دوشنبه ۲۷ خرداد ۹۸ ۰۰:۴۰
نويسنده : محمدی نژاد

دستورالعمل ثبت نام ویژه مدارس هیات امنایی

ویژه مدیران

دستورالعمل ثبت نام ویژه مدارس هیات امنایی :
-۱- طبق بند  ۳از بخش »ج« دستورالعمل اجرایی مدارس هیات امنایی، اداره آموزش و پرورش منطقه /ناحیه باید طوری برنـامه ریزی نمایـد که مـدارس هیـات امنایی طبق شاخص های مربوط مورد ارزیابی قرار گیرد و نتیجه ارزیابی جهت تعیین امتیاز مـدرسه به شورای آموزش و پرورش ارایه شود شورای مزبور تا پایان خرداد نظر خود را در باره اسـتمرار کار مدرسه به صورت هیات امنایی اعلام نماید .
-۲- طبق ماده ۱۲آیین نامه مدارس هیات امنایی ، عملکرد هیات امنا توسط اداره آموزش و پرورش منطقه /ناحیه بررسـی ،ارزیابی و به شورای آموزش و پرورش گزارش می شود تا شورا برای تشویق ، تدوام فعالیت آن ها تصمیم گیری نماید .

(کیلیک مدرسه)
 -۳ - طبق ماده  ۱۱آیین نـامه مـدارس هیات امنایی ، مـدارس مزبور با توجه به ظرفیت خود موظف به ثبت نام از دانش آموزان واجـد شـرایط با اولویت محدوده جغرافیایی خود بوده و براساس رویکرد و ابلاغیه های وزارتی برگزاری آزمون برای پذیرش دانش آموز مجاز نمی باشد .
-۴- براساس مفاد دستورالعمل نظارت بر حقوق والدین و دانش آموزان ، دریافت کمک های مردمی برای خدمات آموزشی و پرورشی فوق برنامه در چارچوب آیین نامه و دستورالعمل های مربوط بعد از شروع سال تحصیلی خواهد بود .

(کیلیک مدرسه)
درخـاتمه انتظار می رود با برنامه ریزی و اقـدام بموقع تمامی همکاران در سـطح مناطق و نواحی و مـدارس امسال هم همچون سال های قبل شاهـد آرامش خاطر و رضایت تمامی ذینفعان در ارتباط با ثبت نام باشـیم .بدیهی است همچون سـال هـای قبـل بررسـی و نظـارت بر عملکرد منـاطق و نواحی و مـدارس براساس مفاد این دسـتورالعمل و همچنین دستورالعمل نظارت بر حقوق والدین و دانش آموزان از طریق کارشناسان استانی مدنظر خواهد بود

.


مطالب مرتبط:

دستورالعمل ثبت نام در مقطع ابتدایی ۹۸

دستورالعمل ثبت نام در مقطع پیش دبستانی ۹۸

دستورالعمل ثبت نام در مقطع اول متوسطه ۹۸

دستورالعمل ثبت نام در مقطع دوم متوسطه ۹۸

دستورالعمل ثبت نام ویژه مدارس استعداد های درخشان

دستورالعمل ثبت نام موارد خاص مدارس غیردولتی





تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۰)

اولين نفری باشيد كه نظر می دهيد