شنبه ۲۲ تیر ۹۸ ۲۲:۲۱
نويسنده : محمدی نژاد

آغاز آزمون جهش تحصیلی خوزستان از امروز/اعلام نتایج در نیمه اول مردادماه

اخبار آموزش و پرورش سنجش بدو ورود به اول

رییس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان در گفتگوی اختصاصی با روابط عمومی اعلام کرد:

رئیس آموزش پرورش استثنایی خوزستان از آغاز آزمون جهش تحصیلی مدارس ابتدایی استان از امروز ۲۲ تیرماه و اعلام نتایج این آزمون در نیمه اول مردادماه خبر داد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان،  علی ممبینی ظهر امروز شنبه ۲۲ تیرماه ۹۷ در گفتگو با روابط عمومی و ضمن اشاره به شروع به کار آزمون جهش تحصیلی استان خوزستان به صورت متمرکز در شهر اهواز، گفت: برگزاری آزمون از امروز 22 تیرماه آغاز شده است و تا پایان هفته ادامه خواهد داشت. دانش آموزانی که در بازه زمانی تعیین شده در این آزمون ثبت نام کرده بودند می توانند بر اساس نوبت اخذ شده در سامانه نسبت به مراجعه به مرکز سنجش اقدام کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه کلیه تمهیدات لازم برای اجرای مناسب آزمون جهش تحصیلی  مهیا شده است گفت: تا کنون  734 دانش‌آموز ابتدایی برای شرکت در آزمون جهش تحصیلی از پایه اول به سوم، دوم به چهارم، سوم به پنجم و چهارم به ششم ثبت‌نام کرده‌اند.

رئیس آموزش پرورش استثنایی خوزستان گفت: در این مرحله اداره  اموزش و پرورش استثنایی از دانش‌آموز متقاضی، تست هوش به عمل می‌آورد و در صورتی که  دانش‌آموز بتواند امتیاز لازم را کسب کند، مجاز به جهش تحصیلی خواهد بود؛ پس از آن دانش‌آموز می‌تواند در  امتحان پایه‌ مورد نظر خود شهریور ماه شرکت کند‌.

ممبینی در ادامه با برشمرند توصیه هایی به والدین دانش آموزان، خاطرنشان کرد: لازم است دانش‌آموزان شب قبل خواب و استراحت کافی داشته باشند و اگر والدین متوجه ‌شوند که فرزندشان مریض است یا به هر دلیلی آمادگی لازم در نوبت تعیین‌شده برای شرکت در آزمون را ندارد به مجریان اعلام کنند تا نوبت دیگری در روز بعد برای این دانش‌آموز تعیین کنیم.
 
رئیس استثنایی آموزش وپرورش خوزستان  در پایان یادآور شد: نتایج این آزمون پس از انجام کلیه ی ارزیابی های استان تا  نیمه اول مردادماه سال جاری صرفا از طریق سامانه سنجش اعلام خواهد شد که توسط مدیران مدارس مربوطه قابل دریافت است.





جست و جوی مطالب مربوط به اخبار آموزش و پرورش, جهش تحصیلی, خوزستان,
تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۱)

  1. سمندر

    سلام خسته نباشید

    چرا قسمت نتیجه سنجش پیش دبستانی ها نداره