دوشنبه ۲۰ دی ۹۵ ۱۳:۱۹
نويسنده : محمدی نژاد

افزایش سرعت دانلود در گوشی

نرم افزار کاربردی

Advanced Download Manager Pro
یک دانلود منیجر بسیار عالی برای سیستم عامل اندروید است که می تواند افزون بر مدیریت مناسب بر فایل های دانلود شده و درحال دانلود ، سرعت دانلود خود را چندین برابر افزایش دهید . این اپلیکیشن ، همانند اینترنت دانلود منیجر ، با چندبخشی کردن سرعت دانلود ، از بیشترین سرعت ارتباط اینترنتی شما برای دانلود فایلها استفاده می کند .

همچنین ، امکان Pause و Resume کردن دانلود ها نیز وجود دارد . این اپلیکیشن با امکان فوق العاده ای که دارد به کاربران و استفاده کنندگان از این برنامه ، این امکان را می دهد تا بتوانند دانلود های خود را در زمان خاصی از روز بصورت اتوماتیک انجام دهند . همچنین ، درصورتی که بخواهید فایل ها را پشت سر هم و بدون وقفه دانلود کنید ، این برنامه بصورت خودکار این کار را برای شما انجام می دهد . بگونه ای که اگر بصورت همزمان چند لینک دانلود به آن بدهید ، برنامه به ترتیب فایل ها را کامل دانلود می کند و سپس به سراغ فایل های بعدی می رود .

از دیگر امکانات فوق العاده ی این برنامه ، امکان  Schedule Downloading این اپلیکیشن است . بدین معنی که شما می توانید به برنامه بگویید که از مثلا ساعت 2 بامداد تا 7 صبح ، مشغول دانلود فایل های دانلود نشده باشد . سپس ساعت 7 هم ارتباط خود را با اینترنت قطع کند . این امکان برای استفاده در ایران و به ویژه ی دانلود در ساعات رایگان اینترنت بسیار عالی و کاربردی می باشد .

ADM2 ADM4 ADM3 ADM1

آموزش استفاده از امکان زمان بندی دانلود یا Schedule Downloading  :

1- برای این کار ابتدا بروی لینک دانلود موردنظر خود کلیک کنید و منتظر شوید تا پنجره ی زیر باز شود :

ADM-Amouzesh1

2-سپس در پنجره ی باز شده ADD را بزنید . ( این کار را برای هر تعداد فایل دیگر که می خواهید بصورت زمان بندی شده و اتوماتیک دانلود شود هم انجام دهید )

3-سپس وارد ADM شوید . همانطور که می بینید فایل یا فایل های موردنظرمان در صف دانلود هستند .

ADM-Amouzesh2

4- حالا به قسمت Settings در نرم افزار ADM بروید .

ADM-Amouzesh3

5-در این قسمت به Planning بروید .

6- همانطور که در تصویر زیر هم میبینید ، باید گزینه ی Download Files on a schedule را فعال کنید .

7- سپس ساعت آغاز دانلود را در قسمت Start Time وارد کنید .

8- ساعت توقف دانلود را نیز در قسمت Stop Time وارد کنید ( این گزینه برای زمانی است که مثلا شما ساعت 8 صبح دانلود رایگان اینترنتتان تمام می شود و نمیخواهید دانلود ها بعد ساعت 8 ادامه یابد )

ADM-Amouzesh4

9- کار تمام شده است و دانلود های شده بصورت اتوماتیک در ساعت مقرر آغاز و انجام خواهد شد . فقط به این نکته توجه کنید که هنگام خروج از برنامه ، بروی گزینه ی Exit موجود در برنامه ضربه نزنید . چراکه این کار باعث عدم اجرای دانلود اتوماتیک می شود .




دانلود برنامه








جست و جوی مطالب مربوط به نرم افزار,
تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۰)

اولين نفری باشيد كه نظر می دهيد