دوشنبه ۲۰ شهریور ۹۶ ۲۱:۰۸
نويسنده : محمدی نژاد

تک ماده در ابتدایی (تبصره در ابتدایی)

امتحانات ابتدایی(توصیفی) ویژه مدیران

تبصره در مقطع ابتدایی
آئین نامه استفاده از تک ماده در مقطع ابتدایی

 دانلود آیین نامه 

نحوه ثبت تبصره در سناد 99





جست و جوی مطالب مربوط به ابتدایی, امتحانات, تبصره, قبولی در ابتدایی,
تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۲)

  1. کاشانی

    سلام وعرض ادب چراتصاویربارگذاری شده درتصاویروارونه شده ویاحذف شده ویگرعکسی جایگزینش نمی شود.تراخداجواب بدهیدچه کاری بایدانجام بدهم باتشکر

    • محمدی نژاد
      به دلیل ثبت نمرات فعلا امکان بارگزاری عکس رو غیرفعال کردن
  2. افسانه بندر عباس
    افسانه بندر عباس ۲۱ خرداد ۹۹ ، ۰۰:۳۴

    سلام خدا قوت بار گزاری عکس در سنا د الزامی است چون من کل عکسها که اسکن کرده بودم را حذف کردم  اولیا هم پرونده می خواهند هر قسمت اداره هم یک بخشنامه می فرستد که باید جواب بدهیم دیگر وقت برای اسکن و بار گذاری نداریم من معاون اجرایی هستم و هیچ ضمن خدمتی نمی توانم امتحان دهم اگر امکان دارد امتحان ضمن خدمت در مرداد ماه که کار نداریم برای ما بگذارند با تشکر