جمعه ۰۹ خرداد ۹۹ ۲۲:۳۹
نويسنده : محمدی نژاد

خبر ممنوعیت برگزاری آزمون غیرحضوری دروغ است

اخبار آموزش و پرورش

اخیرا خبری مبنی بر ممنوعیت برگزاری آزمون در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است که بدین وسیله اعلام می شود: این خبر کاملا کذب بوده و عوامل تولید و انتشار آن شناسایی شده اند.

اطلاعیه مهم آموزش و پرورش مازندران درباره برگزاری آزمون های خرداد ماه

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، اخیرا خبری مبنی بر ممنوعیت برگزاری آزمون در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است که بدین وسیله اعلام می شود: این خبر کاملا کذب بوده و عوامل تولید و انتشار آن شناسایی شده اند. 

 در این خبر جعلی آمده است: تدوین هر نوع برنامه امتحانی (ارزشیابی غیر حضوری) ویژه خرداد ماه و ارائه آن به دانش آموزان پایه هفتم و هشتم (دوره اول متوسطه) و دهم و یازدهم (دوره دوم متوسطه نظری) ممنوع بوده و مدیران محترم  می بایست با هماهنگی دبیران خود نسبت به اعمال یک نمره واحد به عنوان نمره ارزشیابی مستمر و پایانی از  تمام یا برخی فعالیت های مندرج در بند ۱۶ بخشنامه فوق الذکر (طبق نظر دبیر محترم) برای دانش آموزان ذینفع اقدام نمایند. 

 لذا بدین وسیله اعلام می شود خبر فوق الذکر از اساس کذب بوده و اطلاعیه_صحیح به شرح زیر است: 

براساس بند ج شماره ۱۶ بخشنامه بازگشایی مدارس به شماره ۱۳۹/۱۴۰ مورخ ۹۹/۰۲/۲۳ وزارت آموزش و پرورش ارزشیابی پایانی خرداد ماه ۹۹ دانش آموزان پایه‌های هفتم، هشتم، دهم و یازدهم طبق تصمیم شورای مدرسه ترجیحا بعد از تاریخ ششم خرداد ماه به عنوان تکمیل فرآیند آموزش به صورت غیر حضوری انجام  می‌شود.

ارزشیابی این دانش آموزان بر اساس مستندات و شواهد جمع آوری شده از مشارکت دانش آموز در فعالیت‌های آموزشی تربیتی داخل و خارج از کلاس درس و مدرسه، ارزشیابی حین آموزش‌های مجازی، ابتکارات و خلاقیت‌ها در موقعیت‌های یادگیری،  پژوهش‌های دانش آموزی مرتبط با دروس، خلاصه نویسی، نتایج ارزشیابی‌های مستمر و تراکمی نوبت اول و مستمر نوبت دوم و سایر شیوه‌های ارزشیابی صورت می‌گیرد و نمره دانش آموز تعیین و به مدیر مدرسه ارائه می‌شود، این نمره در ستون ارزشیابی تکوینی و پایانی نوبت دوم (خرداد) ثبت و اعلام نتیجه می‌شود.  

 از تمامی عزیزان درخواست می شود اخبار صحیح را تنها از طریق سایت رسمی اطلاع رسانی آموزش و پرورش مازندران به نشانی mazand.medu.ir و کانال رسمی اطلاع رسانی آموزش و پرورش مازندران به نشانی زیر دریافت کنند. 

منبع خبر:آ پ مازندران





جست و جوی مطالب مربوط به اخبار آموزش و پرورش, امتحانات,
تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۲)

  1. موسوی ـ شهر زنجان
    موسوی ـ شهر زنجان ۱۲ خرداد ۹۹ ، ۱۰:۴۶

    با سلام و ادب و احترام 

    سناد  باز هم مشکل دارد و کارنامه ها را به صورت کلی و تکی چاپ نمی کند. 

    مورد دیگر سناد این است که پیام خطا می دهد و احتمالا" مشکل سخت افزاری دارد . تقاضا داریم که همکاران مسئول مساعدت لازم را در این ایام امتحانات داشته باشند .  تشکر از شما که پیگیر این مسائل هستید . موفق باشید .

  2. معلم

    سلام. تعدادی از همکاران ابتدایی در نظر دارند(در شاد) از همه دروس امتحان بگیرند آیا این کار با توجه به اطلاعیه های آموزش وپرورش صحیح است ؟

    بعضیا هم میگن نمرات و فعالیت های مهر تا اسفند دانش آموزان و نیز فعالیت و انجام تکالیف در شاد در نظر گرفته بشه. کدوم یکی از این نظرات برای نمره دادن به دانش آموزان دبستانی(طبق اطلاعیه آموزش وپرورش) درسته؟

    • محمدی نژاد
      امتحان غیرحضوری در شاد یا با هر روشی صحیح می باشد
      نمره بستگی به نظر معلم داره این موارد رو هم که فرمودید به عنوان پیشنهاد ارائه شده و نظر معلم مهمه