يكشنبه ۰۳ ارديبهشت ۹۶ ۱۰:۰۵
نويسنده : محمدی نژاد

مدیریت توزیع شیر مدارس در سامانه همگام

اطلاعیه ها امور مدرسه همگام

مدیریت توزیع شیر مدارس در سامانه همگام
جهت مدیریت شیر مدرسه خود باید مراحل زیر را به ترتیب زیر طی کنید

 

1) رمز سامانه همگام مدرسه خود را دریافت نمایید(اگر از قبل دارید نیازی نیست) (توجه کنید حتما مدرسه شما باشد چون احتمال دارد در سال قبل که مدیر مدرسه دیگری بوده اید را برای شما نشان دهد در صورت مغایرت به فناوری اداره اطلاع دهید)

2) وارد سایت همگام به نشانی hamgam.medu.ir شوید

 


3)وارد گزینه مدیریت شیر مدارس شوید

 

 

4) ثبت تعداد دریافت کننده ها

در این مرحله به نکات زیر توجه کنید

درصورت مغایرت تعداد دانش آموزان از "بروز رسانی از سناد" اقدام نمایید.



درصورت مغایرت تعداد کادر اداری از طریق مدیریت کاربران اقدام به ثبت نیروی کادر اداری خود نمایید.

درصورت مغایرت اطلاعات آدرس و تلفن مدرسه با اطلاعات نمایش داده شده لطفا از طریق ماژول ویرایش اطلاعات سازمانی نسبت به تصحیح آنها اقدام نمایید.

 

4) مراحل بعد به صورت pdf  میباشد که می توانید دانلود کنید

دانلود مراحل بعد

.

 ورود به سامانه همگام

...................................

مطالب مرتبط:

هدایت تحصیلی در همگام





جست و جوی مطالب مربوط به hamgam.medu.ir, شیرمدارس, همگام,
تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۴۲)

  1. صادقی
    سلام اگر در ثبت تاریخ توزیع شیر یک روز را اشتباه ثبت کنی چگونه باید اصلاح شود
  2. محمد
    با سلام طبق فرمایش شما برای اضافه شدن همکاران به لیست شیر از داشبورد مدیریت کاربران وکاربر جدید با نقش کادر مدرسه اقدام کردم اما به لیست اضافه نشدند مشکل چیه ومورد دوم بعضی همکاران عنوان می کنند که با ید به ما رمز بدهید برای دریافت فیش حقوقی وغیره چه طوری واز کجا اقدام کنم 
  3. صالحی
    باسلام  از سیستم مدرسه با دو مرور گر مختلف رفتم وارد سایت همگام نمیتونم بشسم لطفا راهنمایی کنید
  4. بی نام
    باسلام 
    من برای پرینت سه برگی تحویل شیر مراحل قبل را ندارم باید چکاری را انجام دهم؟
  5. همکار
    باسلام. شما می توانید فایل راهنمای جامع مدیریت شیر مدارس رو از سایت ict.zanjan.medu.ir دانلود کنید.موفق باشید
  6. فاطمه
    با سلام 
  7. علی
    با سلام من ثبت تعداد دریافت کننده را پر کردم کافیه یا گزینه های قبلی شم پر کنم مثل : ثبت اطلاعات توزیع شیر و یا اونیکی ها دیگه نیازی نیست که پر کنم ؟
    ممنون میشم سریعتر پاسخ بدین
  8. mina
    سلام
    بعد از ورود مدیر و نام مدرسه فقط سه ماژول در دست داریم که هیچکدوم شامل توزیع شیر نیست ،اشکال کار از کجاست؟
    با تشکر
  9. ولی کاظمی
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    با سلام آقای محمدی نژادلطفا این شماره را درکانال تلگرام خود اد کنید
         ******* *** **** ***********
  10. سلیمان
    سلام اگه در فرم توزیع شیر در همگام اشتباه شده باشه چه جوری اصلاح کنیم؟ گزینه اصلاح فعال نیست. متشکرم
    • محمدی نژاد
      به مسئول توزیع شیر اداره اطلاع بدید اصلاح می کنند
  11. ...
    سلام اگر اشتباهی یک فرم اضافی ثبت کرده باشیم باید چکار کنیم که حذف شود
  12. فهیمه ابراهیمی
    فهیمه ابراهیمی ۰۳ بهمن ۹۵ ، ۰۹:۴۸
    سلام من میخوام فرم تکمیل شیر در همگام رو انجام بدم ولی پیداش نمیکنم
    • محمدی نژاد
      باید با رمز مدیر وارد بشید!
      و مدرسه مربوطه توسط فناوری اداره در پنل مدیر اضافه شده باشه
  13. مارال
    سلام خسته نباشید من در سامانه همگام در قسمت مدیریت کاربران اسامی معلم مدرسه تک به تک وارد کردم اما درقسمت مدیریت توزیع شیر جهت ثبت درخواست شیر تعداد دبیران اضاف نشده ، تعداد دانش آموزان درست شده موقعی از سناد بروزرسانی کردم
    متشکر
  14. سارا
    مورد چهار برای ثبت فرم شیر مدارس در همگام باید چیکارکنیم ممنون

  15. خدامراد عبدی
    خدامراد عبدی ۲۷ دی ۹۵ ، ۱۰:۲۶
    با سلام تعداد دانش آموزان مدرسه زیاد نوشته چکار کنیم
  16. محمود
    سلام

    برای ویرایش تعداد کلاس و معلمان کدام قسمت باید بریم.باتشکر

    • محمدی نژاد
      تعداد کلاس از سناد میاد
      معلم ها هم مدیریت کاربران
  17. سید
    سلام علیکم
    استادگرامی محمدی نژاد
    مدیرانی تماس می گیرند که تعدادکادراداری شون زیاد است  گزینه ای برای ویراش  راهنمایی میفرماییدکه تعداد رو کم کنند (زیاد نه)
    • محمدی نژاد
      سلام
      مدیریت کابران >> ویرایش >> (فقط انتخاب نقش) >> جست و جو 
      لیست همکاران را نشان خواهد داد که در ستون مدیریت آیکن سطل آشغال برای حذف همکار می باشد
  18. قوامی
    جناب محمدی نژاد
    با سلام و تحیات الهی
    ابتدا باید قدرانی کنم از راه اندازی سایت مفیدتان و زحماتی که می کشید و گاها مشکلات ما مدیران از طریق این سایت و کانال تلگرامی کلیک مدرسه که خیلی با ارزش و سودمند است، حل می کنید نهایت سپاسگزاری را داری.
    اجرکم عندالله
    • محمدی نژاد
      سلام
      شما و همکاران محترم لطف دارید جز انجام وظیفه کاری نمی کنم
      همین که هستید خودش حکایتیست !
  19. قوامی
    استاد محمدی نژاد
    ضمن خسته نباشید ، ما در سایت همگام گزینه بروز رسانی را می زنیم اول می نویسد بروز رسانی شده ولی بعد خطای بروز رسانی در جزئیات ظاهر میشه . با تشکر
    • محمدی نژاد
      سلام
      کلاسبندی سناد رو بررسی کنید ببینید دانش آموز کلاس بندی نشده نباشد و دوباره برروز رسانی رو بزنید اگر دوباره همگام خطا داد احتمالا مشکل از سایت همگام است بعدا امتحان کنید
  20. ایتاله کاشانی
    ایتاله کاشانی ۲۵ دی ۹۵ ، ۰۸:۳۸
    کد شیر
  21. بختیاری
    باسلام ، در قسمت ورود مدیر برای من شیر مدارس وجود ندارد دلیلش چیه؟
  22. فاطیما
    سلام در قسمت ورودکاربر جدید من کدملی معلمها را که وارد کردم اسم بعضی معلم  ها امد ولی بعضی ها من خودم اسمشون را وارد کردم چرا اینطور شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • محمدی نژاد
      شاید مشکل از سرور سایت هست
      ساعاتی بعد دوباره امتحان کنید
  23. حجت
    سلام این سامانه برای مارس غیر دولتی هم هست؟ پارسال که نبود؟
    چطور میش یوز وپس گرفت؟ از کارشناس منطقه؟
    • محمدی نژاد
      سامانه توزیع شیر قسمتی از سامانه همگام هست و سامانه همگام برای همه مدارس چه دولتی چه غیر دولتی هست
      از تلگرام پیام بدید تا رمزتون رو بهتون بگم
  24. آموزشگاه بعثت
    آموزشگاه بعثت ۲۸ آذر ۹۵ ، ۰۷:۲۴
    سلام دفتر آمارپایه جهارم آموزشگاه براساس حروف الفبا نیست مشکل ازکچاست
  25. م
    سلام مدیران در همگام چطوری برای همکاران رمز ورود دریافت کنند تشکر  . لطفا فوری جواب دهید
  26. s
    برای مغایرت کادر اداری گفتین که از مدیریت کاربران بزنین  پیدا نکردم.
  27. s. a
    رمز سایت همگام رو فراموش کردم چطور میتونم دوباره بازیابی کنم؟

    • محمدی نژاد
      به مدیر مدرسه تون و یا مسئول انفورماتیک اداره اطلاع دهید
  28. s. a
    تا کی وقت برا ثبت نام وقت داریم؟

  29. علی یاهویی
    علی یاهویی ۰۱ آذر ۹۵ ، ۲۲:۳۹
    سلام چراقسمت ورودمدیروجودنداره چون وقتی کدملی خودم رامیزنم میگه اشتباه است میخام واسه شیردانش اموزان ثبت نام کنم چه کنم؟ وقت داره یاتمام شده
  30. اسلامی
    سلام آقای محمدی نژاد- مشکل حل شد متشکرم
  31. اسلامی
    سلام خسته نباشید. برای ثبت خودارزیابی طرح تدبیر در سامانه همگام به کدام قسمت همگام باید مراجعه کنیم؟ زنده باشید
  32. رحمتی
    سلام خسته نباشید . در سابت همگام امکان دریافت فیش حقوقی وجود نداره . میشه راهنمایی بفرمایید .
  33. یا حسین
    منظورتان از اینکه دوروز بروزرسانی باشد در مدت این دوروز اینترنت باید مداوم متصل باشد؟
  34. امیر
    سلام 
    من رمز مدرسه رو میزنم اما اشتباه میخاستم بدونم شما رمز ورود کلی از مدارس را ندارید
    ممنون از سایت خوبتون

  35. معرفت
    یه سوال دیگه هم داشتم ، در قسمت ثبت تعداد دریافت کننده ، انتهای صفحه فقط یک گزینه ثبت پیش دبستانی داره ، روی همین گزینه کلیک کنم کار تمومه ؟ و اطلاعات ثبت و ارسال میشه ؟
    • محمدی نژاد
      نه 
      باید بعد از انتخاب گزینه بروزرسانی سناد  باید یک روز صبر کنید تا خودش بروز شود
  36. ابوالاصغری
    ابوالاصغری ۱۱ مهر ۹۵ ، ۱۵:۱۰
    باسلام لینک مربوط به ثبت اطلاعات غیر فعال است وفقط لینک آمار پیش دبستانی فعال است . که ما نداریم .
    • محمدی نژاد
      تو توضیحات گفتم که اگر تعداد مغایر بود از گزینه بروز رسانی سناد استفاده کنید
  37. معرفت
    سلام
    بنده 2تا مشکل دارم
    اول اینکه چندین بار از قسمت "بروز رسانی از سناد" اقدام کردم ولی همچنان در بخش "ثبت دریافت تعداد کننده" ، تعداد دانش آموزان رو صفر نشون میده.
    دوم هم اینکه ، از قسمت تعریف کاربر ، معلمین ، معاونین و... رو وارد کردم ولی در قسمت کارد اداری تعداد 2 نفر رو نشون میده ، یعنی فقط معاونین رو حساب کرده و معلمین توی آمار اضافه نشدن ، باید چه کار کرد ؟ آیا باید معلمین رو هم به عنوان کادر اداری و یا سایر وظایف تعریف کنم ؟
    ممنون
    • محمدی نژاد
      در مورد بروزرسانی از سناد باید یکی دو روز صبر کنید 
      و در مورد تعداد معلمین باید بررسی کنم
  38. زینی
    1ساعتی صبر کردم ولی نشد
    • محمدی نژاد
      نیازی به روشن بودن کامپیوتر نیست خود سامانه بروز می شود شما فردا دوباره چک کنید
  39. آموزشگاه فاطمیه خاکی
    آموزشگاه فاطمیه خاکی ۱۰ مهر ۹۵ ، ۲۱:۰۲
    با سلام. در هنگام ورود به سامانه همگام  برای هر دو مدرسه سامانه هشدار می دهد که در ورود شما مشکل امنیتی وجود دارد. چه باید بکنم؟
  40. شهید فهمیده دوزدوزان
    شهید فهمیده دوزدوزان ۱۰ مهر ۹۵ ، ۱۹:۰۱
    سلام ؛چطورید جهت ثبت نام دانش امزان برای دریافت شیر سامانه مزبور بروز رسانی نمی شود چه باید کرد،
    • محمدی نژاد
      سلام؛ باید چشم ها را شست جور دیگر باید دید!
      بعد از زدن گزینه بروز رسانی صبر داشته باشید
  41. زینی
    با سلام
     آقای محمدی نژاد سامانه همگام از سناد بروز رسانی نمی شود  لطفا  راهنمایی فرمایید با تشکر
    • محمدی نژاد
      سلام
      بعد از زدن گزینه بروز رسانی یکی دو روز بعد بروز خواهد شد
      فردا مراجعه کنید