج مستضعفین و آموزش و پرورش به مدت 32 ساعت برگزار می گردد. دبیران محترم علاقه مند جهت تدریس این درس در صورت دارا بودن شرایط لازم مندرج در نامه شماره 105-7/151/م مورخ 98/3/11 (پیوست) پس از گذراندن دوره، مجوز تدریس را برای سه سال دریافت نموده و صدور ابلاغ تدریس توسط سامانه بکفا منوط به شرکت در دوره ضمن خدمت و دریافت مجوز تدریس خواهد بود.
لذا توجه شما را به نکات ذیل معطوف می نماید:
1- ثبت نام از 98/3/12  توسط کارشناس برنامه ریزی استان در سامانه LTMS انجام می گیرد.


2- لیست رابط معاون تربیت و آموزش نیروی بسیج مستضعفین وابسته به آموزش و پرورش جهت هماهنگی اجرای دوره پیوست می باشد.
3- این دوره طی سه مرحله در ماههای تیر و مرداد و شهریور اجرا می شود که اولین مرحله که اجرای آن از تیر ماه شروع می شود جهت ثبت نام فعال شده و کارشناسان  محترم می توانند نسبت به برنامه ریزی اقدام نمایند. سهمیه مرداد و شهریور در ماههای بعد فعال خواهد شد.


تذکر:
دوره به صورت حضوری در استان با توجه به اسامی ثبت شده در سامانه و با هزینه بنیاد مستضعفان و همکاری آموزش و پرورش اجرا خواهد شد.

دانلود بخشنامه

.

.





تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۰)

اولين نفری باشيد كه نظر می دهيد