جمعه ۲۶ شهریور ۹۵ ۲۰:۱۹
نويسنده : محمدی نژاد

نحوه ثبت نام اتباع خارجی در سناد

سناد

پس از دریافت کد اتباع دانش آموز مورد نظر از اداره به ترتیب زیر ثبت نام را انجام دهید





تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۲۴)

  1. عبدالحبیب تاجیک
    عبدالحبیب تاجیک ۱۷ فروردين ۰۲ ، ۰۹:۰۶

    سلام من پسری دارم که امسال کلاس اول میره من کارت آمایش دارم ولی پسرم برگ سرشماری داره برای سنجش ثبت نمیشه باید چه کار کنم

  2. Aysel

    سلام برای شرکت در ازمون   نیاز به کد سیدا دارم    چجوری و از کجا باید بگیرم   و تلفنی هم میشه انجام داد ؟! و اینکه این کد چند رقمی هست ؟  ممنون که جواب میدین !

  3. عبدالله عاشوری
    عبدالله عاشوری ۲۱ تیر ۰۰ ، ۲۰:۲۰

    سلام ما مدرک داریم در اصفهان هستم جای برای کلاس اول دبستان ثبت نام نمی کند

    • محمدی نژاد
      به قسمت آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش منطقه خود مراجعه کنید
  4. حجت صافی

    سلام لطفا جواب بدین 
    من یک فرزند دارم که کلاس اول میخواد بره 

    اسم فرزند در پاسپورت مادر نوشته شده. 
    رفتم مدرسه برای ثبت نام گفتن ثبت نام حضوری نداریم باید از سایت پادا ثبت نام کنید. 
    اما سامانه پادا کد ملی میخواد. 

    نمیدونم چیکار باید کنم؟

    • محمدی نژاد
      سلام شما باید از فرمانداری یا وزارت خارجه کداتباع دریافت کنید
  5. سیده زینب کبری زیدی

    لطفا کاری کنید که دانش آموزان اتباع خارجی بتوانند در سایت سنا احراز هویت کنند اتباع خارجی ها چگونه باید در سایت سنا احراز هویت کنند؟

    • محمدی نژاد
      احرازهویت در شاد هست نه سناد.. با استفاده از کد اتباع که در مدرسه هست
  6. الهام فلاحتی
    الهام فلاحتی ۱۹ شهریور ۹۹ ، ۰۸:۴۴

    ببخشیدبرای کسانی که پاسپورت دارند ثبت نام برنامه شادچگونه انجام میشه

    • محمدی نژاد
      با استفاده از کداتباع که برای ثبت نام به مدرسه دادید
  7. فرید

    سلام اتباع هستم میخوام کارت بانکی بگیریم برگه دانش آموزی داریم باید چگونه بگیریم ممنون میشم جواب بدین

  8. مهتاب شیراز
    مهتاب شیراز ۱۹ تیر ۹۹ ، ۱۵:۰۹

    با سلام میخواستم بپرسم برای ثبت نام کلاس هفتم در مدرسه هیات امنایی اتباع به جای کد ملی چی وارد کنیم برای ثبت نام اینترنتی

  9. لطف علی احمدی
    لطف علی احمدی ۱۸ تیر ۹۹ ، ۰۰:۵۴

    سلام برای کد یازده رقمی استانداری یا پلیس ناجا نزدیک ما نیست شهر داری برم میده 

    • محمدی نژاد
      نه فرمانداری یا استانداری یا اتباع امور خارجه
  10. فرشید هاشمی

    با عرض سلام خدمت شما فرشید هاشمی هستم دانش آموز پایه دوازدهم. واسه ثبت نام کنکور۹۹  قسمت شماره شناسنامه و سری و سریال شناسنامه و کد ملی باید چی بزنم ؟؟ ممنون می شوم اگر جواب دهید . من داری گذرنامه خانواری هستم . 

  11. طیب زاد

    برای ثبت نام کتاب باید این کد را داشته باشیم

    • محمدی نژاد
      دانش آموزان اتباع باید به جای کد ملی، کد اتباع در سامانه سناد و به جای شماره سریال شناسنامه، 6 رقم یک (111111) وارد نمایند.
  12. عزیزی

    کدسناد چیه؟ 

    • محمدی نژاد
      کد اتباع موقع ثبت نام خودتون به مدرسه دادید از فرمانداری یا وزارت امورخارجه گرفته میشه
  13. صالح

    سلام من دانش اموز پایه دهم هستم از کجا باید متوجه بشم که من اصلا کد مخصوص اتباع رو دارم یانه ؟؟ مپیر و معاون هم که در این شرایط در دسترس نیستن ... ممنون 

    • محمدی نژاد
      همین که دهم هستید یعنی کد اتباع دارید! میتونید از اداره بپرسید
  14. محمدرضا

    فرموده بودین با اداره منطقه تماس بگیرم تماس هم گرفتم متاسفانه اداره آموزش پرورش هم تعطیله.چرا همه جا بازه بجز اداره آموزش پرورش؟

  15. محمدرضا

    باسلام و خسته نباشید.من از اتباع هستم و میخام برای ثبت نام کتب درسی اقدام کنم و تو سایت ازم شماره سناد روومیخاد .شماره رو چطور پیدا کنم؟الان مدرسه هام بسته اس و مدیر و معاونم در دسترس نیست

  16. جواد

    سلام

    کد رو فقط اداره و مدیر مدرسه داره؟

    خودم نمیتونم بگیرم

    اها ببخشید با اداره منطقه ام تماس میگیرم

  17. فائزه

    ببخشید برای ثبت نام کتب اتباع هم باید کد سناد رو از مدیر بگیریم؟؟

     

    • محمدی نژاد
      اگر خودتون ندارید بله (مدیر هم موقع ثبت نام از شما گرفته)
  18. محمد

    سلام من کد اتباع در سامانه سناد رو باید از کجا بگیریم

     

    • محمدی نژاد
      اگر دانش آموز نیستید از فرمانداری یا استانداری و یا امور اتباع در وزارت خارجه
      و اگر دانش آموز هستید مدیر از سامانه میتونه بده
  19. شیما

    سلام خسته نباشید من کد اتباع ندارم و چند بار به معلم گفتیم مارو وارد نکردن چه کار کنیم

  20. محمد احسان

    سلام کد سنا برای برنامه شاد میخوام با مدرسه تماس میگیریم جواب نمیدن مدرسه تعطیل هست جیکار باید بکنم ممنون از شما

  21. علیرضا
    سلام من دانش آموز هستم کداتباع همان کد فراگیر اتباع هست؟
    و برای دریافت باید چه کارکنیم؟
    • محمدی نژاد
      برای دریافت اگر تا حالا دانش آموز نشده اید از فرمانداری یا استانداری اقدام کنید و اگر قبلا دانش آموز بودید در مدرسه وجود دارد
  22. فاطمه حسینی

    کد سناد برای برنامه شاد چیه؟

  23. زهرا سادات مشرف
    زهرا سادات مشرف ۲۶ فروردين ۹۹ ، ۱۳:۴۲

    سریال شناسنامه در اپلیکیشن شاد ،،،رو چی وارد کنم 

     

    • محمدی نژاد
      اگر از اتباع هستید منتظر باشید شما باید با کداتباع وارد بشید ولی هنوز سامانه مشکل دارد البته فعلا به مدیر بگید شما رو به صورت دستی وارد کلاس کنه
  24. عباس کاظمی

    سلام جهت دریافت کد اتباع برای ثبت نام کتاب دروس ابتدایی مراجعه کردیم

    • محمدی نژاد
      اگر سال اول ابتدایی هستید کد اتباع رو از طریق استانداری ها باید اخذ کنید و یا اگر دانش آموز هستید از مدیر مدرسه