دوشنبه ۲۴ خرداد ۹۵ ۲۰:۵۷
نويسنده : محمدی نژاد

ثبت دوره های معادل در سامانه ltms

ضمن خدمت

پیرو پیگیری های مستمراستان ها از وزارت آموزش و پرورش و در پاسخ به سوالات همکاران ،خوشبختانه عناوین :
1- حوزه ستادی( دانش پارسیان )
2-  حوزه ستادی( سایر دستگاهها و ارگانهای دولتی دارای مجوز از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور )
3-حوزه ستادی ( ستاد اقامه نماز)
4- قم ( مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم)

در بخش "ارگانهای صادر کننده معرفی دوره های معادل سامانه
ltms "ایجاد گردیده است و همکاران می توانند تصویر گواهینامه های مرتبط خود را وارد سامانه نمایند. لذا خواهشمند است افرادی که هنوز ثبت نکرده اند سریعا ثبت کنند و افرادی هم که قبلا به اسم موسسات دیگر ثبت کرده اند ویرایش نمایند

به  حوزه ستادی در ابتدای اسم ها توجه کنید

توجه :

- ستاد اقامه نماز برابر بخشنامه 30432/1/200 مورخ 31/3/88 معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور مجاز به اجرای دوره های آموزشی " آداب و اسرار نماز " به مدت 28 ساعت " تفسیر برگزیده قرآن کریم "به مدت 28 ساعت _"حکومت مهدوی و وظایف منتظران "به مدت20 ساعت می باشد .

- گواهینامه ی دوره مجازی مرکز مهدویت با عنوان  "حکومت مهدوی و وظایف منتظران " به مدت 20 ساعت برابر بخشنامه شماره 32/75018 /180 مورخ 18/4/92 مرکز برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی وزارت مورد تایید می باشد .
توجه کنید دوره عطر انتظار و سایر دوره های مشابه این مراکز مورد تایید نیست



.......................................................

به پیشنهاد یکی از همکاران (به نام؟؟؟؟؟) برای اسکن کردن گواهی نامه ها میتوانید با نصب برنامه cam scanner  از گوشی هوشمند خود استفاده کنید
این برنامه یکی از برنامه های خوب تو زمینه اسکن هست برای کاهش حجم عکس هم کافیه موقع عکس گرفتن تو قسمت تنظیمات(شکل چرخدنده) مگاپیکسل رو پایین تر انتخاب بکنید  و یا تو خود دوربین گوشی هم قسمت تنظیمات میتونید مگاپیکسل دوربین رو کم کنید تا مشکل حجم عکس حل بشه

برای دانلود برنامه 
cam scanner کلیک کنید


اگر مشکل حجم عکس حل نشد می توانید برای کاهش حجم از نرم افزار Photo Resizer استفاده کنید





تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۲۴)

  1. امیر

    سلام.بنده گواهینامه دوره آموزشیمو تو سامانه ثبت کردم، الآن حدود یک ماهه که در حال بررسی هست، سوالم اینه که منطکر از کد معادل چیه؟ چرا بررسی نشده؟ ممنونم از شما🙏🌹

    • محمدی نژاد
      کدمعادل کدی هست که دوره آموزشی شما باهاش در Ltms ثبت میشه. بررسی شدنش هم باید به کارشناس ضمن خدمت اطلاع بدید و اصل مدارک رو برای تایید ببرید. در ضمن هر دوره ای قابل تایید نیست
  2. علی

    با سلام دوره‌های  isdL گذارندم آیا ثبت میشه یا باید برویم اداره ثبت کرد تو سایت نوشته باید ثبت کرد?

    • محمدی نژاد
      بستگی داره این دوره ها رو در کدوم موسسه گذرانده باشید باید اون موسسه مجوز فعالیت تو استان شما رو داشته باشه و علاوه بر اون قبل از ثبت نام در اون موسسه باید از کارشناس ضمن خدمت معرفی نامه گرفته باشید در این صورت میتونید از قسمت ثبت دوره های برون سازمانی ثبتشون کنید
       (البته بعید میدونم تو منطقه شما مواردی که گفتم رو کنترل کنند، ضمن خدمت سالهاست که بیش از حد بی در و پیگر شده)
  3. .......

    سلام وقت بخیر میخواستم بدونم دوره هایی که تو مرآت گذروندم چه مدت طول میکشه که تو ال تی ام اس ثبت شه؟؟

    • محمدی نژاد
      بستگی به موسسه مورد نظر داره حدودا از یک هفته تا یک ماه
  4. احمد
    سلام قبلا ثبت نام کردم نام کاربری و رمز عبور را فراموش کردم لطفا چطور بازیابی کنم

    • محمدی نژاد
      با کارشناس نیروی انسانی اداره تماس بگیرید باید رمزتون رو ریست کنند
  5. علی
    با سلام -چرا ادارات  دوره های سازمان فنی حرفه ای رو قبول نمیکنن .در صورتی که برای هنرآموزان واستادکاران هنرستان ها دوره های سازمان فنی حرفه ای بسار مفید می باشند.
     
    • محمدی نژاد
      سلام
      اینو باید از سازمان برنامه ریزی کل کشور بپرسید نه آموزش و پرورش
  6. اکبر
    ما فرهنگیان ک در دوره آداب و اسرار نماز شرکت کردیم.ضمن خدمت دوره در ltms ثبت نمیشه؟؟؟چرا تاییده نداره؟؟؟؟؟اگ تاییده نداره چرا میذارن 
    • محمدی نژاد
      تایید که میشه باید صبر کنید مجوزش تمدید بشه از اسفند 95 تمدید نشده  البته شایدم دیگه نشه!!
      در ضمن این دوره رو بیرون از آموزش و پرورش طی کردید نه داخل آن که مسئولیتی هم برای تایید ش داشته باشه
  7. علی اکبر اسماعیلی
    علی اکبر اسماعیلی ۱۶ تیر ۹۶ ، ۱۹:۰۸
    سلام
    دوره های انجمن خوشنویسان (متوسط،خوش،عالی وممتاز و...) تحت نظارت وزارت فزهنگ وارشاد اسلامی که سالیان گذشته طبق مجوز 610/24283/21 مورخ 76/11/12به هر کدام 80ساعت تعلق میگرفت.چگونه امکان ثبتش هست.
    اگه عزیزانی اطلاع دارند ویا امکان پیگیری آن را دارند ممنونم
    • محمدی نژاد
      سلام باید عکس گواهی نامه ای که بهتون دادن رو برام ارسال کنید تا بتونم راهنمایی کنم و  برای ثبت اول باید در سایت ltms‌ قسمت دوره های معادل ثبتشون کنید و به ضمن خدمت اداره مراجعه کنید
  8. علی اکبر اسماعیلی
    علی اکبر اسماعیلی ۱۶ تیر ۹۶ ، ۱۸:۴۱
    سلام،
    دوره های آداب واسرار نماز وتفسیر آیات برگزیره وحکومت مهدوی ووظایف منتظران الان اگه ثبت کنیم تایید میشه یا وقتش گذشته.
    ممنون از پاسخگوییتون
    • محمدی نژاد
      سلام
      فعلا مجوز این مراکز در این سه دوره تا آخر سال95 بود ولی به احتمال زیاد تمید میشود تا آخر سال(فعلا تمدید نشده)
      فقط باید مدرکی که بهتون اعطا میشه با آرم " ستاد اقامه نماز" باشه

  9. رضا

    با سلام .این دوره اداب و اسرار نماز که بصورت مجازی برگزار شد و ما گواهینامه اش رو گرفتیم ایا الان مورد قبول اموزش و پرورش است؟


    • محمدی نژاد
      سلام
      بستگی داره که روی گواهی اسم کدوم موسسه باشه
      اگر ستاد اقامه نماز است که قبوله ولی اگر نوشته باشه "موسسه مجازی مهدویت" بستگی به تاریخش داره
  10. توحیدی
    من  حرفی رو که قبلا زدید رو تکرار کردم نگفتم شما بدهکاری!
    همیشه ام در نظرهام قدردان پاسخ هاتون بودم
    از پاسخ شما کمی متعجب و عصبانی شدم چون خودتون گفتید سالها رو اعلام میکنید...من دهن کجی نکردم!
    مراجعه به ضمن خدمت رو هر فرهنگی میدونه....لابد جواب نگرفتم که مزاحم شما شدم
    به هرحال از اینکه این مدت صبورانه پاسخ دادید ممنون
    شاید از اول هم من که از یه منطقه دیگه ام نباید توی وب شما مزاحم میشدم
    • محمدی نژاد
      سلام تاریخ های مورد نظر برای نهضت
      82/03/16   تا 84/05/17

      شرمنده یکم دیر شد
  11. توحیدی
    خودتون در پاسخ به نظر اول آذر گفتید که سالها رو نگاه میکنید فرداش! اطلاع میدید
    وگرنه من اصراری نداشتم
    به هر حال ضمن خدمت رو که خودمم میدونستم
    از راهنمایی مبسوطتون ممنون!!
    • محمدی نژاد
      همیشه آخرش بدهکار منم
      یه جورایی به بدهکار بودن عادت کردم
      نوشتتون به اندازه کافی کج هست لازم نبود موقع نوشتن دهنتون رو هم کج کنید
       ازتون عذرخواهی میکنم
  12. توحیدی
    ممنون که وقت میگذارید و جواب میدید
    اگر کد دوره رو نداشته باشم باید چکار کنم؟
    قرار بود سالهایی که میتونم نهضت رو وارد کنم اطلاع بدید
    ممنون
  13. توحیدی
    در مورد دوره های نهضت من ضمن خدمت هام رو بردم اداره آموزش و پرورش همه رو جمع کرد توی دوتا برگه ی تایید دوره که یکیش از تاریخ18/9/80تا22/9/80و یکی دیگش از تاریخ8/8/79تا22/8/79هست
    و اینکه آیا برای ثبت دوره ها نیازی به کد دوره هست یا اسکن مدرک کفایت میکنه؟

    خیلی ممنونم
    • محمدی نژاد
      برای دوره های درون سازمانی نیاز به کد هست ولی برای برون سازمانی نه

  14. توحیدی
    سلام
    از من ک مال استان اصفهانه....منظورم اینه ک فنی حرفه ای فقط استانهای آذربایجانهای شرقی و غربی رو گذاشته استان اصفهان نیست!باید چکار کنم؟؟
    ممنون
    • محمدی نژاد
      بعله فنی حرفه ای استان شما در لیست نیست شاید بعدا اضافه بشه البته شاید
      کاری از دستتون بر نمیاد
  15. توحیدی
    سلام
    عذر میخوام ک انقدر وقتتون رو میگیرم اگر ممکنه منو راهنمایی کنید ضمن خدمت اداره اطلاعات درستی ب بنده ندادن!
    ببینید فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی و غربی هردو هست و هیچ اسم رشته ای هم ک شما گفتید قید نشده...مدرک من توش نوشته سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور چکار کنم نیست و دوره هام هم همه مربوط به کامپیوتر است
    و اینکه آیا شما اطلاع دارید میتونم دوره های نهضت رو توی دوره های درون سازمانی ک جدیدا میخوان بذارن روی ltms اضافه کنم یا نه؟
    خیلی خیلی ممنون
    • محمدی نژاد
      فنی حرفه ای آذربایجان شرقی فقط تاسیسات و برق قبوله  مدرکتون هم حتما مهر داره ببینید کدوم استان نوشته
      نهضت فقط یه سالهایی رو میتونید درون سازمانی ثبت کنید زمانش یادم رفته فردا بهتون میگم تو همین قسمت
  16. توحیدی
    شما از کجا مطلع شدید ک فقط حراست را شامل میشود؟جایی در مورد این موضوع ننوشته ک بتونم مطالعه کنم و اطلاعات بیشتری بدست بیارم؟
    • محمدی نژاد
      شما دسترسی به این قسمت را ندارید تنها راه کسب اطلاعات مراجعه به مسئول ضمن خدمت اداره تون هست
  17. توحیدی
    ممنون ک وقت میگذارید و جواب میدید
    فنی و حرفه ای و فرمانداری هم مثل نهضت نیستند...مطمئنید ک هست؟؟؟؟
    من خیلی ضمن خدمت از این سازمانها دارم میدونید باید کجا پیگیری کنم تا به نتیجه برسم؟

    • محمدی نژاد
      مثل نهضت نیستند
      بعله فنی حرفه ای هست منتها فقط رشته تاسیسات و برق مورد قبوله
      فرمانداری نیست ولی استانداری هست  با عنوان دفتر آموزش و پژوهش .......
      برای پیگیری باید به مسئول ضمن خدمت ادارتون مراجعه کنید

  18. توحیدی
    بابت نرم افزار از شما و همکار گرامی ک معرفی کردند خیلی ممنونم
    من قبلا تعدادی از دوره ها رو تو سایت زده بودم ک الان خود بخود حذف شدن شما میدونید علت چیه؟
    • محمدی نژاد
      احتمالا به دلیل بروز آوری سامانه حذف شدن اگر زمان زیادی هست که حذف شدن باید دوباره وارد کنید ولی اگر به تازگی این اتفاق افتاده چند روزی منتظر باشید شاید درست شود
  19. توحیدی
    سلام روز بخیر
    آیا میتونم
    سازمان فنی و حرفه ای
    نهضت سواد آموزی
    فرمانداری
    رو جزو حوزه ستادی- سایر ارگانها بزنم؟
    چطور میتونم لیست ادارات مورد تایید این بخش حوزه ستادی رو تهیه کنم؟
    باتشکر
    • محمدی نژاد
      سلام
      نه خب فنی و حرفه ای و فرمانداری(استانداری) که کامل اسمشون هست ولی نهضت فعلا نیست
      و تا این لحظه منظور از حوزه ستادی سایر اگانها........ مربوط به حراست کل کشور است که برخی دوره ها را برگزار کرده ممکن است در آینده برخی دیگر از سازمانها هم به این لیست اضافه شود
  20. غلام داستانی
    غلام داستانی ۱۹ تیر ۹۵ ، ۱۵:۰۷
    سلام از بابت این سایت که بسیار کاربردی و مفید می باشد و همچنین از حوصله و متانت جنابعالی در پاسخگویی به مسایل همکاران ممنون و سپاسگزارم.
  21. ؟؟؟؟؟
    سلام آقای محمدی نژاد . خسته نباشید 
    عذر میخوام در مورد اسکن مدارک ها سوالی داشتم . من با برنامه cam scanner که تو گوشی دارم اسکن کردم ولی حجمش زیاد میشد . ممنون میشم نرم افزار دیگه ای معرفی کنید تا بتونم با حجم کم مدارک رو اسکن کنم .
    سپاس
    • محمدی نژاد
       برنامه  cam scanner رو بررسی کردم  یکی از برنامه های خوب تو زمینه اسکن هست برای کاهش حجم عکس هم کافیه موقع عکس گرفتن تو قسمت تنظیمات(شکل چرخدنده) مگاپیکسل رو پایین تر اتتخاب بکنی  و یا تو خود دوربین گوشی هم قسمت تنظیمات میتوتی مگاپیکسل دوربین رو کم کنی تا مشکل حجم عکس حل بشه
      اگر وقت کردم توضیحاتی هم به صورت مصور در مورد برنامه تو وبلاگ قرار میدم
  22. سوال
    با عرض سلام و خسته نباشید و قبولی طاعات و عبادات شما همکار محترم و زحمت کش

    در مورد دوره های بسیج و کامپیوتر و دوره هایی  که مجوز صدور از کجا می باشد کدام ارگان را باید بزنیم 

    باتشکر
    • محمدی نژاد
      در مورد بسیج ارگانی ندیدم و احتمالا بعدا اضافه خواهد شد البته خودتون نیز بررسی کنید
      د رمورد کامپیوتر هم بستگی دارد گواهی را کجا صادر کرده است در لیست ارگان ها همه ی موسساتی که مجوز دارند ذکر شده است
      تاکید می کنم در مورد دوره های کامپیوتر مکان آموزش مهم نیست بلکه مرکزی که آن را صادر کرده است مهم است
  23. sh
    سلام . خسته نباشید . 
    تشکر بابت اطلاع رسانی 
  24. ابتدایی
    با سلام و خسته نباشید .
    آقای محمدی نژاد در مورد مهدویت کدام دوره ها شامل میشه و اینکه تا چه زمانی مهلت داریم ؟
    فکر کنم سه دوره در مهدویت گذروندیم ( عطر انتظار . آداب و و اسرار نماز و تفسیر آیات برگزیده قرآن )
    با تشکر