دوشنبه ۲۶ خرداد ۹۹ ۰۳:۱۰
نويسنده : محمدی نژاد

دهم نمونه دولتی

امتحانات ویژه دانش آموزان





جست و جوی مطالب مربوط به دهم, متوسطه دوم, نمونه دولتی, همگام,
تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۱۰)

  1. مهری کارگر امین جان
    مهری کارگر امین جان ۲۲ تیر ۹۹ ، ۲۱:۵۴

    با سلام و خسته نباشید بله آقای محمدی نژاد بعد ارزشیابی گزینه ثبت پایین رو میزنم  بعدش کد ملی مد یرمدرسه رو میدم تا تایید ارزشیابی بشه ارور  ارشیابی تمام مواد درسی رو وارد کنید میده دوباره کد ملی معلمو میدم مبینم ارزشیابی پاک شده در ضمن یکی ازدانش آموزان جزانتقالیها است  

    • محمدی نژاد
      اون دانش آموزی که انتقالی هست با اون کاری نداشته باشید اما سایر دانش آموزان رو بهتره با یک مرورگر دیگر مجدد امتحان کنید اگر درست نشد مشخصات سناد بفرستید تا بررسی کنم
  2. مهری کارگر امین جان
    مهری کارگر امین جان ۲۱ تیر ۹۹ ، ۲۰:۲۳

     با سلام خدمت برادر محترم آقای محمدی نژاد دوروز هرچه سعی میکنم  ارزشیابی  نوبت اول دو دانش آموزپایه پنجم  که قبلا به اطلاع رسانده بودم فاقد ارزشیابی نشون میده  مراحلی که زحمت کشیده بودید اعمال کردم ارزشیابها  خودبه خود پاک میشود چکار کنم  

    • محمدی نژاد
      بعد از ثبت ارزشیابی گزینه ثبت پایین صفحه را انتخاب می کنید؟
  3. یاسین

    سلام من تو آزمون شرکت کردم الان که کارت ورود به جلسمو گرفتم جای اولویت هام عوض شده چیکار کنم ؟   اولویت اولم تجربی بود الان رفته اولویت دوم چطور عوضشون کنم ؟ تورو خدا کمکم کنید

    • محمدی نژاد
      باید حضوری به اداره آموزش وپرورش منطقه تون مراجعه کنید
  4. مهری کارگر امین جان
    مهری کارگر امین جان ۱۸ تیر ۹۹ ، ۲۲:۳۸

    باسلام خدمت آقای محمدی نژاد من معاون اجرایی یکی از مدارس ابتدایی استان اردبیل می باشم  مشکل ثبت نمره در پایه پنجم نوبت اول دارم دوتا از دانشآموزان تو درس هدیه نمرهاشان  ثبت نمی شه تو کارنامه فاقد ارزشیابی ااست در حالی که معلم نمره داده ولی ثبت ارزشیابی نمیشه لطفا راهنمایی کنید 

  5. مبیناخاکزاد
    مبیناخاکزاد ۲۶ خرداد ۹۹ ، ۱۲:۰۹

    سلام من توی آزمون نمونه دولتی ثبت نام کردم ولی می خواستم عکسم رو ویرایش کنم ولی جایی برای ویرایش وجود نداره میشه راهنمایی کنید؟

  6. Elina
    سلام من تا مرحله چهارم ثبت نام پش رفتم ولی لینکی برای پرداخت هزینه نمی بینم.
    • محمدی نژاد

      احتمالا به خاطر اطلاعیه زیر هستهمچنین امکان پرداخت وجه ثبت نام، همزمان با دریافت کارت ورود به جلسه (یک هفته قبل از برگزاری آزمون)، از طریق همین سامانه فعال خواهدشد. تاریخ برگزاری آزمون 1398/3/31 می­باشد.

  7. رضا احمدی
    سلام آقای محمدی نژاد من هردو آزمون رو ثبت نام کردم
    ولی این دوروزه که میخوام پرداخت کنم،صفحه پرداخت نمیاد
    مشکل چیه؟
  8. مجتبی رحمانی
    مجتبی رحمانی ۲۵ فروردين ۹۸ ، ۱۰:۳۱
    سلام در قسمت پرداخت هزینه  علامت + کجاست
    • محمدی نژاد

      احتمالا به خاطر اطلاعیه زیر هستهمچنین امکان پرداخت وجه ثبت نام، همزمان با دریافت کارت ورود به جلسه (یک هفته قبل از برگزاری آزمون)، از طریق همین سامانه فعال خواهدشد. تاریخ برگزاری آزمون 1398/3/31 می­باشد.

  9. محمد جهانگیری
    محمد جهانگیری ۲۲ فروردين ۹۸ ، ۱۲:۵۴
    ممنون.مشکل حل شد
  10. محمد جهانگیری
    محمد جهانگیری ۱۹ فروردين ۹۸ ، ۲۰:۵۶
    سلام آقای محمدی نژاد.من توی سایت رفتم که در هر دو ازمون تیزهوشان و نمونه دولتی ثبت نام کنم ولی فقط می تونم برای نمونه دولتی ثبت نام کنم در صورتی معدل کل پایه هشتم من بیشتر از 19 هست.لطفا راهنمایی ام کنید.
    • محمدی نژاد
      سلام سامانه معدل رو کنترل نمیکنه و هر چی شما اعلام کنید رو در نظر میگیره کنترل معدل بعد از قبولی هست پس ربطی به معدلتون نداره
      دقت کنید ببینید کدام گزینه رو اشتباه وارد کرده اید و یا رمز همگام رو بدید بررسی کنیم