شنبه ۱۸ خرداد ۹۸ ۰۳:۰۸
نويسنده : محمدی نژاد

خطای "دانش آموز هدایت تحصیلی ندارد" در سناد

سناد آموزش ها

خطای هدایت تحصیلی در سناد

اگر هنگام ثبت نام دانش آموزان پایه دهم با خطای " دانش آموز هدایت تحصیلی ندارد لطفا مجدد بررسی و یا با انتخاب گزینه درخواست ، اقدام به تقاضای هدایت تحصیلی فرمایید" مواجه شدید به نکات زیر توجه کنید:
گزینه ثبت درخواست صرفا برای دانش آموزانی می باشد که به دلایلی هدایت تحصیلی ندارند و یا خواستار تغییر آن هستندو می خواهیم برای کمسیون هدایت تحصیلی منطقه جهتبررسی ارسال کنیم

اگر هنگام ثبت نام جدید در تابستان(زمان ثبت نام) برای کلیه دانش آموزان پایه دهم خطای هدایت تحصیلی روبرو شدید دلیل آن مشکلات سیستمی بین سناد و سامانه همگام می باشد که به زودی حل خواهد شد.

توجه: اگر گزینه ثبت درخواست را به اشتباه انتخاب نموده مطابق تصویر زیر درخواست های ارسال شده به اداره را حذف نمایید

درخواست هدایت تحصیلی در سناد

.

.

.


مطالب مرتبط:

ثبت نام میان پایه در سناد





تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۳)

  1. Mina

    سلام من موقع ثبت نام سیستم ارور میدهه دانش اموز هدایت تحصیلی نداره در حالی ک فرم هدایت تحصیلی دارم کلاس دهم هستم و هنوز در سیستم ثبت نیستم و تنها در مدرسه ما من این مشکل رو دارم😑😑

    • محمدی نژاد
      موقع ثبت نام گزینه "درخواست هدایت تحصیلی" هست انتخاب کنید و سپس به کارشناس سناد اداره نامه بزنید و هدایت تحصیلی رو پیوست کنید تا به صورت دستی اقدام به ثبت هدایت تحصیلی کنند
  2. رضایی

    با سلام دانش آموزی که همه مراحل هدایت تحصیلی را انجام داده  وفرم ۶و۷ هم برای او صادر شده است ولی در موقع ثبت نام در پایه دهم سناد می گوید هدایت تحصیلی نداردچه کار کنیم با تشکر

    • محمدی نژاد
      یکی دو روز صبر کنید اگر درست نشد در همان صفحه ثبت نامش گزینه درخواست صدور هدایت تحصیلی(یا بازنگری) هست این گزینه رو زده و  به  کارشناس سناد اداره اطلاع دهید و کپی فرم هدایت تحصیلی رو براش بفرستید تا به صورت دستی تایید کنه
  3. محمد

    با ارز سلام وخسته نباشید ببخشید من دانش اموز پایه دهم هستم و تنها کسی در مدرسه هستم که چنین مشکلی داره و تا کنون من قادر به ثبت نام در سیستم نشده ام چون سیستم ارور هدایت تحصیلی میده لطفا راهنمایی کنید