دوشنبه ۰۶ مرداد ۹۹ ۱۵:۰۰
نويسنده : محمدی نژاد

تعیین دبیر یا آموزگار برای کلاس در سناد

سناد ویژه مدیران

(ابتدایی) برای تعیین آموزگار باید ابتدا از قسمت تعریف کاربران مدرسه اقدام به تعریف آموزگاران مدرسه کرده و سپس به قسمت مدیریت کلاس مراجعه کنید

(متوسطه ) اما در تعیین دبیر نیازی به تعریف کاربر مدرسه نیست و کافیست مطابق تصویر زیر به قسمت مدیریت کلاس های مراجعه کرده و با ثبت کدملی و شماره تلفن دبیر مراحل را تکمیل نمایید

دقت کنید که در هر دو روش شماره تلفنی که برای معلم وارد می کنید باید همان تلفنی باشد که از طریق آن وارد برنامه شاد شده است


مدیران محترم با توجه به شکل زیر نسبت به ثبت کد ملی آموزگاران برای هر کلاس در سناد اقدام نموده و می توانید بعد از ثبت کد ملی لیست کلاسی را نیز جهت استفاده همکاران چاپ نمایید

توجه کنید که در صورتی که بعد از کلیک کردن روی اسم کلاس(شماره 3در شکل زیر) اگر گزینه تعیین دبیر مشاهده نشد از سناد خارج شده و مراحل را دوباره از اول طی کنید

در صورتی که در سامانه سناد هنگام ثبت کد ملی معلم با خطا مواجه می شوید برای رفع این خطاها اینجا را کلیک کنید




مطالب مرتبط:

1)آموزش ثبت نمرات در سناد





تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۵۳)

  1. ابراهیم صادقی
    ابراهیم صادقی ۲۰ مهر ۹۹ ، ۲۰:۵۸

    نبود اینتر وعدم آنتن دهی کافی درمدارس ونداشتن گوشی برای دانش آموزان 

  2. مستانه-اصفهان
    مستانه-اصفهان ۳۱ شهریور ۹۹ ، ۱۱:۵۸

    سلام مجدد

    جناب محمدی دانش آموزی هست که در سناد تاریخ توالدش اشتباه ثبت شده بود از قسمت امور دفتری مدیریت اطلاعات شناسنامه وارد شدم اصلاح اطلاعات رو زدم ولی تغییرات اعمل نمیشه روی ذره بین جلوی اسم دانش آموز هم که می زنم صفحه باز نمیشه.

    • محمدی نژاد
      اول باید رد تایید ثبت احوال رو میزدید بعد!!!!!
       در ضمن تغییرات بعد از تایید ثبت احوال اعمال میشه
  3. مستانه قوام (اصفهان)
    مستانه قوام (اصفهان) ۳۱ شهریور ۹۹ ، ۱۰:۳۸

    سلام جناب محمدی

    سوال من در مورد ثبت قرارداد شهریه ست

    1-اسامی دانش آموزانی که از مدرسه رفتن در لیست دانش آموزان سامانه مشارکت ها هست آیا باید با گزینه ی حذف از لیست حذف بشن؟

     

    2-برای ثبت قرارداد شهریه روبروی هر نام چند مستطیل رنگی هست شامل :ثبت قرارداد و شهریه ی مصوب و.....کدوم از این ها باید تکمیل بشه تا من موفق به چاپ قرار داد بشم؟

    از پاسخگویی شما سپاس گزارم.

    • محمدی نژاد
      به نظرم باید حذف بشه2- نمیدونم باید سایتو بدید بررسی کنم
  4. رضا

    من  مدیر آموزگارم و در کلاس بندی برای سه پایه ای که دارم و تمام درس ها نام خودم رو واسه آموزگاری زدم ولی درس تربیت بدنی اسم من نمیاد که انتخاب کنم لطفا راهنمایی کنید

    • محمدی نژاد
      احتمالا پست شما رو مدیر مستقل ثبت کردن به کارشناس سناد اداره اطلاع دهید تا به مدیر آموزگاری تغییر بدن
  5. مستانه-اصفهان
    مستانه-اصفهان ۱۶ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۰:۰۲

    سپاس گزارم

  6. مستانه-اصفهان
    مستانه-اصفهان ۱۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۹:۲۶

    سلام ، وقت شما بخیر

    برنامه ی شهاب رو می خوام انجام بدم همکاران را تعریف کردم ولی وقتی خودشون می خوان انجام بدن وارد آزمون های مشاوره ای میشن صدور مجوز ارزیابی میاد دگر ارزیابی وجود نداره و اصلا جلوی اسم دانش آموزان کتابچه ای وجود نداره که بشه امتیاز هارو ثبت کرد.

    • محمدی نژاد
      باید با کاربری مدیر وارد همگام شده از قسمت داشبورد اصلی>> آزمون‌های مشاوره‌ای>> صدور مجوز ارزیابی >> مدیریت 
      جلوی اسم هر آموزگار ستون مدیریت شکل+ رو انتخاب کرده و دانش آموزان رو اضافه کنید
  7. مستانه-اصفهان
    مستانه-اصفهان ۰۷ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۹:۴۸

    پس اگر دانش آموزی قصد داشته باشه سوم را جهشی بخونه باید بگم منتظ باشه فعلا؟

    • محمدی نژاد
      فعلا که بخشنامه ش به دستم نرسیده اما زمان بندی هر ساله ش رو عرض کردم که در خرداد ثبت نامش شروع میشه . ولی چون روال کارش استانی می باشد بهتره با اداره تون هماهنگ باشید
  8. مستانه-اصفهان
    مستانه-اصفهان ۰۶ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۱:۵۳

    سلام و خسته نباشید ، آیا برای جهش تحصیلی فرصت هست؟

    • محمدی نژاد
      هر سال ثبت نام جهش تحصیلی از خرداد شروع میشه و روند آزمون هوش و.... تا مرداد نتایج اعلام میشه و شهریور نیز آزمون دروس پایه مورد نظر گرفته میشه.. اما امسال رو هنوز معلوم نیست
  9. مستانه-اصفهان
    مستانه-اصفهان ۱۲ بهمن ۹۸ ، ۰۹:۱۴

    سلام و صبح بخیر

    جناب محمدی ما هر کاری می کنیم برای ثبت نام دانش آموزان مسابقه ی کتابخوانی اطلاعات بازیابی نمیشه و نمی تونیم ثبت نام را انجام بدیم،امکانش هست من رمز رو بفرستم شما ی چک بکنید ببینید مشکل از کجاست؟بی نهایت ممنون از همکاری شما

  10. مستانه-اصفهان
    مستانه-اصفهان ۱۲ بهمن ۹۸ ، ۰۸:۰۵

    ممنون از لطف شما

  11. مستانه قوام (اصفهان)
    مستانه قوام (اصفهان) ۰۷ بهمن ۹۸ ، ۱۳:۱۴

    سلام و خسته نباشید

    جناب محمدی لطف می فرمایید نحوه ی ثبت ارزشیابی در سامانه سناد رو زحمت بکشید اگر فایل آموزشی داره ارسال بفرمایید.ممنون

  12. مستانه قوام (اصفهان)
    مستانه قوام (اصفهان) ۲۹ دی ۹۸ ، ۰۸:۴۵

    سلام روز بخیر

    آقای محمدی من طبق راهنمایی شما مراحل رو انجام دادم اما در لیست مربوط به جشنواره ها که هنگام ثبت نام بایستی نمابیش داده بشه، چیزی موجود نیست و پیغام خطا در بازیابی اطلاعات رو میده. من میخواستم عکس صفحه رو که پرینت اسکرین گرفتم براتون ارسال کنم اما اینجا گزینه ای برای پیوست کردن فایل موجود نبود. ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • محمدی نژاد
      این خطا که گفتید مربوطه به مشکل خود سرور هست به نظر بعدا امتحان کنید درست میشه
  13. مستانه قوام (اصفهان)
    مستانه قوام (اصفهان) ۲۹ دی ۹۸ ، ۰۸:۰۶

    بی نهایت ممنون

  14. مستانه قوام (اصفهان)
    مستانه قوام (اصفهان) ۲۸ دی ۹۸ ، ۱۱:۲۴

    سلام جدد.ببخشید من اینقدر سوال دارم

    مراحل ثبت نام دانش آموزان در مسابقات فرهنگی رو من دقیق نمی دونم،میشه من رو راهنمایی کنید؟

  15. مستانه قوام (اصفهان)
    مستانه قوام (اصفهان) ۲۸ دی ۹۸ ، ۱۱:۰۳

    ممنونم از لطف شما

  16. مستانه قوام (اصفهان)
    مستانه قوام (اصفهان) ۲۸ دی ۹۸ ، ۰۹:۲۱

    سلام و عرض ادب

    رمز و کد ملی را فرستادم خدمتتون.روز پنجشنبه فرستادم

    • محمدی نژاد
      پیام ها زیاده ندیده بودم الان درست کردم میتونید اقدام کنید
  17. مستانه قوام (اصفهان)
    مستانه قوام (اصفهان) ۲۵ دی ۹۸ ، ۰۷:۴۰

    سلام و صبح بخیر

    دوست گرامی تمام مسیر رو دقیق انجام دادم وقتی کد ملی مدیر را می زنم و به عنوان کمیته اجرایی اتنخاب می کنم پیام میده کابری با چنین مشخصاتی در سیستم موجود می باشد.

    و دوباره مراحل بعدی همان پیغام قبلی رو میده.من برای مربی پرورشی هم که تست کردم همین مشکل وجود داشت متاسفانه،ایشون رو هم اول در قسمت کاربر جدید تعریف کردم ولی نشد.

  18. مستانه قوام (اصفهان)
    مستانه قوام (اصفهان) ۲۵ دی ۹۸ ، ۰۷:۳۰

    سپاس فراوان

  19. مستانه قوام (اصفهان)
    مستانه قوام (اصفهان) ۲۴ دی ۹۸ ، ۱۰:۱۶

    سلام و خسته نباسید

    ببخشید مجدد مزاحمتون می شم،در مورد ثبت دانش آموزان در سامانه همگام برای مسابقات فرهنگی وقتی مدیر را ثبت می کنم به عنوان کمیته ی اجرایی ذخیره را می زنم پیام میاد برای این شخص حساب کاربری مناسبی جهت استفاده بعنوان کمیته وجود ندارد.

    لطف می کنید راهنمایی بفرمایید ؟

    • محمدی نژاد
      از طریق کاربری مدیر از قسمت مدیریت کابران.. کاربر جدید.... کلی ملی مدیر را با پست "کمیته اجرایی مدرسه" ثبت کنید و سپس مراحلی که فرمودید رو ادامه دهید
  20. مرتضی

    باسلام چرا رمز سنادبرای معلمین پیامک نمی شود؟

  21. محمد

    سلام من  مدیر آموزگار مد سه ای هستم برای ثبت ارزشیابی، نقش خودم را زدم مدیر، برای همین نمیتونم ثبت کنم، چه جوری باید نقش خودم بعنوان مدیر آموزگار عوض کنم

    • محمدی نژاد
      باید به کارشناس سناد اداره تون اطلاع بدید تا تغییرش بدند
  22. مستانه-اصفهان
    مستانه-اصفهان ۲۰ آبان ۹۸ ، ۱۳:۱۶

    ممنون

    سامانه ی همگام منظورتونه؟رمزش رو دارم

    • محمدی نژاد
      نه آدرسی که گذاشتم برید کامل توضیح هست سامانه اردو
  23. معاون اجرایی
    معاون اجرایی ۲۰ آبان ۹۸ ، ۱۲:۴۹

    سلام در جواب سوالم فرمودید مشخصات بفرستم به ایمیل یا شماره ای باید بفرستم؟

    • محمدی نژاد
      مشخصات رو همین جا بفرستید قابل رویت برا همه نمیشه
  24. اکبر کمالی
    اکبر کمالی ۲۰ آبان ۹۸ ، ۱۰:۱۲

     سلام ببخشید سایت  متوشطه اول دوهفته بسته چرا ؟ چرا اطلاع رسانی نمی کنند 

    هنوز معلمان را برای لیست نمره معرفی نشده اند اگر آدرس سایت عوض شده لطفا راهنمایی بفرما یند  

  25. مستانه-اصفهان
    مستانه-اصفهان ۲۰ آبان ۹۸ ، ۰۹:۲۵

    سلام و صبح بخیر

    ببخشید درباره ی اردو و مراحل ثبتش کجا می تونم پیگیر بشم؟مثل پارسال ذاخل همگام باید بریم یا دستور العمل خاصی داره؟

  26. مستانه-اصفهان
    مستانه-اصفهان ۱۸ آبان ۹۸ ، ۰۷:۳۸

    سلام و صبح بخیر

    منتظر آیین نامه ها هستم،لطف می کنید بفرستید..سپاس فراوان

  27. فاطمه

    سلام ببخشید کی سوالای هدایت تحصیلی میاد

    امروز به ما رمز عبور دادن اما سایت سوال نداره

  28. عسکرعبدالهی
    عسکرعبدالهی ۱۴ آبان ۹۸ ، ۱۴:۵۵

    مشکل سامانه دانش آموزی کی حل میشود.باتشکر مدیرمدرسه

    • محمدی نژاد
      مشکلتون رو دقیقتر و با مقطع مورد نظر بفرمایید

      اسم شهر؟
  29. حیدری نیا-الشتر
    حیدری نیا-الشتر ۱۴ آبان ۹۸ ، ۱۴:۰۷

    با سلام .مشکل سناد کی حل میشه

  30. مستانه-اصفهان
    مستانه-اصفهان ۱۳ آبان ۹۸ ، ۱۳:۰۱

    سلام و عرض ادب

    چندتا سوال دارم ،ببخشید زیاد هستن

    1-من آیین نامه ی اجرایی ،آموزشی و مالی را میخوام ، فایل خاصی داره؟چجوری می تونم داخل آرشیو مدرسه داشته باشم؟

    2-برنامه ی سالانه ی مدرسه ، تقویم اجرایی همون برنامه ی تدبیر هستند؟گنگ شده برام این مسئله

    3-داخل طرح تدبیر فصل یک باید اطلاعات سال گذشته وارد بشه؟

    • محمدی نژاد
      سلام.
      آیین نامه ها رو براتون تا فردا میزارم تا دانلود و چاپ کنید(اینجا را کلیک کنید)
      2- اینا همشون یکی هستند ولی برای مدیرآموزگارها میشه برنامه سالانه ولی برای مدارس مستقل میشه تدبیر
      3- فرم 6 در ابتدا مربوط به ارزیابی از برنامه سال قبل هست و یدونه ارزیابی هم در آخر داره مربوط به انتهای سال جدید
  31. مستانه قوام (اصفهان)
    مستانه قوام (اصفهان) ۲۹ شهریور ۹۸ ، ۱۰:۵۹

    عرض سلام و احترام

    روز آدینه ی شما بخیر و خوشی

    در لیست دانش آموزان دریافت کننده ی کتاب قسمت وضعیت توزیع (اقدام نشده)به چه معناست؟

    و همینطور کسانی روبروی اسمشون نوشته ارسال به مدرسع،منظور مدرسه ی قبلی هست؟

    • محمدی نژاد
      سلام .یعنی هنوز توزیع نشده
      اگر برای شما نیومده احتمالا آره رفته به قبلی از کارشناس توزیع کتب اداره بپرس کد ملی بدی بهتون میگه کتاب کجا رفته
  32. مستانه قوام (اصفهان)
    مستانه قوام (اصفهان) ۲۶ شهریور ۹۸ ، ۱۳:۱۲

    سلام مجدد

    همچنان مشکل پابرجاست،تا کی ادامه داره به نظرتون؟

  33. مستانه قوام (اصفهان)
    مستانه قوام (اصفهان) ۲۶ شهریور ۹۸ ، ۱۰:۱۱

    سلام و عرض ادب

    دوست بزرگوار تا10دقیقه پیش داخل سناد بودم و ثبت نام می کردم،الان هر کاری می کنم وارد نمیشه و رمز رو نمی پذیره!!!!

    مشکل از کجا می تونه باشه؟

    • محمدی نژاد
      سلام مشکل از خود سناده
       مرورگر رو ببنید چند دقیقه دیگه امتحان کنید
  34. زهرا

    من مدیر آموزگارم برای همه همکارا کلاس تعیین کردم کلاس خودم نام واسامی اش نمیآید.

    • محمدی نژاد
      از قسمت مدیریت کابران نگاه کنید باید پست مدیر آموزگار باشه اگر نیست به کارشناس سناد اداره اطلاع دهید
  35. مستانه قوام (اصفهان)
    مستانه قوام (اصفهان) ۱۷ شهریور ۹۸ ، ۰۹:۳۱

    سلام دوست بزرگوار

    حل شد.بی نهایت ممنونم از شما

  36. مستانه قوام (اصفهان)
    مستانه قوام (اصفهان) ۱۳ شهریور ۹۸ ، ۰۹:۲۸

    مجدد سلام

    سوال دیگه اینکه در قسمت حواله ی کتاب برای ما هیچ حواله ای نیامده برای تحویل گرفتن کتاب....لیست دانش آموزان را چک کردم وضعیت رو ببینم جلوی اسامی نوشته بود منتظر ارسال به منطقه یا مشابه این.....نمی دونم چطر میشه حواله رو دریافت کرد

    • محمدی نژاد
      سلام اگر پول واریز شده مشکلی نخواهد بود از مسئول کتب اداره بپرسید تا ببینه تعداد تو سامانه ایشون با شما یکیه
  37. مستانه قوام (اصفهان)
    مستانه قوام (اصفهان) ۱۳ شهریور ۹۸ ، ۰۹:۲۵

    سلام و عرض ادب

    دانش آموزی داریم که از مدرسه رفته وقتی می خوام آزاد سازی کنم پیغام میده یکبار انتقال صورت گرفته و امکان آزاد سازی وجود نداره....باید چکار کنم؟لطف می فرمایید راهنمایی کنید.

  38. زهرا

    سلام خسته نباشید

    من اموزگار تربیت بدنی رو تعریف کردم و در قسمت مدیریت کلاس ورزشو رو متصل کردم ب ایشون

     ولی قسمت ثبت ارزشیابی ک کد ملی رو وارد میکنم میزنه کاربری با این مشخصات وجود ندارد

    چرا؟

  39. مینا مراغه
    مینا مراغه ۲۶ مرداد ۹۸ ، ۱۲:۱۸

    سلام ببخشید من مدیر آموزگارم برای درس تربیت بدنی نمیتونم آموزگار تعریف کنم

    همینطور میخواستم ببینم چطوری نمرات ثبت شده رو تایید نهایی کنم

    خیلی ممنون

    • محمدی نژاد
      به کارشناس سناد اداره تماس بگیرید تا پستتون رو تو سناد به مدیر آموزگار تبدیل کنه
      در همان صفحه ارزشیابی گزینه تایید هست فقط بعد از  پایه، درس رو مشخص نکنید و جست و جو رو بزنید
  40. مستانه قوام (اصفهان)
    مستانه قوام (اصفهان) ۲۶ مرداد ۹۸ ، ۰۹:۳۲

    سلام،صبح شما بخیر

    ما دانش آموزی داریم که پیش دبستانی سریال شناسنامه ش اشتباه بود من اصلاحش کردم و دوباره استعلام گرفتم الان چند روزه منتظر نتیجه ی استعلام هستم ولی همچنان منتظر نتیجه ست.چند روز باید منتظر باشم؟اصلا این روند طبیعیه؟

    • محمدی نژاد
      سلام زمان مشخص نمیشه بله طبیعیه جای نگرانی نیست
  41. میرزایی خرم اباد
    میرزایی خرم اباد ۱۹ مرداد ۹۸ ، ۱۱:۳۳

    سلام من معلم دوره ابتدایی هستم برای من فقط گزینه ارزشیابی توصیفی و سال تحصیلی فعال هست و گزینهای کلاس و درس و پایه غیر فعال هستش باید چکار کنم

    • محمدی نژاد
      سلام.به مدیر مدرسه بگید براتون از قسمت مدیریت کلاس دروس روانتخاب کنه
  42. موسوی

    سلام روزتون به خیر یکی از معلم های من کدش رو گم کرده چطور میتونم رمز مجدد براش بگیرم؟

  43. مستانه قوام (اصفهان)
    مستانه قوام (اصفهان) ۱۴ مرداد ۹۸ ، ۰۸:۴۸

    خوشحالم که مجدد می تونم با شما در ارتباط باشم،ممنون به خاطر حضورتون

  44. مستانه قوام (اصفهان)
    مستانه قوام (اصفهان) ۱۴ مرداد ۹۸ ، ۰۸:۱۱

    سلام،صبح شما بخیر

    چند وقت نمی شد و یا من نمی تونستم با شما در ارتباط باشم،قسمتی که باید چت کرد باز نبود.

    • محمدی نژاد
      سلام صبح شما هم بخیر
      بله حق با شماست چند روز نبودم
  45. مستانه قوام (اصفهان)
    مستانه قوام (اصفهان) ۲۹ تیر ۹۸ ، ۱۳:۰۲
    بی نهایت ز لطف شما ممنونم.
  46. مستانه قوام (اصفهان)
    مستانه قوام (اصفهان) ۲۹ تیر ۹۸ ، ۱۲:۳۵
    اسم دانش آموزان
    محمد ایلیا مرادی سوم
    آروین بزرگ علی آبادی دوم
  47. مستانه قوام (اصفهان)
    مستانه قوام (اصفهان) ۲۹ تیر ۹۸ ، ۱۲:۲۱
    در لیست دانش آموزان بدون پایه را که می زنم اسمی نمایش داده نمیشه.
  48. مستانه قوام (اصفهان)
    مستانه قوام (اصفهان) ۲۹ تیر ۹۸ ، ۱۱:۲۶
    عرض سلام و احترام
    دو دانش آموز جدیدالورود داشتیم من در سناد ثبت نامشان کردم ولی در لیست دانش آموزان نشان داده نمی شوند و در لیست دانش آموزان جهشی هستند در صورتی که اصلا یکی از آن ها هوشبهر مرزی هست و ربطی به جهش نداره و یکی دیگر هم عادی پایه ها رو گذرونده...مشکل از کجاست؟با تشکر
    • محمدی نژاد
      مشکلی نداره با جهش کاری نداشته باشید
       در  لیست دانش آموزان قسمت پایه را= بدون پایه انتخاب کرده و سپس از عملیات ارتقا به پایه بالاتر رو بزنید
  49. مستانه قوام (اصفهان)
    مستانه قوام (اصفهان) ۲۶ تیر ۹۸ ، ۰۹:۱۵
    بسیار کاربردی بود،تشکر فراوان از لطف شما
  50. مستانه قوام (اصفهان)
    مستانه قوام (اصفهان) ۲۶ تیر ۹۸ ، ۰۸:۱۷
    سلام ،صبح شما بخیر
    دوست بزرگوار راهنمای کامل کار با برنامه ی دانا را کجا می تونم پیدا کنم؟
  51. مستانه قوام (اصفهان)
    مستانه قوام (اصفهان) ۱۸ تیر ۹۸ ، ۰۸:۲۳
    سپاس فراوان
  52. مستانه قوام (اصفهان)
    مستانه قوام (اصفهان) ۱۸ تیر ۹۸ ، ۰۸:۱۰
    سلام،صبح شما بخیر
    من هنوز متوجه روند ثبت ارزشیابی ها در سامانه سناد نشدم،یکبار پرسیدم از شما آدرس سایت دادید فراموش کردم، لطف می فرمایید مجدد آدرس رو زحمت بکشید.
    • محمدی نژاد
      سلام ممنون.آدرسش همون سایت سناد هست فقط باید مدیر مدرسه ابتدا معلم ها رو به عنوان کاربر تعریف بکنه بعد هر معلم میتونه ارزشیابی هارو تکمیل کنه
      آموزش ثبت نمرات در سناد
  53. مستانه قوام (اصفهان)
    مستانه قوام (اصفهان) ۰۴ تیر ۹۸ ، ۰۹:۴۰
    سلام و عرض ادب
    من برای همکاران کد دریافت کردم،ولی در قسمت مدیریت کلاس که وارد میشم لیست درس ها نمایش داده نمیشه که بتونم آموزگار را به درس متصل کنم،لطف می فرمایید
    راهنمایی کنید.
    • محمدی نژاد
      روی اسم کلاس ها کلیک کنید باز میشه اگر مشکلتون حل نشد مشخصات بفرستید تا تنظیم کنم