دوشنبه ۱۷ مهر ۹۶ ۰۸:۲۰
نويسنده : محمدی نژاد

دوره های کتب تازه تالیف پایه یازدهم شاخه فنی و حرفه ای و کاردانش

ضمن خدمت

پیرو بخشنامه شماره 604/20379/1800 مورخ 28/4/96 بدین وسیله برنامه آموزشی مرحله استانی دوره های کتب تازه تالیف پایه یازدهم شاخه فنی و حرفه ای و کاردانش با عنایت به ملاحظات مندرج ذیل جهت اقدام ابلاغ می گردد:
1 ـ با عنایت به تنوع دوره های مورد نظر و پراکندگی آمار رشته های تدریس در پایه یازدهم، شیوه برگزاری مرحله استانی دورها حسب ضرورت، به استثناء تعداد اندکی از عناوین مذکور به صورت متمرکز استانی می باشد.
2 ـ فایل برنامه آموزشی مرحله استانی دوره های پایه یازدهم، به همراه فایل گروه های شرکت کننده و آدرس مراکز مجری، به تفکیک دروس تعریف شده به پیوست همین نامه و همچنین از طریق سامانه FTP ضمن خدمت (پوشه اطلاعیه های جدید تحت عنوان برنامه مرحله استانی دوره های فنی و کاردانش) قابل دریافت می باشد. لذا توصیه و تاکید می شود در اولین فرصت نسبت به دریافت اطلاعات و ابلاغ موضوع به تک تک همکاران واجد شرایط اقدام گردد. (اطلاع رسانی از طریق کارشناسی های ذی ربط و کارشناسی آموزش نیروی انسانی مناطق و نواحی انجام خواهد شد) ضمناً از آنجایی که تکرار مجدد دوره های کتب تازه تالیف سال 96 مقدور نخواهد بود، لذا انتظار می رود در این خصوص جدیت و اهتمام لازم به عمل آید.
توجه: از کارشناسی های محترم منطقه مراغه و نواحی مجری دوره تقاضا می شود موضوع برنامه اجرایی و تقویم آموزشی دوره ها را در اولین فرصت حتماً به مدرسان دوره ها ابلاغ و هماهنگی های لازم را بعمل آورند.
3 ـ بر اساس مستندات قانونی و سیاست ها، ضوابط و ملاحظات اجرایی آموزش های کوتاه مدت ضمن خدمت آموزش و پرورش، حضور تمامی معلمان مدارس (اعم از دولتی و غیر دولتی) که در سالتحصیلی 97 ـ 96 ابلاغ تدریس آنها (به هر میزان ساعت) در پایه یازدهم صادر شده در دوره های آموزشی موضوع این بخشنامه الزامی می باشد.
4 ـ دوره های همگن با فراگیران مشترک به گونه ای برنامه ریزی شده که تمامی همکاران واجد شرایط بتوانند از فرصت پیش آمده استفاده نمایند.
5 ـ کلاس ها از ساعت 30/7 مطابق برنامه در مراکز مجری دوره شروع خواهد شد.
6 ـ به منظور اطلاع از سایر جزئیات، شرایط و برنامه های آموزشی مرتبط با موضوع این بخشنامه که قبلاً ابلاغ شده توصیه می شود اطلاعیه های شماره 22 و 26 و 27 و 30 برنامه ریزی آموزشی سال 96 مندرج در سامانه LTMS و بخشنامه فوق الذکر مجددا مورد مطالعه و ملاحظات مذکور مد نظر قرار گیرد.
7 ـ فراگیران محترمی که در طی فرایند برگزاری دوره های مورد نظر نیاز به اسکان خواهند داشت می بایست یک روز قبل از شروع دوره توسط کارشناسی های آموزش نیروی انسانی مناطق و نواحی شناسایی و آمار آنها به اداره برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی استان اعلام گردد.
8 ـ کد مدیر دوره های تعریف شده در سامانه LTMS در اختیار کارشناسان محترم آموزش نیروی انسانی مراکز مجری دوره ها قرار خواهد گرفت. لذا انتظار می رود اسامی همکارانی که قبلا در سامانه ثبت نام شده اند با اسامی همکاران حاضر در دوره مطابقت داده شده و سایر افراد نیز در اولین فرصت در سامانه ثبت نام شوند.
9 ـ با توجه به شرایط قبلی اعلام شده در اطلاعیه های فوق الذکر، به فراگیرانی که ابلاغ تدریس آنها مرتبط با موضوع دوره نبوده و یا با شرایط تعریف شده در سامانه مغایرت داشته باشد صدور گواهی نامه پایان دوره مقدور نخواهد بود. لذا این تعداد از همکاران با همکاهنگی کارشناسی های ذی ربط ملزم به اصلاح ابلاغ خود خواهند بود. در غیر اینصورت مسئولیت عدم صدور گواهی برعهده آموزش نیروی انسانی نمی باشد. ضمناً، تاکید می شود حتماً موضوع مذکور قبل از شروع کلاس به کلیه همکاران شرکت کننده در دوره ابلاغ گردد. 


دانلود فایل پیوست





تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۰)

اولين نفری باشيد كه نظر می دهيد