چهارشنبه ۳۰ فروردين ۹۶ ۱۴:۱۲
نويسنده : محمدی نژاد

خودارزیابی پایانی برنامه تدبیر(ویژه مدیران مدارس ابتدایی مجری برنامه تدبیر)

اطلاعیه ها

با احترام وآرزوی توفیق روزافزون ،  بدینوسیله به استحضارمی رساند ؛ با توجه به نزدیکی ایام پایانی سال تحصیلی و لزوم اجرایگام خود ارزیابی پایانی و  ارزیابی بیرونی برنامه تدبیر در مدارس مجری  ، دراین خصوص  نکات ذیل جهت رفع ابهامات در راستای اجرای مطلوب مراحل پایانی برنامه اعلام می گردد. ( شایسته است مدیران مجری برنامه تدبیر خودارزیابی پایانی را حداکثر تا 8 اردیبهشت ماه به کارشناس آموزش ابتدایی ارسال فرمایند)

لازم به ذکر است  امتیاز کسب شده در ارزیابی بیرونی می تواند با توافق مدیر مدرسه و کارشناسان منطقه به عنوان خود ارزیابی اولیه برای سال تحصیلی97-96 محاسبه گردد و نیازی به انجام خود ارزیابی اولیه مجدد نمی باشد.

مدیران محترم با توجه به ارزیابی بیرونی که به عنوان خود ارزیابی اولیه برای سال تحصیلی 97-96 می باشد نسبت به تنظیم برنامه سالانه اقدام خواهند کرد.

نکات مهم خود ارزیابی پایانی (ویژه مدیران مدارس مجری ):

1-قبل از انجام خود ارزیابی پایانی ، مدیران مروری بر خود ارزیابی اولیه و برنامه سالانه  نمایند.

2- مستندات مربوط به فعالیت های انجام شده را بررسی و در صورت نیاز دسته بندی نمایند.

3- جلسه ای با حضورمسئولین فعالیت ها و برنامه ها به منظور بررسی نهایی اقدامات تشکیل گردد.

4- به محض اعلام فعال شدن برنامه تدبیر ، وارد سامانه شده و طبق مراحل انجام گرفته در خود ارزیابی اولیه ، نسبت به تکمیل خود ارزیابی پایانی با توجه به عملکرد و میزان دستیابی به اهداف پیش بینی شده در برنامه سالانه اقدام نمایند و پس از اطمینان از صحت نمرات نسبت به تایید نهایی اقدام شود.

تبصره : با توجه به انجام ارزیابی بیرونی توسط مناطق ، ضرورتی برای پیوست کردن مستندات در هنگام اجرای خود ارزیابی پایانی وجود ندارد.

5- تمهید مستندات مکفی به منظور دفاع منطقی از برنامه ها و آمادگی برای انجام خود ارزیابی بیرونی توسط نمایندگان اعزامی از مناطق و همکاری شایسته با آنان صورت پذیرد.

با تشکر

دفترآموزش دبستانی

ورود به سامانه همگام





جست و جوی مطالب مربوط به hamgam.medu.ir, ابتدایی, برنامه تدبیر, همگام,
تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۰)

اولين نفری باشيد كه نظر می دهيد