سه شنبه ۱۱ تیر ۹۸ ۰۳:۱۱
نويسنده : محمدی نژاد

بازنشسته شدن حدود ۴۳ درصد از معلمان و فرهنگیان تا سال ۱۴۰۰

اخبار آموزش و پرورش

فولادوند در خصوص نقل و انتقالات فرهنگیان شهر تهران اظهار نمود؛
بازنشسته شدن حدود ۴۳ درصد از معلمان و فرهنگیان تا سال ۱۴۰۰

فولادوند: خروجی نیروهای ما در سال‌جاری ۹ هزار نفر است و تا سال ۱۴۰۰ حدود ۴۳ درصد فرهنگیان تهران بازنشسته می‌شوند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهر تهران ،عبدالرضا فولادوند، به تشریح جزئیات نقل و انتقال فرهنگیان تهران پرداخت و گفت: خروجی نیروهای ما در سال‌جاری ۹ هزار نفر است و تا سال ۱۴۰۰ حدود ۴۳ درصد فرهنگیان تهران بازنشسته می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ، درباره انتقال نیروهای آموزش و پرورش شهر تهران، اظهار کرد: خروج نیرو از شهر تهران بسیار کم، ولی ورود به آن زیاد است و چند منطقه وجود دارد که به حد اشباع رسیده‌اند.

فولادوند افزود: در مناطق ۲، ۳ و ۶ اشباع نیروهای مرد وجود دارد و همچنین مناطق ۱، ۲، ۳، ۵ و ۶ اشباع نیروهای خانم دارد که به این مناطق انتقال نیرو وجود نخواهد داشت اما سایر مناطق شهر تهران همگی به نیرو احتیاج دارند.
(کیلیک مدرسه)
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران اضافه کرد: فرزندان شهدا، خانواده‌های مدافع حرم و بیماران خاص، دارای شرایط ویژه‌ای برای انتقال هستند و با ساماندهی‌هایی که انجام شده است، امیدواریم بتوانیم با توجه به ورودی نیروها مشکل را حل کنیم.

-بازنشسته شدن حدود ۴۳ درصد از معلمان و فرهنگیان تا سال ۱۴۰۰

 وی در مورد استخدام‌های جدید آموزش و پرورش گفت: سرپرست وزارت آموزش و پرورش دستور داده که تهران به صورت ویژه دیده شود؛ خروجی نیروهای ما امسال ۹ هزار نفر است و تا سال ۱۴۰۰ حدود ۴۳ درصد نیروهای ما بازنشسته می‌شوند که بنا بر همین موضوع قرار شده است تا نیروهای بیشتری به آموزش و پرورش اختصاص یابند و در غیر این صورت با مشکل مواجه خواهیم شد.
(کیلیک مدرسه)
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران درباره اینکه اقدامات صورت گرفته تاکنون همگام با برنامه توسعه ششم نیست، افزود: مباحث مالی کشور بر اجرای برنامه‌ها و پیشرفت اهداف سند توسعه ششم تأثیرگذار بوده است و این مورد یکی از مهم‌ترین دلایل همگام نشدن با برنامه توسعه ششم است.





جست و جوی مطالب مربوط به بازنشستگی,
تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۰)

اولين نفری باشيد كه نظر می دهيد