سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵ ۰۰:۰۴
نويسنده : محمدی نژاد

تازه‌ترین خبرها از افزایش حقوق فرهنگیان و کارمندان در بودجه ۹۶

اخبار آموزش و پرورش

تازه‌ترین خبرها از افزایش حقوق فرهنگیان و کارمندان در بودجه ۹۶

وکیل ملت: درباره‌ میزان افزایش حقوق فرهنگیان و کارکنان به احتمال فراوان همان ۱۰ درصد تعیین خواهد شد و کمتر از این رقم نخواهد بود.

 براساس قانون برنامه پنجم توسعه میزان افزایش حقوق کارکنان باید متناسب با نرخ تورم تعیین شود، بر این اساس دولت هر ساله با توجه به پیش‌بینی نرخ تورم سال بعد درصد افزایش حقوق کارکنان و هزینه حقوق و دستمزد را بر این مبنا تعیین می‌کند.

با این‌که در حال حاضر نرخ تورم به حدود هفت درصد کاهش یافته و بعید هم نیست که نزول آن ادامه داشته باشد، درصد افزایش حقوق کمتر از ۱۰ درصد تعیین شده نخواهد بود که این رقم دو درصد کمتر از ۱۲ درصد حداقل برای سال جاری است.





تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۳)

  1. فرشاد
    سلام. رتبه عالی تایید نشد. میگن برای هر ارتقا رتبه ای سابقه از ابتدا حساب میشه بدون در نظر گرفتن تعجیل. و در آخر تعجیل اعمال میشه !!!!
    تاریخ رتبه قبلی هم ملاک نیست( 3 سال از رتبه خبره من گذشته است)
    . من که سر در نیاوردم چیه !!!
  2. سینا
    بله می تونید .منم در منطقه ی کنر توسعه یافته هستم وشاملتون میشه .اقدام کنید.
  3. فرشاد
    سلام ، من 19 سال سابقه در مناطق کمتر توسعه یافته دارم و 3 سال از رتبه خبره من گذشته است.
    حالا می تونم با تعجیل برای رتبه عالی درخواست بدم؟ یا باید 24 سال سابقه داشته باشم؟