سه شنبه ۲۳ آذر ۹۵ ۱۶:۴۴
نويسنده : محمدی نژاد

ثبت نام المپیاد علمی در همگام

اطلاعیه ها همگام

قابل توجه مدیران متوسطه

با توجه به اینکه ثبت نام المپیاد علمی از 95/09/25 از طریق سامانه همگام آغاز خواهد شد لذا ضروریست مدیران مدارس ضمن تعریف کاربر برای دانش آموزان از 95/09/23 به نحو مقتضی برای دانش آموزان اطلاع رسانی فرمایند



آموزش تعریف کاربر و رمز برای دانش آموزان در سامانه همگام





تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۱۱)

  1. دانش آموز
    دانش آموز ۰۷ دی ۹۸ ، ۲۱:۲۳

    سلام به من گفتن باید برای ثبت نام المپیاد علمی برم تو همگام ،کجا باید برم ؟

  2. باران
    سلام میشه بفرمایید نتایج رو چطور میشه فهمید
  3. پ.ظ
    کارت المپیاد کی صادر میشه؟ کی باید بگیریم
  4. M
    سلام من رمز عبور و نام کاربری رو دارم از کجا باید وارد شم؟
  5. sadaf
    تاریخ و ساعت المپیاد کامپیوتر مرحله اول رو می خواستم اگه ممکنه فورا پاسخ بدید 
    ممنون
  6. محمد امین
    محمد امین ۲۷ دی ۹۵ ، ۲۰:۵۱
    من نمیتونم وارد سامانه بشم لطفا کمکم کنید
  7. رضا
    سلام وقت بخیر،سوم تجربی هستم،چجور میتونم برای المپیاد ثبت نام اینترنتی کنم،انفرادی ،مرسی از راهنمایی 
    • محمدی نژاد
      سلام باید از مدیر مدرسه تون رمز سامانه همگام(hamgam.medu.ir)رو بگیری بعد میتونی ثبت نام کنی
  8. ابراهیم
    اومدم تلگرامتون
  9. ابراهیم
    ببخشید قسمت ورود کاربر کجاس ؟من از مدیرم هیچ دسترسی ندارم .بعد فقط یک مسوول ثبت نام داریم که فقط میتواند ثبت نام کند  
  10. ابراهیم
    سلام بنده میخواستم المپیاد ثبت نام کنم قرار بود مدرسه انجام بدهد که بدیلیل حجم بالا متقاضیان بعده ی خودمون شد حالا نام کاربری و رمز ورود میخواد که یا باید از مدیر مدرسه بگیری یا کد ملی در دو قسمت وارد کنی ولی میگه صحیح نمیباشد در صورتکیه کاملا درسه رانمایی لطفا""
    • محمدی نژاد
      ازقسمت ورود کاربر باید وارد بشید
      و اگر نشد دوباره از مدیر رمز بگیر
  11. پ.ظ
    سلام. چرا مینویسه در ورود شما مشکل امنیتی وجود دارد؟