دوشنبه ۲۹ آذر ۹۵ ۲۰:۰۵
نويسنده : محمدی نژاد

همیار شما در دوره به سوی فهم قرآن با نرم افزار همیار آزمون

اطلاعیه ها ضمن خدمت

 

یادآوری میشود که قسمت جست و جوی نرم افزار یک جست و جوی ساده نیست بلکه صفحات یافت شده به صورت مفهومی طبقه بندی شده تا به سوالات مفهومی نیز بتوانید جواب دهید

 

 

دانلود برنامه همیار آزمون بسوی فهم قرآن (2.42 مگابایت)

در صورت خطای نسخه بالا در گوشی شما از این نسخه استفاده کنید(1.6 مگابایت)

 

توجه برای راحتی در نصب از کانال تلگرامی ما نیز میتوانید دانلود کنید (اینجا را کلیک کنید)


مطالب پایین را حتما بخوانید

با نام و یاد خدا
همکار عزیز سپاس که ما را انتخاب کردید


به دلیل اینکه زمان آزمون برای همه شرکت کنندگان همزمان می باشد در نتیجه از یک گوشی فقط برای یک نفر می توانید استفاده کنید

 

 

نحوه استفاده از بخش جست و جوی هوشمند نرم افزار :

در اولین صفحه نرم افزار گزینه "جست و جوی هوشمند سوال" را انتخاب کنید

       

 

 

 

 

در صفحه باز شده کلمه ای از سوال را نوشته و روی علامت زره بین ضربه بزنید

              

مشاهده میکنید که همان لحظه صفحات(فوقش یکی دوتا ) شامل موضوعات نوشته شده به شما نشان داده می شود
اگر تعداد صفحات نشان داده شده زیاد بود جست و جو را با تعداد کلمات بیشتری دوباره تکرار کنید

***توجه : در بین صفجات یافت شده با عنوان "خلاصه کتاب در 16صفحه" کاری نداشته باشید وبقیه صفحات پیدا شده را بررسی کنید تا به جواب برسید

توجه کنید که قسمت نمونه سوالات رایگان می باشد










نحوه ی خرید:
توجه کنید که برای دانلود و نصب نیازی به هیچ نوع هزینه نیست و هرنوع پرداخت از درون برنامه انجام میشه

1-برنامه را (از اینجا) دانلود و نصب کنید
2- گزینه جست و جوی هوشمند را انتخاب کنید
3- شروع خرید محصول را انتخاب کنید



4- قسمت نام و نام خانوادگی خریدار را کامل کنید




5- یکی از بانک ها را انتخاب کنید
6- در این قسمت به درگاه مستقیم بانک متصل می شوید و با خیال راحت و امن میتوانید خرید خود را تکمیل کنید


بعد از پرداخت به صورت اتوماتیک برنامه فعال خواهد شد


در ضمن برنامه طوری طراحی شده که حتی اگر به طور کامل پاک کرده و دوباره نصب کنید نیازی به خرید دوباره نیست و خود برنامه تشخیص می دهد که قبلا شما هزینه را پرداخت کرده اید





تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۷۸)

  1. .
     من مرحله اول 19 و مرحله دوم15 گرفتم. 100 تومن هم جایزه دادن

  2. سوسن شکوری
    سوسن شکوری ۱۱ بهمن ۹۵ ، ۱۵:۵۶
    باعرض سلام ملاک برای جایزه قرعه کشی افرادی بوده که نمره قبولی گرفته اند ویا افرادی که نمره بالای 17 گرفته اند درقرعه کشی شرکت کرده اند
    • محمدی نژاد
      افرادی که 19 یا 20 گرفته اند و در آزمون تشریحی هم شرکت کرده
  3. سوسن شکوری
    سوسن شکوری ۱۱ بهمن ۹۵ ، ۱۵:۵۴
    باعرض سلام ملاک برای جایزه قرعه کشی افرادی بوده که نمره قبولی گرفته اند ویا افرادی که نمره بالای 17 گرفته اند درقرعه کشی شرکت کرده اند
    • محمدی نژاد
      هر کس در دور اول 19 یا 20 گرفته و در تشریحی شرکت کرده
  4. مرضیه برات زاده
    مرضیه برات زاده ۱۰ دی ۹۵ ، ۱۰:۲۰
    سلام برای کسانیکه درازمون ثبت نام نکردن امکان اینکه ثبت کنند وجود دارد
  5. سینا
    سلام .دوره ضمن خدمت ماهنامه تربیت به چه صورتی هست؟ چرا سهمیه شرکت محدوده؟با تشکر
    • محمدی نژاد
      فعلا در این مورد هیچ  مطلبی رو تایید نمیکنم
      اگر خبری باشه اعلام میکنم
  6. مریم
    سلام وخسته نباشید .نمونه سوال ونرم افزار خیلی خوب بودند ممنون . اگه برای طراحی نرم افزارهای بعدی جستجوی عبارت رالحاظ کنید جستجوهامحدودترمیشه وسریعتر به جواب می رسیم ممنون اززحمات شما
  7. سینا
    از زمان شروع دوره هوشمندسازی اطلاعی دارین؟
  8. شاکر

    سلام آیامن می توانم نرم افزارهوشمند (همیارآزمون به سوی فهم قرآن )رابالپ  تاپ خریداری کنم

    • محمدی نژاد
      بعله
      ابتدا یک برنامه مجازی ساز آندروید(مانند nox) نصب کنید بعد میتونید
  9. نیرومند
    ممنون قبول شدم
    برنامه تون عالی بود
  10. mina
    سلام دستتون درد نکنه  نمونه سوالاتتون عالی بود
  11. لاله
    باتشکر از همه عزیزانی که برای سابقه سوره صف تلاش نمودند .ازمون خوب شد ولی خیلی سخت ومرتبط با کتاب نبود
  12. فاطمه
    سلام
    زمان ثبت نام نوشته بود شما ثبت نام کرده اید اطلاعاتم موجود بود من هزینه پرداخت نکردم شک کردم کی به جای من پرداخت کرده روز ازمون خطا داد کد ملی اشتباه است بعدم که دیدم نوشته ثبت نام نشده اید لطفا راهنمایی کنید
    • محمدی نژاد
      خب درسته اطلاعاتتون بوده ولی ثبت نام قطعی(واریز هزینه) نکرده اید
  13. ملیحه ممی پور
    ملیحه ممی پور ۰۳ دی ۹۵ ، ۱۲:۵۰
    سلام
    ممنون از برنامه خوبتون بدون استرس قبول شدم 17
    برنامه دیگه ای هم اگه داشتین بهمون بگین
  14. طیبه
    سلام خسته نباشیدمن دو دی آزمون دادم ولی در پایان گزینه ها سیو نمیشد ومیگه به سوالات پاسخ نداده ایدمیتونم امروز آزمون بدم؟
  15. سحر
    سلام.من امتحان دادم در پایان نوشت نمره قبولی را کسب کرده اید.اما وقتی برای مشاهده مجدد نمره وارد میشم مینویسه شما در فلان ساعت مجاز به آزمون می باشید
  16. نیک بخت
    سلام چرا حقوقها رو نمی ریزن؟

  17. صوفیا
    امروز سایت چرا باز نشد هر وقت می رم سایتش باز نمی شه للفا راهنمایی کنید

  18. ولدی
    خسته نباشید که از آب گل آلود حسابی ماهی گرفتید و با یه نرم افزار ساده کلی پول به جیب مبارک زدید ، همه ارگان ها همین امتحان رو دادند ولی نوبت به فرهنگیان رسید عقلها به کار افتاد یکی با فروختن جزوه و دیگری با فروختن نمونه سوال ، ولی شما رو دست همه بلند شدید و با طراحی یه نرم افزار ساده بار خودتون رو بستید واقعا دست مریزاد
    • محمدی نژاد
      دوست عزیز اولا همه قسمتهای نرم افزار رایگان هست بجز یک قسمت که آن هم اختیاری می باشد(خیلی ها فقط با خواندن خلاصه رایگان برنامه توانستند قبول شوند ..)
      دوما هدف ما این بود که در این اوضاع بی سرو سامان حدالاقل بتوانیم کمکی به همکاران کرده باشیم
      سوما اگر شما خرید کرده اید و ناراضی هستید در تلگرام پیام بدهید تا هزینه شما برگشت شود به احتمال زیاد عرض میکنم که شما نتنها خرید نکرده اید بلکه از قسمت های رایگان برنامه دارید استفاده می کنید  اما نوش جانتان!
      چهارما میزان وقتی که چه در تلگرام و چه در این وبلاگ برای پاسخگویی به همکاران قرار می دهم خیلی بیشتر از این مبالغ است در صورتی که در صورت سوال همکاران و اطلاع رسانی هیچ فرد مسئول اجرا کننده دوره پاسخگو نیست  شما اگر مرد عمل هستید لطف کنید به سوالات همکاران پاسخ دهید تا بقیه مسائل را بررسی کنیم
      و سخن آخر
      شما که لالایی بلدید چرا خوابتون نمی بره ..خب یه لطفی می کردید شما طراحیش میکردید تا این من ظالم نتونم خون فرهنگیان رو بمکم!!
      در ضمن بابت آرامش حس حسادتون عرض کنم که تا این لحظه بیش از 50هزار همکار به صورت رایگان آن استفاده کرده اند
  19. حمید
    سلام
    وقتی نرم افزارو نصب میکنم فقط یک صفحه سفید باز میشه . چیکار کنم؟
  20. خواهر
    سلام درآزمون رد شدم میشه امروز شرکت کنم یعنی دوم
  21. امید
    سلام من 2 دی امتحان دادم بار اول 9 و بار دوم 12 شدم قبولم یا مردود ؟ ممنونم منتظر جواب  هستم استرس دارم  با تشکر
    • محمدی نژاد
      هنوز چیزی اعلام نشده
      به نظرم فردا هم شرکت کنید اگر اجازه داد که شرکت کنید وگرنه منتظر باشید

  22. شهناز
    باسلام من دفعه امتحان دادم شدم 7 چون وقت  داشتم دوباره امتحان دادم زد 14 قبول هستم
  23. شهناز
    با سلام من امروز امتحان دادم شدم 7 چون وقت داشتم دوباره امتحان دادم شدم 14 ایا قبئل شدم یا دوباره باید امتحان بدم
  24. شهناز
    باسلام من دفعه امتحان دادم شدم 7 چون وقت  داشتم دوباره امتحان دادم زد 14 قبول هستم
  25. مهسان
    با سلام؛من امروز دوبار در آزمون شرکت کردم بار اول11وبار دوم13شدم آیا قبولم؟
    • محمدی نژاد
      نمیدونم دقیق ولی تو آزمونهایی که دوتا آزمون بشه داد میانگین حساب میکنن
  26. اسدی
    باسلام
    اونهایی که نمره 12 گرفته اند می تواند 10 دی امتحان دهند.برای نمره بیشتر
  27. احمدی
    ببخشید وارد میشم ولی راجب نمره هیجی ننوشته فقط مینویسع ساعت ازمون فلان میشه راهنمایی کنید

  28. قادر
    باسلام امتحان دادم نمره ام 9 شدبعدمجدد امتحان دادم 14 شد.الان نمره ام نمیدونم چند ثبت شده .ممنونم راهنمایی کنید.
    • محمدی نژاد
      نمیدونم دقیق ولی تو آزمونهایی که دوتا آزمون بشه داد میانگین حساب میکنن
  29. قادر
    باسلام امتحان دادم نمره ام 9 شدبعدمجدد امتحان دادم 14 شد.الان نمره ام نمیدونم چند ثبت شده .ممنونم راهنمایی کنید.
  30. محسن
    سلام ، برنامه همیار آزمون رانصب کردم بعد برای خرید میگه متاسفانه برنامه همیار متوقف شده است ؟
    مشکل از کجاست ؟
    • محمدی نژاد
      برای گوشی شما باید نسخه مخصوص خودش رو دانلود کنید در تلگرام با من در تماس باشید براتون میفرستم
  31. احمدی
    سلام کدوم قسمت نمره رو ببینیم همین وارد میشیم که چیزی ننوشته
  32. محمدبابایی
    محمدبابایی ۰۲ دی ۹۵ ، ۱۵:۳۱
    باسلام. بعد از خریدقسمت جستجوی هوشمند، شکلکهای زیربازگشت به صفحه اصلی، مربوط به چیست؟ موقع ازمون بایداستفاده شود یابرای مطالعه است؟ 
    • محمدی نژاد
      سلام
      تقسیم بندی های مفهومی کتاب است به طوری که هر مفهوم در قسمت خودش به صورت کامل است
      در حالت کلی نیازی به مراجعه به آنها نیست ولی یک نوع امکانات اضافه است
      قسمت جست و جو کافیست
  33. لیلا
    سلام. من تو آزمون امروز15 شدم ولی سایت با اعلام نمره 15 مردود اعلام کرد آیا نیازی به آزمون مجدد در 2 دی روز جمعه هست؟ و اینکه نتیچه را چگونه پیگیری کنم؟
    • محمدی نژاد
      نیازی نیست شما قبولید


      ☑️ تمامی افرادی که امروز در آزمون الکترونیکی "به سوی فهم قران" شرکت کرده اند از ساعت ۱۸ امروز می توانند با مراجعه به سایت www.fahmequran.ir مراجعه و نمره نهایی خود را مشاهده نمایند.


  34. همتی
    نرم افزار رو نصب کردم ولی قسمت خرید محصول رو میزنم پیام خطا میاد . راه حلش چیه ؟
  35. سال
    ببخشیدمن نرم افزارتونوخریدم اولش خوب بودامااینترنتم قطع شدبعدش وصل شدالان دیگه نه نمونه سوالارومیاره نه جستجوی ازمونوالان چی کنم وسوال بعدیم اینکه سوالای امروزوکی میذارید
    • محمدی نژاد
      سلام
      برنامه رو حذف کنید و دوباره نصب کنید اگر حل نشد توی تلگرام پیام بدید تا بررسی کنم
  36. منصوراتشین
    منصوراتشین ۰۲ دی ۹۵ ، ۱۲:۱۳
    سایت برای ازمون برایم باز نشده وپیغام شکیبا باشید میداد تا وقت تمام شده
    • محمدی نژاد
      متاسفانه همه این مشکل رو داشتن
      منتظر باشید در حال پیگیری هستیم
  37. مریم
    سلام. من امتحان دادم 18 شدم. از نمره عکس گرفتم ولی الان که وارد حسابم می شم دوباره میگه ورود به آزمون مگه من امتحان ندادم . دیگه ورود به آزمون دوباره چرا؟ یکی راهنمایی کنه لطفا ممنون.
    • محمدی نژاد
      اگر بالای 12 گرفته اید وارد آزمون دوباره نشید
      پیگیری می کنیم
  38. کبری مولازاده
    کبری مولازاده ۰۲ دی ۹۵ ، ۱۲:۰۷
    لطفا پاسخ سوالات آرمون خودم را می خواستم
  39. آموزگار
    آیا راهی دیگر به غیر از صفحه یشکیبا باشید که جواب نمی دهد برای اطلاع از نتیجه آزمون وجود دارد؟
  40. لیلا
    ببخشید ما در ازمون شرکت کردیم ولی بعد از ازمون نتیجه رو اعلام نکرد ما الان چیکار کنیم
  41. علی زاده
    علی زاده ۰۲ دی ۹۵ ، ۱۱:۳۴
    سلام ۲دی امتحان دادم ۱۱ شدم مجددا امتحان دادم ۱۳ شدم  الان قبولم یا ۱۰ دی باید امتحان بدم در ضمن با گوشیم امتحان رو دادم  مشکلی نیست
  42. یگانه مهر
    یگانه مهر ۰۲ دی ۹۵ ، ۱۱:۲۵
    سایت مشکلش این بوده که نمره قبولی ها رم مردود اعلام کرده تکلیف چیست حالا؟
  43. یگانه مهر
    یگانه مهر ۰۲ دی ۹۵ ، ۱۱:۱۷
    لطفا راهنمایی کنید من ١٦شدم یعنی دوباره دهم باید امتحان بدم؟یاسیستم خودش اشتباهی که زده و درست میکنه
  44. یکانه مهر
    یکانه مهر ۰۲ دی ۹۵ ، ۱۱:۱۵
    یعنی من قبول شدم ١٦شدم؟یا تو ازمون ده دی دوباره باید شرکت کنم؟
  45. کامبیز
    من نمره 17گرفتم در آزمون اصلی ولی نوشته حد نصاب را کسب نکردید.چقد مشکل داره این آزمون
    • محمدی نژاد
      ⚡️⚡️اطلاعیه فوری
      گویا سامانه آزمون سوره صف دارای اشکالاتی بوده و برای نمره های بالای 12 هم نتیجه مردودی اعلام می کند
      نگران نباشید نمره قبولی در همه دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 12 است

  46. یکانه مهر
    یکانه مهر ۰۲ دی ۹۵ ، ۰۹:۵۳
    سلام من امروز ازمون اصلی امتخان دادم و زد ١٦،نمره ی شما ولی قبول نشدید مکه بالای ١٢نمره قبولی نیست؟
    • محمدی نژاد
      ⚡️⚡️اطلاعیه فوری
      گویا سامانه آزمون سوره صف دارای اشکالاتی بوده و برای نمره های بالای 12 هم نتیجه مردودی اعلام می کند
      نگران نباشید نمره قبولی در همه دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 12 است

  47. 12
    برنامه که بازنمیشه برای امتحان

  48. لیلا
    سلام من امروز نتونستم آزمون آزمایشی را بدهم لطفا  هر چه سریعتر نمونه سوال را بگذارید تا فردا اصلا وقت نیست؟

  49. لیلا
    سلام نرم افزار باپسوند apk است اما من  نمی تونم نصب کنم چه کار کنم؟ پسوند    apk مربوط به کدام نرم افزار است؟
  50. بستامی
    سلام باوجود مهارت در استفاده از رایانه تو شرکت در این امتحان موندیم اصلا سایت درست کار نمیکنه فکر نمیکنم موفق به شرکت در آزوون بشیم
    • محمدی نژاد
      اگر مشکلات زیاد باشه برای باز مانده ها تکرار خواهد شد
  51. مینا
    سلام 
    بازم که سایت ازمون خطا میده 
  52. 52482
    ایا ازمون تمام شد؟
  53. سیما
    اگرباکامپیوتر نمیتونیم امتحان بدیم زودتر اعلام کنیدتاازکسی گوشی بگیریم وتاروز امتحان وقت زیادی نداریم
  54. عبدی
    هرکارکر نشد.خدا به دادمون برسه برای روز امتحان
    • محمدی نژاد
      در حال پیگیری موضوع هستیم و  نتیجه را اعلام خواهیم کرد

  55. ممممممممممم
    ممممممممممم ۳۰ آذر ۹۵ ، ۱۴:۴۵
    خیلی مسخره است من نتونستم آزمون آزمایشی بدهم
  56. m
    سلام آیا کسی موفق به آزمون آزمایشی امروز شده است ؟

  57. s
    سلام برای آزمون رفتم داخل سایت پیغام خطا میدهد باید چیکار کرد؟
    • محمدی نژاد
      توی سایت نظر بزارید و از مشکل سایت براشون بنویسید تا سرورهاشو بهبود بدهند
  58. همکار
    چرا سایتش نمیره 
    واقعا مسخره کردن 
    • محمدی نژاد
      توی سایت نظر بزارید و از مشکل سایت براشون بنویسید تا سرورهاشو بهبود بدهند
      نگران نباشید ان شاالله روز آزمون اینطوری نمیشه

  59. ****
    سلام . برا آزمون آزمایشی سایت اینقدر شلوغ هستش که اصلا نمیره 
    • محمدی نژاد
      توی سایت نظر بزارید و از مشکل سایت براشون بنویسید تا سرورهاشو بهبود بدهند
      نگران نباشید ان شاالله روز آزمون اینطوری نمیشه
  60. آشنا
    در پاسخ به اون همکارمون که گفتن استفاده از نرم افزار حرامه : عرض به حضورتون که دای همه ی مشکلات حل اواوپ حلال حرام بیز یازخ معلیم لره قالپ
  61. ح ا
    اینجوری که میشه تقلب و حرامه!
    • محمدی نژاد
      یعنی شما جزوه رو نگاه نمیکنی؟
      این یه کمک هست جهت همکاران که بابت کمبود ضمن خدمت در این چند سال گذشته خیلی از احکام کارگزینیشون صادر نمیشه به نظرت حق این معلم که داده نمیشه ظلم نیست
  62. مهدی
    با سلام..........استاد عزیز شما که می دونی همه میخوایم با کامپیوتر امتحان بدیم پس چرا میخاین با اندروید نرم افزار رو بدید بیرون ......باید سه ساعت با موبایل بگردیم بعدش بیایم توسیستم جواب سوال رو بزنیم........اگه واقعا قصدتون کمک به همکارانه نسخه ویندوز رو راه بندازید.........
  63. احمدی
    سلام. پس لینک دانلود کجاست؟
  64. N
    سلام لطفا سوالات قبلی که همه رایگان دانلود کردن رو دوباره بذارین . اخه همه که نمی تونن نرم افزار رو نصب کنن برا ما لطف کنین بذارین تا لااقل سوال رو رایگان دانلود کنیم
    ممنون
    • محمدی نژاد
      داخل نرم افزار به صورت رایگان هست ولی سعی میکنم پس فردا بزارم
  65. مدیر
    باسلام وخسته نباشید لطفا یه کاری هم برای همکارانی که گوشی اندرذوید ندارن وگوشیشون ساده است درنظر بگیرید ممنون
  66. ابراهیم
    سلام.نرم افزار رو کی و چگونە می تونیم نصب کنیم
  67. سیفی
    سلام برای نرم افزار باید پول بدیم تا بهش دسترسی پیداکنیم؟
    • محمدی نژاد
      دانلود و نصب و نمونه سوالات و بقیه قسمتهاش رایگان هست فقط قسمت جست و جو هزینه جزئی داره (برای 200نفر اول فقط 5هزارتومن،بقیه 10هزار تومن)
      در ضمن در آینده بخشهای بیشتری بهش اضافه میشه که میتونید بدون هزینه بروزرسانیش کنید و از امکانات جدیدش استفاده کنید
  68. n
    لطفا نمونه سوال هم بذارین
    ممنون
  69. مهدی
    سلام منظورتون از جواب سوالها چیه / مگه شما به سوالات آزمون اصلی دسترسی دارید / ساعت  8/5 فردا  منتظریم . نرم افزار را  چگونه  به گوشی نصب کنیم/ با تشکر
    • محمدی نژاد
      نه سوالات دسترسی ندارم ولی با این نرم افزار می تونید صفحه ی دقیق سوال رو پیدا کنید و با کمی دقت در گزینه ها ، به جواب درست برسید
      برای نصب نرم افزار فقط کافیست از همین سایت دانلود کنید تا خودش نصب بشه
  70. حسن
    نمونه سوال دوره سوره صف
  71. لیلا
    با سلام خسته نباشید میشه پاسخ صحیح سوالات آزمایشی را برامون بگذارید ممنون می شم.

  72. نرگس محسنی
    نرگس محسنی ۲۸ آذر ۹۵ ، ۱۲:۴۹
    سلام من امروز امتحان دادم ولی نمره آزمون برای من نیامد. 
  73. صالحی
    سلام لطفا اون نمونه سوالات قبلی رو دوباره میزارید ماهم بتونیم دانلود کنیم؟ممنون میشم ازتون
    • محمدی نژاد
      چشم به صورت رایگان داخل خود نرم افزار قرار داده ایم  به زودی منتشر می شود صبر کنید
  74. سالار
    باسلام آقای محمدی نژاد خسته نباشین پس اونهایی که موبایلشون ساده است واندروید نداره چکارکنند یه فکری هم برای اونها بکنین ممنون
    • محمدی نژاد
      سلام
      چشم شاید تحت ویندوز هم گذاشتم البته اگر تصمیم بگیرم
  75. خواهر
    باسلام این خبر خوش کی هست یعنی دوشنبه ساعت هشت ونیم چکارباید کنیم که صددرصد قبول بشیم؟ 
    • محمدی نژاد
      کار زیادی لازم نیست نرم افزار ویژه ای قرار خواهیم داد که بدون نیاز به هیچ نمونه سوالی بتونید جواب هارو در حین آزمون به دست بیارید
      زمان انتشار نرم افزار روز دوشنبه 29 آذر ساعت 8:30 می باشد
  76. سینا
    لطفا درباره ی نحوه ی دوره ی ضمن خدمت پیوند هم صحبت کنید. باتشکرفراوان از مدیر وبلاگ .
  77. sina
    نمیشه زودتر بگین چجوری .خواهشا .اینجوری آروم میشیم .با تشکر.
    • محمدی نژاد

      گروه نرم افزاری "کیلیک مدرسه" برنامه ای برای گوشی طراحی کرده که به راحتی سوال رو بهش میدید و اون همون لحظه بهتون جواب رو میده


  78. n
    سلام پس چرا سوالات دانلود نمی شه ؟

    سوالات کجاست؟
    • محمدی نژاد
      دیگه نیازی به نمونه سوال نیست !!!
      البته اگر کسی نمونه سوال رو هم خواست به زودی فعال میکنیم
      دانلود نمونه سوالات کاملا رایگان می باشد و تا این لحظه در 3 روز بیش از 5هزار بار دانلود شده 
      ولی ما راه دیگری برای موفقیت شما داریم نیازی به هیچ نمونه سوالی نیست !!!  راهی نشانتان می دهیم که 100درصد تضمین قبولی دارد کمی صبور باشید 
      خبری در راه است ....بزودی